Selviytyjät Suomi 2022.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…
Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...
Kommentit (1934)
Ärsyttää kun nämä mitäänsanomattomat nevahöödit kuten Julia jatkavat pudotuksesta toiseen ja oikeasti mielenkiintoiset ja pelisilmää omaavat käytännössä tuotannon toimesta ohjataan lähtemään.
Toivottavasti toi ILKEE Leo lähtee luiskaan ja äkkii!
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kyllä ensimmäistä kertaa tällä kaudella todella väärin. Miksi heimot piti taas sekoittaa? Nyt ne tosin jakaantuivat lähestulkoon omiin suosikkeihin ja inhokkeihin. Ja niinhän siinä kävi, että suosikit hävisivät molemmat kisat ja yksi lempparikisaajista joutui lähtemään.
Munkin mielestä heimot jakautui mun suosikkeihin ja inhokkeihin. Onneks mulla vaan suosikit voitti. Bokin toivon voittavan koko kisan, on niin hullun kova kisaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kyllä ensimmäistä kertaa tällä kaudella todella väärin. Miksi heimot piti taas sekoittaa? Nyt ne tosin jakaantuivat lähestulkoon omiin suosikkeihin ja inhokkeihin. Ja niinhän siinä kävi, että suosikit hävisivät molemmat kisat ja yksi lempparikisaajista joutui lähtemään.
Munkin mielestä heimot jakautui mun suosikkeihin ja inhokkeihin. Onneks mulla vaan suosikit voitti. Bokin toivon voittavan koko kisan, on niin hullun kova kisaaja.
Eiköhän siellä tajuttu heti, että tässä on kisaaja joka on pakko saada pois tai voittaa kaikki koskemattomuudet.
Millaisen ihmisen suosikkeihin muuten lukeutuu Karoliinan ja Leon kaltaisia mulkkuja ja Jasmiinan kaltaisia valittajia?
Heimoja on nyt siis sekoitettu kaksi jaksoa putkeen ja seuraavassa yhdistyvät? Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Bok voittoon!!
Kannatatko suojavärin takia?
Vierailija kirjoitti:
Olipa huono jakso tuo uusin plussajakso. Leo ja Pok pääsivät yhteen, Wallun kohtalo... Erityisen epäreiluna pidän Jasmiinan kohtelua. Jos kisaa ei kestä ja joutuu lähtemään pois, ei takaisin ole asiaa. Hän saa levätä ja syödä hoidossa, joten hän saa epäreilua hyötyä kilpailuun. Ei ole oikein. Hyvä muistutus kyllä kaikille, että terveydestään pitää pitää huolta. No, Helmerin onnesta sentään olen iloinen.
Erityiskiitos vielä sinulle, joka laudalta kopioit paljastukset tänne. En ole enää viimeisimpien jaksojen aikana tullut tänne keskustelemaan ohjelmasta, koska haluan pitää jännityksen yllä. En lue uusia viestejä, kirjoitan vain oman näkemykseni uusimmasta jaksosta. Luen viestit sitten kun voittaja on selvillä. Osa ilosta menee (aika monelta), mutta onneksi sinä saat loistaa copypasten osaajana.
Eihän täällä ole enää viikkoihin ollut mitään paljastuksia. Laudallakin vuotaja on hiljentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siellä tajuttu heti, että tässä on kisaaja joka on pakko saada pois tai voittaa kaikki koskemattomuudet.
Millaisen ihmisen suosikkeihin muuten lukeutuu Karoliinan ja Leon kaltaisia mulkkuja ja Jasmiinan kaltaisia valittajia?
No leosta en tykkää mut Karoliina on minusta ihan mukavan olonen. Kova pelaaja mutta pitää liittolaisilleen lupaukset. Ja siihen joukkueeseen tuli myös bok ja helmeri, molemmista Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No leosta en tykkää mut Karoliina on minusta ihan mukavan olonen. Kova pelaaja mutta pitää liittolaisilleen lupaukset. Ja siihen joukkueeseen tuli myös bok ja helmeri, molemmista Tykkään.
Karoliina ei ole kova pelaaja.
Pok on huippu ja toivottavasti voittaa!
Karolla unohtunu tissit Suomeen
Harmi kun Niko tippui, se oli mun suosikki.
Pok on kyllä huippu ja kisoja ihan eri tavalla hauska katsoa kun on niin taitava! Selviäisipä yksilökisoihin!
Konkareita tippunut jo viisi. Tulokkaita vain kaksi. 😯
Rupeaa myös meikäläistä tuo heimojen jatkuva sekoittelu ärsyttämään. Wallun olisi halunnut jatkavan, kun se on mielenkiintoinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Pok on kyllä huippu ja kisoja ihan eri tavalla hauska katsoa kun on niin taitava! Selviäisipä yksilökisoihin!
Seuraavassa on jo tuo kilpailu, josta noin viisi pääsee suoraan yhdistymiseen. En usko, että Pok jäisi sen ulkopuolelle, joten paikka yksilökisoissa on jo varma.
Väärin meni. Tätä ennen pudotukset ovat olleet täysin yhdentekeviä.