Mitä työtä teet introvertti?
Kommentit (130)
Asiakaspalvelija. Joskus etänä, joskus toimistolla. Puhun asiakkaiden kanssa puhelimessa, en näe asiakkaita kasvotusten.
Reaaliaineiden opettaja lukiossa.
Viihdyn opetustyössä ja opiskelijoiden kanssa hyvin. Heidän kanssaan jaksan olla "sosiaalinen".
Sen sijaan hermoja syö se nykytyyli, että opettajia pakotetaan kaikenlaisiin työryhmiin ja palavereihin ja vaikka mihin hömpötyksiin. Niistä en pidä ollenkaan. En yksinkertaisesti viitsi, halua enkä jaksa kuunnella omaa ääntään rakastavien ekstroverttien puhetta noissa tilaisuuksissa.
Minulla olisi useinkin paljon punnittua sanottavaa, mutta joutuisin jokseenkin väkivaltaisesti keskeyttämään kaiken äänitilan valtaavat ekstrovertit saadakseni tilaa sanoa sanottavani. Ja tulisin tietysti monta kertaa keskeytetyksi.
Ainakaan aikuisviihdeala ei sovi impotentille.
Eläintenhoitaja maatilalla🤗
Päivä kuluu eläinten parissa ja hyvin vähän ihmis kontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan aikuisviihdeala ei sovi impotentille.
Kenelle seksityö oikeasti sopii? Ehkä joku ymmärtää, mutta minä en. Jollain tavalla itsetunnon tai mielenterveyden häiriöt ja seksityö liittyvät toisiinsa. Joko seksityö aiheuttaa ongelmia tai sitten jo valmiiksi ongelmaiset hakeutuvat seksityöhön.
Koodaushommia etänä kotoa enimmäkseen.
Pakollista Teams-meettiä on kyllä päivät täynnä eli jonkinmoinen sosiaalisuus ainakin kameran välityksellä on pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Koodaushommia etänä kotoa enimmäkseen.
Pakollista Teams-meettiä on kyllä päivät täynnä eli jonkinmoinen sosiaalisuus ainakin kameran välityksellä on pakollista.
Teamsissa sentään voi sulkea kameran.
Kuka näitä käyttää itseensä, nehän on tarkoitettu toisten arviointiin, että ymmärtäisi muita ja heidän käyttäytymistään, itseään ei edes voi tarkastella. Aika typerää koettaa luokitella omaa vuorovaikutustaan toisten silmin.
Arkkitehti . Rakastan työtänti.
Insinööri tehtaassa testailemassa juttuja. Ei tarvitse onneksi pitää esitelmiä.
Sosiaalialan. Olen hyvin tykätty asiakkaiden keskuudessa. Työpäiviin meneekin sitten koko sosiaalinen patteristoni ja vapaalla en jaksa olla sosiaalinen yhtään.
ex-koodari. nykyään asiakaspalvelussa.
Vaikka mitä. Puolet ihmisistä on introverttejä.
Olen töissä arkistossa. Sopii loistavasti kaltaiselleni introvertille.
Suurin osa ihmisistä on ambiverttejä eikä jompaa kumpaa ääripäätä vaikka moni kuvittelee olevansa vaikkapa introvertti.
Olen räiskyvä ekstrovertti mutta teen ajatustyötä etänä siksi että muissa töissä huomio menee liiaksi muihin ihmisiin ja kaipaan myös haasteita aivoille.
On alkanut kiinnostaa video editointi, olen elokuvia tykänny converttailla omaan käyttööni, jännää räplää pixeleitä ruudulla, eli mahdollisesti markkinointi alan suunta seuraavaksi.
Saisi oman pienen kopin niin olisi aika jees olotila, toki voin aloittaa jonkun oman projektin myös ehkäpä.