Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Suomi 2022.

Vierailija
15.04.2022 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…

Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...

Kommentit (1934)

Vierailija
1001/1934 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Leolla muka amuletti? Hyvin feikattu, jos ei ole. Olisi varmasti äänestetty ulos ennen Nikoa muuten.

Muistaako joku onko?

Vierailija
1002/1934 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1934 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä Leolla muka amuletti? Hyvin feikattu, jos ei ole. Olisi varmasti äänestetty ulos ennen Nikoa muuten.

Muistaako joku onko?

Eikö Leo löytäny amuletin silloin ihan alussa. Muita amuletteja tuolla ei paljoa olekaan tullut vastaan muualla kuin neuvottelusaarella. 

Vierailija
1004/1934 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami voittoon 💪

Vierailija
1005/1934 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami voittoon 💪

Ei ois kyllä huono voittaja! Pysynyt pelissä hyvin mukana. Luulin alkuun että tulee olemaan ekojen tippujien joukossa, mut hyvin on onnistunut pitämään asemansa.

Vierailija
1006/1934 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Julia tulee jotenkin vaikuttamaan Karon pudotukseen, kun lukee rivien välistä, miten Karo puhuu Juliasta ja tämän pelistä podcastissä. Todella katkeraa ja vähättelevää. Ihan sama kuin Joalinin kanssa ensimmäisellä kaudella.

Julia on minusta pelannut hyvää peliä ja solminut suhteita vähän kaikkien kanssa. Ei ole suurin uhka, kun tullaan yhdistymiseen ja pysyy mukana varmasti pitkää. Pystyy myös ns. taustalla tehdä isoja peliliikkeitä.

saattaahan näyttelijäkin joskus voittaa, onko koskaan ennen ?

Vierailija
1007/1934 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän päivää lehden mukaan Jasmiinan huonovointisuuden takia  Jasmiina on poistunut BbB kisasta kokonaan.  Siis viety saarelta pois, eikä ole enää kilpailuissa mukana. 

Vierailija
1008/1934 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkareita tippunut jo viisi. Tulokkaita vain kaksi. 😯

Rupeaa myös meikäläistä tuo heimojen jatkuva sekoittelu ärsyttämään. Wallun olisi halunnut jatkavan, kun se on mielenkiintoinen tyyppi.

Samalla taktiikalla ei voi voittaa joka kerta Selviytyjissä.

Vierailija
1009/1934 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia tuollainen ihrakasa on kilpailuun mukaan otettu, kun sen on tiennyt heti jo ihan alussa, että se on vaan riesana kisassa.

Sen ymmärtäisi, jos se olisi suurin pudottaja kisassa mukana. 

Tuottajat eivät vissiin ole välittäneet Jassun terveydestä tippaakaan. Onhan tuo nyt liian rankka paikka tuollaiselle. Maallikkokin näki sen heti ekasta jaksosta.

Vierailija
1010/1934 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan Selviytyjissä on ollut noita ylilihavia, mutta he olivat vanhempia äiti-ihmisiä. Joilla oli muitakin taitoja kuin valitus. Pärjäsivät yllättävän hyvin.

Vierailija
1011/1934 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallu putos tänään😡

Oneksi. Hurraa. Oksettava tyyppi. Hän siellä pudonneen paljastuksissa kehtaa sanoa "minä kun olen tällainen kiltti ihminen". Excuse me LOL. Pettäjien kuningas, juoppo, lokki ja aina öprahankiilto silmissä. Joka ikisen asian halunnut ilmaiseksi ja käyttää hyväksi joka "vapaalipun", asuu taiteilijalle tarkoitetussa kämpässä, talvet Turkin kämpässä. Mistä rahat elämiseen ja millaisissa jutuissa ollut mukana?

Virpi hiukan yksinkertainen ja hyväntahtoinen ns."kristitty" ihminen, jota helppo vedättää. Ripustautui Walluun koska Wallu livannut vaikkabja mitä, w pelasi hänestä itselleen 2.äänen ja lupaili muille siten "minun mukana tulee aina 2 ääntä". Virpistä pidin ekalla kerralla, nyt meni pisteet valitettavasti.

Vierailija
1012/1934 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasvaan123 kirjoitti:

Karoliina muuten ainakin podissa on valittanut, että miten toinen joukkue näkee vain sen fyysisen puolen. Johtuisiko vaikka siitä, että koska Karoliinan joukkue on äänestänyt kaikki fyysiset tyypit pihalle ja nyt häviävät jokaisen koskemattomuuskisan ja joutuvat yhdistymiseen alivoimana. Kannattaisi niitä fyysisiä pelaajia pitää mukana, että ei joutuisi joka jaksossa heimoneuvostoon.

Lisäksi, kun miettii yhdistymistä, niin ovathan fyysiset pelaajat suurempi uhka ja maalitaulu kuin Karoliina itse siinä vaiheessa peliä. Olisi kannattanut pitää näitä pelaajia mukana kilpenä, koska nyt kun Karoliina pääsee yhdistymiseen ja hänellä ei ole numeroita ja mukana on joku Jassu hänen kanssa, niin kumpikohan on isompi uhka fyysisen ja strategisen pelin kannalta?

Lyhytnäköistä ja samanlaista peliä Karolta kuin aikaisemmin. Minusta ei oikein ymmärrä pelin päälle, vaikka kuvittelee itse olevansa joku mastermind.

Jep. Karoliina munasi pahasti. Lähti liian aikaisin pelaamaan vahvoja pois= pöyhösestä öähtirn. Silloin joutuvat äänestämään riveistään ulos ja tuo Jassun vaihtaminen ääliöliike. Myös sumpli Nikon pois koska lähti Leon kelkkaan ja Leolla toisessa leorissä oli ääniä ja kumppaneita. Eli uhrasi Nikon LOL. Eikä ollut rehellinen siitä lainkaan. On kunnianhimoinen ja kiero eukko. En juurikaan pidä. Olen iloinen että Wallu äänestettiin. Hänhän olis melkein symppis, jota osaa esittää, ellei tietäisi paremmin että on perusnarsku. Luuli että Tommi ja Julia uskoo kieroilujaan samalla tavalla kuin Virpi 😅

Ja tuo Leo. Yiiiii. Niin nysverö valittaja itse ja ikävä muille tuossa bondailussaan. Boksin kisainnosta tuli hyvä fiilis, vau vaikka olivatkin Leon kanssa aluksi kaksi urpoa. Helmeri yhtä hölmö kuin ennenkin ja munasi höpöttelyllåän muiden kisaa 😅

Vierailija
1013/1934 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhti läskimys j laiskimus Jasmin pois mahdollisimman pian. Ei ole mieltä pitää tuollaista mukana, kun skippaa joka kilpilun.

Vierailija
1014/1934 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät Iran 2022

Iranin oikeuslaitoksen johtaja uhoaa: Mielenosoittajia kohtaan ei tunneta armoa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/iranin-oikeuslaitoksen-johtaja-uhoa…

Vierailija
1015/1934 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän päivää lehden mukaan Jasmiinan huonovointisuuden takia  Jasmiina on poistunut BbB kisasta kokonaan.  Siis viety saarelta pois, eikä ole enää kilpailuissa mukana. 

Tuo olikin aikoa keino saada Jaccu pois selviytyjistä. Sama käsikirjoitustiimi vauhdissa kuin BB:ssäkin

Vierailija
1016/1934 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan lähtee seuraavaksi? Toivottavasti ei Sami.

Vierailija
1017/1934 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Valpio läks.

Vierailija
1018/1934 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihme valinnat grillipileisiin.

Leo ja Karo on vaarallinen yhdistelmä.

Helmerin valinta oli todella outo, ainakin noin äkkiseltään ajateltuna.

Vierailija
1019/1934 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tippuu vallun jälkeen

Vierailija
1020/1934 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka tippuu vallun jälkeen

En kerro kuka tippuu vai tippuuko kukaan. Sitähän voi vain arvailla ?

Samasta syystä en katso iltapäivälehtiä tai vauvapalstan Masked singer ketjutkaan , ennen kuin olen itse sen ehtinyt katsoa.