Pudotetaan kaikkien yli 10000 / kk tienaavien palkkoja, kuka kannattaa?
Kuten olen jo aiemmin sanonut niin tämä on rikkaan eliitin keksintö laittaa pienipalkkaiset nahistelemaan keskenään.. sen sijaan pitäisi kysyä että kuka on hyväksynyt mm. yli 10000 euron palkat missään hallinnossa tai valtiolla, en minä ainakaan veronmaksajana ole hyväksynyt moisia... ja otetaan esimerkki: kukaan näistä yli 10000 tienaavista ei tekisi hoitajan palkalla hoitajan töitä jossa asiakkaat ovat esimerkiksi narkkareita, psykopaatteja, sosiopaatteja, väkivaltaisia... Eiköhän ole aika alkaa pudottaa suuripalkkaisten tuloja merkittävästi ja siirretään niitä pienipalkkaisille... kuka kannattaa?
Kommentit (26)
Politbyroo kortistoon, verot ja sääntely alas.
Mitä fiksumpaa rahaa on tänne tuoda ja täällä säilyttää, sitä enempi rahaa saadaan myös kulkemaan kädestä käteen.
Sairas ajatus. Ap joutaa hoitoon. Hämmästyttää miten jotkut ovat noin irtaantuneita todellisuudesta. Joskus aiemmin keskustellut toisen kaltaistesi kanssa; uskot myös että lentokoneet levittävät kemikaaleja, holokausti oli liittoutuneiden syytä (tai sitä ei tapahtunut) ja rokotteissa on mikrosiruja.
Ap:n nimimerkkikin sen sanoo: tehdään Suomesta uusi Kuuba. Siellä varmaan tämä systeemi onkin käytösdä.
Älä kuvittele että kovinkaan moni länsimaissa jakaa näitä kommunistisia ajatuksiasi.
Eihän kukaan alkaisi yrittämään, jos palkasta viedään sievoinen summa pois. Muutenkin korkeat verot isotuloisilla on, joten kyllä ne iso tuloiset tukee tätä yhteiskuntaa. Enemmän on ihmeteltävää siinä mihin ne verorahat meneekään.
Heti, kun teet mun työt. Sit, kun sen teet, toki saat mun palkan, siihen asti: Byyhyy, ”itke mulle joki”
Hän on varmaan toisten rahoilla elävä yhteiskunnan haittakuorman osanen.