Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen poliittiset mielipiteet ärsyttää

Vierailija
15.04.2022 |

Voi olla ehkä pikkumainen syy, mutta minua ärsyttää miehen oikeistolainen asennoituminen, USAn ja Trumpin ihannointi. En edes miellä itseäni kovin vasemmistolaiseksi, vaan koen olevani aika keskellä, mutta jotenkin ärsyttää.

Aiemmin seurustelin miehen kanssa, joka oli sitten aivan toista äärilaitaa. Hänenkään kanssa mielipiteet eivät yhtyneet. Hänen mielestään s o s i a lismi oli ainoa oikea tapa, kun taas tämä toinen on hyvin lähellä Trumpin kannattajaa.

Yleensä ottaen pidän miehestä ja siitä, että hän ei ole aina kaikesta samaa mieltä kuin lammas, mutta tämä häiritsee.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääri-ihmiset ovat aina ihan samanlaisia kuin se vihaamansa vastapuoli.

Itse hahmotan ääriöyhöttäjät kuin

https://www.google.com/search?q=off+button&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve…

tuollaisena off-nappulan symbolina. Siinä ääripäät lähestyvät toisiaan ja välissä on tuollainen viiva.

Se viiva siinä ääripäiden välissä symbolisoi sellaista projisointi peiliä.

Ne äärimouhokit siis räksyttävät ja rääkyvät omalle peilikuvalleen siinä. Molemmat puolet!

Kuvittelevat että muut ovat kuin he. Heijastelevat omaa mätäpäistä aivon kakkaansa toisiin ihmisiin.

Kun esimerkiksi äärikokkari haaveilee kaikenlaisista tukien lakkauttamisesta ja parakkikylistä työttömille, niin hän raivoaa siinä oman itsensä rumimpia puolia vastaan. Eli hän luulee muidenkin olevan yhtä ahneita, epärehellisiä, lusmuja ja kieroja mitä itsekin on.

Kun vasemmistolainen rääkyy persuja vastaan, niin hän luulee toisten olevan yhtä pikkusieluisia, ylimielisiä, tuomitsevia ja ihmisiä hierarkioihin arvottava tekopyhä itsensä ylentäjä, mitä itse on.

Kun maahanmuutonvastaisuutta äärimmäisen paljon öykkäävä junttipullero rääkyy jostain ulkomaalaisista, ketkä alistaa naisia ja tekee niille pahaa, niin hän unohtaa aina kaiken sen alistamisen ja naisvihan mitä itse harjoittaa. Sitä omaa sheimaamista, h**rittelua ja halventamista, ei nähdä ikinä. Se kaikki nähdään niissä muissa vaan.

Vierailija
42/44 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan aika erota

Miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Jonkinlaista ääriajattelua on myös se että ei saisi olla muuta mieltä kuin sinä, ainakaan olematta väärässä.

Kuten sanoin, musta on ihan mukavaakin, että mies on mun kanssa eri mieltä asioista ja sitten niistä keskustellaan. Mutta jotkut asiat, kuten esimerkiksi trumpismi ja sellainen aseiden ihannointi, häiritsee mua. Ne häiritsevät siksi, että asemyönteisyys on aggressiivista ja suoraan sanottuna vähän pelottavaa ja kritiikittömyys tässä nyt vaan on sinisilmäistä. En itsekään usko kaikkea, mitä Trumpista puhutaan ja uskon, että varmasti sai myös hyviä juttuja aikaan USAn sisäpolitiikassa, mutta paljon teki myös hallaa. Myös sellainen vasemmiston leimaaminen suoralta kädeltä tyhmiksi on tosi ärsyttävää. (Toki olen itsekin ehkä vähän joskus sitä mieltä, että nykyvasemmisto on suorastaan seonnut, mutta on siellä fiksujakin ihmisiä)

Nämä on vaan näitä "saa olla et mieltä mutta..." "En ole rasisti mutta..." Sama asia myönnät sitä itsellesi tai et

Vierailija
44/44 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei puhuta politiikasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän