Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teet introvertti?

Vierailija
13.04.2022 |

Mikä ala sopii parhaiten introvertille?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa esimiehenä. Työ sisältää myös koulutusta. Minua on kuvailtu avoimeksi. No, se on työminä se. Takki on melko tyhjä vapaalla, enkä näe äitini lisäksi ketään perheen ulkopuolisia. Sosiaalinen yliannostus on niin suuri. Ei tarvetta siis.

Vierailija
22/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu. Viihdyn työssäni, mutta vapaa-ajalla siedän vain koiraani, jonka kanssa asun maalla. Lähin naapuri 200 metrin päässä ja välissä metsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan mielelläni ketjua. Itse vielä lisäksi selkävaivainen ja se vaikeuttaa elämää paljon. Istumatyö, nostaminen tai paikallaan seisominen ei käy. Ehdotuksia?

N30

Vierailija
24/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ja tykkään työstäni. Vastapainoksi elän erakkona maalla ilman naapureita, perhettä tai parisuhdetta.

Vierailija
25/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan mene hoitoalalle. En tiedä mikä aivopieru itseltäni oli opiskella ko. alaa. Kestin 6 vuotta, josta viimeiset 5 ihan hirveitä ja keikuin burn outin partaalla henkisen ja fyysisen kuormituksen takia. Mutta etenkin ihmisten jatkuvan läsnäolon vuoksi, vieläpä sairaiden, pisteliäiden, katkerien, ilkeiden, väkivaltaisten ja mielenvikaisten sellaisten.

Vaihdoin alaa, opiskelin merkonomiksi ja nyt teen toimistotyötä. Ah mikä taivas hoitoalan jälkeen. Oma huone, 90 % työajasta olen itsekseni, työtahti rauhallinen.

En hakeudu hoitoalalle mutta kiitos kun jaoit tarinasi. On hakusessa introvertille sopiva työ.

Joo. Siis toimistotöitä suosittelen. Taloushallinnon töitä.

Edellinen

Ei kiitos missään nimessä taloushallinnon töitä. Ala ei kiinnosta.

Vierailija
26/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien puhelinmyyjä

Vierailija
27/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön

Vierailija
28/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-konsultti. En erityisemmin pidä asiakkaiden kanssa lätisemisestä ja se kuormittaa minua, mutta toisaalta en jää sanattomaksikaan. Olen tavallaan ajautunut konsultiksi, koska esimerkiksi koodata en osaa eikä hermot riittäisi siihen, vaikka osaisinkin.

Vierailija
29/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkistonhoitaja.

Vierailija
30/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön

Ei ole ammatti. Ehdota jotain muuta.

Vierailija
31/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa esimiehenä. Työ sisältää myös koulutusta. Minua on kuvailtu avoimeksi. No, se on työminä se. Takki on melko tyhjä vapaalla, enkä näe äitini lisäksi ketään perheen ulkopuolisia. Sosiaalinen yliannostus on niin suuri. Ei tarvetta siis.

Minäkin olen saanut kuulla olevani "kuin kala vedessä asiakasrajapinnassa". No, kiva jos se siltä ulospäin näyttää. Uuvuttavaa se on.

Vierailija
32/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys: luovaa työtä.

Vierailija
33/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön

Ei ole ammatti. Ehdota jotain muuta.

Et kysynyt aloituksessakaan ammatteja. Ihmeen aggressiivinen olet. Suosittelen työttömyyttä niin saat vähän lepoa.

Vierailija
34/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma yritys: luovaa työtä.

Taiteilija

Vierailija
35/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin jäte pisneksessä. Käsittelen roskaa ja paskaa.

Tämä maailma ei ole suunniteltu introvertti persoonalle.

Vierailija
36/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT-arkkitehti ja 100% etätyötä 👍

Vierailija
37/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan mene hoitoalalle. En tiedä mikä aivopieru itseltäni oli opiskella ko. alaa. Kestin 6 vuotta, josta viimeiset 5 ihan hirveitä ja keikuin burn outin partaalla henkisen ja fyysisen kuormituksen takia. Mutta etenkin ihmisten jatkuvan läsnäolon vuoksi, vieläpä sairaiden, pisteliäiden, katkerien, ilkeiden, väkivaltaisten ja mielenvikaisten sellaisten.

Vaihdoin alaa, opiskelin merkonomiksi ja nyt teen toimistotyötä. Ah mikä taivas hoitoalan jälkeen. Oma huone, 90 % työajasta olen itsekseni, työtahti rauhallinen.

Itsekin heiluin hoitoalalla vielä paljon tuota pitempään, huh huh... nyt keräilen itseäni ansiosidonnaisella ja haluan mahdollisimman introihin hommiin kun työn aika koittaa.

Vierailija
38/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimin jäte pisneksessä. Käsittelen roskaa ja paskaa.

Tämä maailma ei ole suunniteltu introvertti persoonalle.

Teet arvokasta työtä. :)

Vierailija
39/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat pohdinnat täällä. Olen markkinointialalla, teen toimistohommia ja aika paljon etänä. Muuten menettelee, mutta esiintymistilanteita vihaan. Sitä on työssäni liikaa. Nykyisellä työpaikallani on myös sellainen pöhinämeno, että koko ajan pitäisi olla jossain loungessa heittämässä läppää, pitävät varmasti minua outona kun en vain jaksa.....

Koodariksi kouluttautumista olen pohtinut, mutta ei se mitenkään hirveästi työnä kyllä kiinnostaisi. Tutkija olisi toinen vaihtoehto, mutta en halua vaihtaa taloudellisesti epävarmempiin hommiin

Vierailija
40/130 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koodari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän