Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä alkaisit tehdä jos miehet yhtäkkiä katoaisivat maapallolta?

Vierailija
15.04.2022 |

raksaäijätär, insinööri, putkinainen vai mikä?

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama typerä aloitus. Ihmissuku ei loppuisi miesten kuolemaan, sillä me synnyttäisimme typpisäiliösperman avulla uusia miehiä.

Jos naiset katoaisivat, miehet tappaisivat toinen toisensa ja itsensä eikä mistään syntyisi uusia ihmisiä.

Että koettakaapa inselit jo tajuta, te olette siittiöntuottajia, mutta ette lisääntyjiä. Koko laji kuolee naisten, ei miesten mukana.

Keinokohdut on jo olemassa ja munasoluja on pakkaset pullollaan.

Keinokohtua ei edelleenkän ole olemassa, vuosikaudet samaa jauhanut hullupoikaparka.

Vierailija
282/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama typerä aloitus. Ihmissuku ei loppuisi miesten kuolemaan, sillä me synnyttäisimme typpisäiliösperman avulla uusia miehiä.

Jos naiset katoaisivat, miehet tappaisivat toinen toisensa ja itsensä eikä mistään syntyisi uusia ihmisiä.

Että koettakaapa inselit jo tajuta, te olette siittiöntuottajia, mutta ette lisääntyjiä. Koko laji kuolee naisten, ei miesten mukana.

Ette synnyttäisi

En varmaan minä joka olen 56 v, mutta hyvinkin tämän hetken pikkutytöt.

Minullakin on kaksi lasta. Montako itselläsi?

Ette saisi säilytettyä spermaa kahta vuorokautta käyttökelpoisena, puhumattakaan että saisitte ketään sinä aikana raskaaksi.

Perustuuko höpötys siihen perättömään luuloosi, että sähköntuotanto on peniksestä riippuvaista?

Et taida tietää, että naisia on joka alalla töissä.

Koska itse et ole töissä, projisoit saamattomuutesi muihin.

Kerro kuinka monta naista työskentelee operaattoreina energiantuotannossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinokohdut on jo olemassa ja munasoluja on pakkaset pullollaan.

Keinokohtua ei edelleenkän ole olemassa, vuosikaudet samaa jauhanut hullupoikaparka.

Nyt kannattaa päivittää itsensä 2010 luvulle jos 2022 on liian futuristista.

Vierailija
284/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet naistoimittajista joutuisi etsimään uusia hommia kun voimaannuttavia juttuja huo rista ei pystyisi enää kirjoittamaan.

Vierailija
285/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksivälineitä ja miesnukkeja seksin ja hellyyden korvaamiseksi.

Vierailija
286/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksivälineitä ja miesnukkeja seksin ja hellyyden korvaamiseksi.

Hellyyden? Miehet keskittyy hakkaamiseen

Vierailija
287/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonasentaja.

Harrastan autoja, mutta omassa rauhassa enkä kerro siitä kenellekkään, varsinkaan miehille. Autopiirit ovat todella myrkylliset naisille ja pysyn niistä mielelläni poissa. Monet naiset saavat kuulla vähättelyä, haukkumista ja naisiin ei luoteta yhtään. Miehet tulevat mielellään neuvomaan, vaikka neuvoja ei tarvitsisi. 

Sitten jos erehtyy naisena kertomaan, että on kiinnostunut autoista ja tykkää korjailla niitä niin silloin sohaisee kyllä ampiaispesää. Automiehet alkavat kyselemään jotain aivan kummallisia juttuja ja jos ei osaa vastata tai tiedä niistä niin saa kuulla, että ei ne naiset mitään osaa. Tämä käytös ehkä ärsyttää eniten, koska ei tällaista koe jos esim. kertoo jollekin ompelevalle naiselle, että tykkään itse myös ommella. Ei silloin tämä nainen ala kyselemään mistään vetoketjun ompelemisesta ja haukkumaan jos en sitä hallitse.

Vierailija
288/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisijohtajan tai kenraalin paikka kiinnostaisi.

Eihän poliisia tai armeijaa enää tarvittaisi, naiset eläisivät harmoniassa luonnon kanssa, ilman väkivaltaa tai pahuutta. Resurssit jaettaisiin tasaisesti niitä tarvitseville.

tota taidettiin koittaa neuvostoliitossa, ei toiminut. ilman tota miesjuttua siis.

Vierailija
289/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta työmatkat kulkisin junalla jalat levällään istuen.

Vierailija
290/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erotiikka-alalla ja todellakin joutuisin etsimään toisen työn, jos miehiä ei olisi. Sitä en kyllä tiedä, mikä se toinen työ voisi olla.

Vierailija
291/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä kun naiset rakentavat keskenään jonkin tehtaan tai ydinvoimalan, tai edes omakotitalon.

No, en voi nyt itse rakentamista näyttää, mutta asun naisen rakentamassa talossa. Kuten asuu kaksi tätiänikin (eri taloissa). Ovat siis keskenään rakentaneet nämä kolme taloa. Apuna oli mm. venäläinen serkkunsa Galina, naapurin sähkäri-Sirkku (isänsä firman kautta kuitenkin). Maatyöt teki kylläkin miespuolinen serkkuni, kun hänen tyttärensä oli silloin äitiyslomalla.

Tekivät itse myös putkityöt?

Villi fakta: myös naiset osaavat tehdä putkitöitä :O

Villi fakta: alalle ei ole juurikaan kouluttautunut naisia.

Villi fakta: naiset luulee että myös luvanvaraiset töt saa tehdä kuka tahansa, eikä ammattilaista tarvitse käyttää missään.

Villi fakta: jos KAIKKI luvan omaavat henkilöt olisivat kuolleet/kadonneet, niin jonkun olisi sitten vaan tehtävä ne hommat. Siinä menisi enemmän aikaa, joutuis jopa lukemaan käyttöohjeita ja työohjeita(! ajatelkaa, ihan työohjeita joutuisi lukemaan, sen kun näkisi, että joku mies joskus noudattaisi annettuja ohjeita - rakentamisen laatuhan on NIIIIIIIIN hyvää tällä hetkellä, kun se 98% rakentajista on miehiä JA ilmeisesti 100% putkareista on miehiä, eli KAIKKI rakennusvirheet on tällä hetkellä ammattilaismiesten tekemiä ;-D)

Virheitäkin tulisi, mutta niistä opitaan. Jännä juttu.

Vierailija
292/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen putkiasentajia ammatiltani, eli kai mä niitä tekisin.

Vierailija
293/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä kun naiset rakentavat keskenään jonkin tehtaan tai ydinvoimalan, tai edes omakotitalon.

No, en voi nyt itse rakentamista näyttää, mutta asun naisen rakentamassa talossa. Kuten asuu kaksi tätiänikin (eri taloissa). Ovat siis keskenään rakentaneet nämä kolme taloa. Apuna oli mm. venäläinen serkkunsa Galina, naapurin sähkäri-Sirkku (isänsä firman kautta kuitenkin). Maatyöt teki kylläkin miespuolinen serkkuni, kun hänen tyttärensä oli silloin äitiyslomalla.

Villi fakta: naiset luulee että myös luvanvaraiset töt saa tehdä kuka tahansa, eikä ammattilaista tarvitse käyttää missään.

Villi fakta: jos KAIKKI luvan omaavat henkilöt olisivat kuolleet/kadonneet, niin jonkun olisi sitten vaan tehtävä ne hommat. Siinä menisi enemmän aikaa, joutuis jopa lukemaan käyttöohjeita ja työohjeita(! ajatelkaa, ihan työohjeita joutuisi lukemaan, sen kun näkisi, että joku mies joskus noudattaisi annettuja ohjeita - rakentamisen laatuhan on NIIIIIIIIN hyvää tällä hetkellä, kun se 98% rakentajista on miehiä JA ilmeisesti 100% putkareista on miehiä, eli KAIKKI rakennusvirheet on tällä hetkellä ammattilaismiesten tekemiä ;-D)

Vierailija
294/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe on naisten rakentamasta talosta ja siitä onko LVI-asiat hoidettu siellä asianmukaisesti.

Vierailija
295/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja logiikkasi mukaan kaikki hoitajat ovat naisia joten potilaskuolemat ovat kaikki naisten vika.

Miksi te naiset tapatte potilaita? Nautitko siitä?

Vierailija
296/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että se 1% löytää tiensä näihin ketjuihin

Vierailija
297/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI olen ja DI:n hommia jatkaisin.

Vierailija
298/309 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa alkaa tutkintotodistusta sulle näyttää.

Vierailija
299/309 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa alkaa tutkintotodistusta sulle näyttää.

En usko että sitä löytyykään.

Vierailija
300/309 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tämän ketjun tietyistä kommenteista voi hyvin päätellä, osa ihmiskunnasta kuvittelee olevansa täysin korvaamattomia. ja kuinka hauraalla pohjalla nämä kuvitelmat ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi