Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teet introvertti?

Vierailija
13.04.2022 |

Mikä ala sopii parhaiten introvertille?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan ammattikorkeakoulussa.

Vierailija
62/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitajana vanhustyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusalalla projekti-insinöörinä, tällä hetkellä työmaalla, yleensä konttorilla. Aika rauhassa saa olla, työnjohtajat hoitaa sen sosiaalisen puolen tekijöiden kanssa. Mutta asiakkaan suuntaan pitää osata esittää tuloksia, ei onneksi viikottain.

Olen fiilistelly myös että voisin olla joku nosturien käyttäjä, mutta nää on yleensä päiväduuneja, minä olen yövirkku niin päädyin taksihommii, joustavemmat vuorovalinnat.

Vierailija
64/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen divarissa töissä.

Vierailija
65/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mm. opettajana. Kyllä introverttikin pärjää sosiaalisessa työssä, kun kehittää sopivan työroolin, jonka voi tiputtaa pois, kun menee kotiin. Siinä työroolissa ollaan tavallaan kuitenkin oma itsensä, mutta jätetään pois sellaisia ominaisuuksia, jotka eivät ole eduksi työnteolle.

Opettajana ei kuitenkaan tarvitse näytellä ekstroverttia koko työaikaa, vaan ainoastaan opetustunneilla ja muissa sellaisissa tilanteissa, missä ollaan ihmisten kanssa tekemisissä. Osa työstä tehdään yksin omissa olossa.

Vierailija
66/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertin voi laittaa mihin tahansa työhön. Ekstrovertin loppusijoituspaikka on vaikeampi määrittää.

Ekstrovertit aiheuttavat varsinkin ihmiskeskeisessä kanssakäymisessä paljon ongelmia. Jotta vastaavaa aiheutuisi introvertin kanssa, niin täytyy olla sitten täysin äärimmäinen tuppisuu tai ihmisarka.

Kunhan ei olisi jatkuvaa ihmisvilinää, valittamista ja isoja ääniä vaan saisi olla mahdollisimman rauhassa.

Vierailija
67/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-konsultti etätöissä. Joka päivä ei tarvitse palaveerata asiakkaiden kanssa, joten sopii hyvin introvertille. Olen erikoistunut tietokantoihin ja pilvipalveluihin.

Vierailija
68/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertin voi laittaa mihin tahansa työhön. Ekstrovertin loppusijoituspaikka on vaikeampi määrittää.

Ekstrovertit aiheuttavat varsinkin ihmiskeskeisessä kanssakäymisessä paljon ongelmia. Jotta vastaavaa aiheutuisi introvertin kanssa, niin täytyy olla sitten täysin äärimmäinen tuppisuu tai ihmisarka.

Kunhan ei olisi jatkuvaa ihmisvilinää, valittamista ja isoja ääniä vaan saisi olla mahdollisimman rauhassa.

Saa olla ihmisvilinää, kokouksia tai vaikka koulutuksen tai puheen pitoa. Välillä tarvitaan pieni hetki rauhaa. Se voi olla sitä, että kahvitunnilla kävelee korttelin ympäri tai istahtaa autoon itsekseen työpäivän jälkeen.

Introvertti tykkää ihmisistä ja viihtyy heidän kanssaan. Tarvitaan vaan pieni lataus toisinaan.

Vierailija
69/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näin. Rauhaksi riittää kotona työpäivän jälkeen rauhoittuminen. On tietysti olemassa aivan äärimmäisiäkin introvertteja, jotka oikeasti voivat ahdistuakin melusta.

Terveisin introvertti

Vierailija
70/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet minut ihmisten seurassa, väittäisit kaltaistani puheliasta henkilöä rohkeaksi ekstrovertiksi.

Et voisi olla enempää väärässä.

Vierailija
71/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ekstrovertilta hajoaa pää, jos pitäisi tehdä jotain itsekseen. Ihmisien kanssa ne toisaalta ovat usein ongelmallisia.

Vierailija
72/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näin. Rauhaksi riittää kotona työpäivän jälkeen rauhoittuminen. On tietysti olemassa aivan äärimmäisiäkin introvertteja, jotka oikeasti voivat ahdistuakin melusta.

Terveisin introvertti

Kuvailee minua terveisin toinen melua inhoava introvertti

Vierailija
73/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin introvertti

Minulle ei riitä oma vapaa-aika rauhoittumiseen kotona. Olen ollut vilkkaassa asiakaspalvelussa ja sain burn outin mutta nyt olen toimistotöissä missä saan olla oman työhuoneen rauhassa.

Vierailija
74/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistosihteeri kunnassa. Laskutusta, laskujen asiatarkastusta, arkistointia, lautakunnan esityslistat ja pöytäkirjat, viranhaltijapäätösten valmistelu, sopimukset (valmiisiin pohjiin tietojen muuttaminen, allekirjoitusten pyytäminen / postitus, vienti sopimushallintaan), välillä teen esitteitäkin ja päivitän kaupungin verkkosivuja. Ja varmaan muitakin tehtäviä, mitkä nyt jäi mainitsematta. Minusta sopivassa tasapainossa se, että saan tehdä paljon itsekseni, mutta tulee kuitenkin vähän oltua työkavereiden kanssa tekemisissä. 

Aiemmin, kun olin koulusihteeri, niin stressailin paljon enemmän, kun piti olla oppilaidenkin kanssa tekemisissä.

Vierailija
75/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa esimiehenä. Työ sisältää myös koulutusta. Minua on kuvailtu avoimeksi. No, se on työminä se. Takki on melko tyhjä vapaalla, enkä näe äitini lisäksi ketään perheen ulkopuolisia. Sosiaalinen yliannostus on niin suuri. Ei tarvetta siis.

Minäkin olen saanut kuulla olevani "kuin kala vedessä asiakasrajapinnassa". No, kiva jos se siltä ulospäin näyttää. Uuvuttavaa se on.

Oletko harkinnut alanvaihtoa?

Enpä oikeastaan, koska olin pitkäaikaistyöttömänä ennen nykyistä työtäni, enkä kestä epävarmuutta. Lisäksi it-ala on muutenkin jo plan f. Kaikenlaista tullut kokeiltua ja nyt ajautunut it-konsuktiksi. Nimenomaan ajautunut - en edes hakenut tehtävään oma-aloitteisesti, enemmänkin pyydettiin.

Vierailija
76/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuri. Saa olla itsekseen luonnossa omien ajatustensa kanssa.

Vierailija
77/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntäjä. 100-prosenttinen etätyö.

Vierailija
78/130 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilisuunnittelija

Vierailija
79/130 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadunvalvoja terveysteknologian parissa. Pikkutarkkaa työtä ja paljon itsenäistä työskentelyä.

Vierailija
80/130 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknologia-alalla johtajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi