En pysty luopumaan maskeista
Onko muita, jotka tykkää käyttää niitä? Sitä paitsi pandemia ei ole vielä ohi ja syksyllä vaan pahenee tätä menoa!
Kommentit (17)
Tykkään! En oo kaunis ja maskin takana saa olla rauhassa, kukaan ei tuijota.
Mä tykkään käyttää mustia maskeja, koska sopivat mun tyyliin haha XD. Plus pystyn niiden kanssa piilottamaan puolet pärstästä, jota en ole jaksanut ohentaa.
Meinaan kyllä edelleenkin käyttää maskia koska katupöly ja kausiflunssat.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään käyttää mustia maskeja, koska sopivat mun tyyliin haha XD. Plus pystyn niiden kanssa piilottamaan puolet pärstästä, jota en ole jaksanut ohentaa.
"Ohentaa" no justiinsa. Tarkoitin ehontaa.
Mustan maskin takana voin leikkiä Michael Jacksonia tai irvistellä salaa vastaantulijoille.
WHO: The best way to protect yourself is to get vaccinated and boosted when recommended.
Continue wearing masks – especially in crowded indoor spaces.
And for the indoors, keep the air fresh by opening windows and doors, and invest in good ventilation. COVID19 is not over yet.
https://twitter.com/DrTedros/status/1514356055794458628
THL sooloilee taas omiaan.
Ei oo pakko. Japanilaiset turistit ovat käyttäneet niitä Suomessa käydessään jo vuosia.
Tosin en tiedä huomaavatko jossain vaiheessa että täällä on puhdas ilma eikä maskeja tarvitse pitää.
Ehkä ovat vain niin tottuneita.
Sitten kun korona on ohi, otan käyttöön tyylikkäät kangasmaskit. Mulla on esim. "timanttikoristeinen", leopardikuvioinen, suomenlippukuvioinen, "Kiss me!"- tekstillä jne. Ne on hauskoja!
Mulla oli tänään maski mukana ostoksilla mutta en käyttänyt kuitenkaan. Kassajonossa ei ollut muillakaan ja turvaväli oli unohtunut myös täysin. Taidan seuraavan kerran käyttää maskia, eipä siitä haittaakaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mitään pandemiaa ei ole koskaan ollutkaan!
Aivopestyt heikkolahjaiset lampaat käyttävät maskeja hautaan asti, jonne pääsevät nopeasti myrkkypiikeillään.
Miksi taas tänään telkkarissa oli kuvaa teho-osastolta ja sanottiin että pääosin potilaaat on rokottamattomia.
Hoitajia kyllästyttää tämäkin, mutta kaikki on hoidettava.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo pakko. Japanilaiset turistit ovat käyttäneet niitä Suomessa käydessään jo vuosia.
Tosin en tiedä huomaavatko jossain vaiheessa että täällä on puhdas ilma eikä maskeja tarvitse pitää.
Ehkä ovat vain niin tottuneita.
Eihän ne vain ilman takia niitä käytä.
Tekee mieli jatkaa käyttöä... mulla in ollut silmäpeliä yhden söpöläisen kanssa lähiostarilta ja tiedän että näytän huonommalta ilman maskia. Olisi ikävää paljastaa hänelle todellisuus ja hänen mielenkiintonsa ehkä lopahtaisikin. Mutta eikös maskipakko pk-seudulla vielä jatkunutkin?
Mulla on resting bitch suunilme, jolle en voi mitään.
Töissä menee paljon mukavammin maski naamalla ja ihmiset kuuntelee minus, eivätkä pakene
Saahan niitä edelleen käyttää. Ihanhyvä, kun on opittu. Nyt allergia-aikana ne ovat hyvät ja flunssakausina.
Käytä vaan. On sitä koronaakin vielä.
Ihan vapaasti voi käyttää. Ei se ole kummajaista. Jokaisella omat syynsä.
En ole koko aikana käyttänyt enkä käytä jatkossakaan. Ei ole tervettä hengittää omaa hiilidioksidia. Puhumatta siitä kuinka happitaso on huonompi.
Ja olen rokottamaton, sairastanut koronan , enkä kuormittanut sairaanhoitoa.
Joko tää maski ja rokotuskiima vihdoin päättyisi.
https://www.globalgovernmentforum.com/eight-countries-set-out-principle…
Niin Suomihan on ensimmäisenä ottamassa digitaalisen id-passin käyttöön.
Mä kokeilin tänään olla kaupassa ilman maskia, oli melkein alaston olo. Olen niin introvertti että oon jo vuosia käyttänyt ulkona liikkuessa nappikuulokkeita, mutta ne haittaa esim. liikenteen havainnointia ja kaupassa häiritsee keskittymistä, maski tarjoaa samankaltaisen suljetun kuplan ja vielä tietynlaisen kasvottomuuden tunteen johon ehdin jo ihan liikaa tottua.
Japanissa ja muualla Aasiassa tosiaan ihmiset käyttää ihan arkisesti maskia jos on esim. flunssaoireita, muita suojatakseen, mikä on suomalaiselle tietenkin ajatuksenakin vastenmielinen.
Minä 😷