Muistatko koska viimeksi harrastit seksiä?
Kävi ilmi että suhteen toisella osapuolella ei ollut hajuakaan siitä, koska viimeksi on seksiä ollut. Ja oikea vastaus lähentelee kolmea kuukautta kohta. Tulkitsin tuon muistamattomuuden niin että häntä ei vain yksinkertaisesti seksi yhtään enää kiinnosta.
Kommentit (42)
Harrastin seksiä 18-vuotiaana kerran Lissun kanssa yli 30 vuotta sitten, ja kokemus on täydellinen pettymys. Sain Lissulta kupan, joka tuhosi aivotoimintani ja teki minusta löysäpäisen, eikä minusta tullut aivokirurgia kuten nuorempana asiaa olin suunnitellut.
Seksi harrastaminen on terveysriski, jota fiksut ihmiset eivät harrasta. Opin tämän asian kantapään kautta.
Onneksi tein tämän aloituksen, sain siten selville miten monella muullakin on jopa omaani surkeampi tilanne seksielämän suhteen! Oletin tietysti että muilla menee paljon paremmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tein tämän aloituksen, sain siten selville miten monella muullakin on jopa omaani surkeampi tilanne seksielämän suhteen! Oletin tietysti että muilla menee paljon paremmin.
Ap
Kai olet huomannut että palstalla pyörii jonkun verran ainakin miehiä, jotka eivät ole koskaan olleet vastakkaisen sukupuolen kanssa, ehkä jonkun verran naisiakin, mutta he pitävät "vähemmän ääntä" itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
No kun me ollaan kaikki laiskoja lahnoja ja valtavia ihravuoria, eihän meitä kukaan täysjärkinen, kuumaverinen uros tietenkään halua. Tätähän sinä etsit, ole hyvä. Naisen syyhän se aina on, jos miestä ei seksi kiinnosta. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ajatellut kehittää seksitaitojasi? Ei kukaan halua sitä huonoa seksiä mitä tarjoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
No kun me ollaan kaikki laiskoja lahnoja ja valtavia ihravuoria, eihän meitä kukaan täysjärkinen, kuumaverinen uros tietenkään halua. Tätähän sinä etsit, ole hyvä. Naisen syyhän se aina on, jos miestä ei seksi kiinnosta. Jep jep.
Hienoa kun tunnistit itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti. Sulla sen sijaan saattaa olla itsesi kanssa vielä vähän tehtävää. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti. Sulla sen sijaan saattaa olla itsesi kanssa vielä vähän tehtävää. Tsemppiä.
Tsemppiä?
En minä ole seksittömässä suhteessa :)
Eilen, sain suihinoton yllättäen ja pyytämättä. Olin kuulemma sen näköinen, että oon puutteessa. Jotain kaatiskeikkaa vetelin kaatosateessa ja vitutti, sitten kävin suihkussa ja vaimo tuli tissit paljaana pesemään. Joskus näinkin :) :) :)
Tänä aamuna, mies sanoi että kun nyt kävit suihkussa ja pesit hiukset, saat hyvän kielihoidon..jep kylä olikin. Ja kunhan pääsiäisvieraat lähteen, jatkuu molempien osalta vielä. Munarikasta kaikille!
Viime sunnuntaina kumppanin kanssa, sooloa toissapäivänä.
Tunti sitten rouvan kanssa heiluteltiin peittoa! Eilen päivällä edellinen kera!
Suuseksiä eilen höystettynä tekopeniksellä. Oli ihanaa.
Ylipäätänsä aivan liian hiljaista, kaipaan sitä enemmän kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Eilen, sain suihinoton yllättäen ja pyytämättä. Olin kuulemma sen näköinen, että oon puutteessa. Jotain kaatiskeikkaa vetelin kaatosateessa ja vitutti, sitten kävin suihkussa ja vaimo tuli tissit paljaana pesemään. Joskus näinkin :) :) :)
Sitä on välillä miehen vaikea ymmärtää mikä naisen halut sytyttää. Mulla oli aikoinaan vaikea ymmärtää, että vaimo kävi kuumana aina sen jälkeen, kun olin rämpinyt vadelmapuskissa ja kerännyt litroja vadelmia. Kai se oli siitä kiinni, että vaimo inhosi puskissa rämpimistä ja oli kiitollinen miehelleen vaivan näöstä. Naisilla seksihalut liittyy vahvasti tunteisiin ja tunnetusti mielenliikutukset, kuten kiitollisuus rakkaalle miehelleen, lisää halukkuutta. Taitaa olla naisten geeneihin rakennettu ihan samoin kuin naisen pyllistys miehen geeneihin.
Oma veikkaukseni on että naisen halukkuutta synnyttää parhaiten se, että mies haluaa osoittaa pitävänsä naista haluttavana. Ja naisen halut taas sammuttaa tehokkaimmin se, ettei mies tee mitään osoittaakseen että pitää naista haluttavana. Ap
No muistan. Eilen kaksi kertaa. Tänään odottelemme, että teini lähtee mopoilemaan, niin sitten hoidetaan se asia. Voi olla, että jää tänään yhteen kertaan :( Pitäkää siitä naisesta huolta, kuunnelkaa, ja huomioikaa. Asettakaa vaimo poikien reissun edelle. Sama seksissä. Joskus voi pikaiset vedellä, mutta itse hoidan vaimolle lähes aina(päivittäin) orgasmin jollakin tavalla. Vaikka olisin itse lauennut ensin, niin mikäli vaimo haluaa jatkuu homma loppuun asti. En tiedä onko tämä syy sihen miksi meillä on seksiä 400krt vuodessa ollut yli 20 vuotta. Mutta uskoisin, että näillä asioilla on merkitystä. Pyykkiä pesemällä, ja imuroinnilla en taas usko seksiä saatavan. Ei sen mikään palkkio pidä olla.
Tänä aamuna. Mies nuoli ja sormetti märkää pilluani. Orgasmin jälkeen lähäriä ja muita. Lopuksi hirveää panemista takaapäin, ja hän laukesi. Oli hyvä.
Pari tuntia sitten ratsastin miehen aamujäykällä, välillä mies pyysi istumaan namalleen. Laukesin kahdesti, mies pidättäytyi, lupasi myöhemmin päivällä täyttää mut spermallaan.
Vaikea muistaa semmoista mitä ei ole tapahtunutkaan. Sooloseksiä harrastin aamulla.