Vuoden työsopimus mutta ei yhtään lomaa?
Puolisolla on siis vuoden työsopimus, ja hän on kertonut että lomaa ei ole ollenkaan koko vuoden aikana. Sähköinsinöörinä.
Onko tämä edes mahdollista? Vain palkattomia lomapäiviä voisi pitää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoi 1.4 niin kertyy lomaa 2 pv per kk ensi lomakaudelle
Mitä ihmettä tarkoittaa 1.4?
Jos kyse on huhtikuun ensimmäisestä päivästä niin jo ala-asteella opetettiin, että se merkitään 1.4.Mikä ihmeen ala-aste? Tuollaisista nimityksistä on luovuttu jo yli 20 vuotta sitten. Tarkoititko peruskoulussa?
Kansakouluistakin luovuttiin jo ajat sitten, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että silti osa ihmisistä on senkin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoi 1.4 niin kertyy lomaa 2 pv per kk ensi lomakaudelle
Mitä ihmettä tarkoittaa 1.4?
Jos kyse on huhtikuun ensimmäisestä päivästä niin jo ala-asteella opetettiin, että se merkitään 1.4.Luulisi, että edes asiayhteydestä osaisi tuon vertaa päätellä.
-eriLuulisi, että noin helpon asian osaisi kirjoittaa oikein.
Mutta ei, selityksiä kyllä riittää.
Eipä tuo sinunkaan tekstisi virheetöntä ollut. Siellä samalla koulunpenkillä ne pilkkusäännötkin opeteltiin, mutta silti teit virheen.
Mitäpä jos palattaisiin takaisin asiaan ja myös pysyttäisiin siinä.
Olen tehnyt ainoastaan määrä-aikaisia työsuhteita ja aina loma on maksettu rahana työsuhteen päättyessä. Lomaa tai siis vapaapäiviä olen saanut jos olen tehnyt ne päivät sisään, tai sitten palkattomana.
Vierailija kirjoitti:
Lomat on laiskajaakkoja varten. Työtä pitää tehdä, jos mielii leipää syödä.
Ei tarvii olla kovinkaan älykäs havaitakseen, että loma-ajastakin voi saada palkkaa ja voi sitten ostaa leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomat on laiskajaakkoja varten. Työtä pitää tehdä, jos mielii leipää syödä.
Ei tarvii olla kovinkaan älykäs havaitakseen, että loma-ajastakin voi saada palkkaa ja voi sitten ostaa leipää.
Lomakorvauksilla voi ostaa vielä enemmän leipää. Ohis.
Luulisi, että noin helpon asian osaisi kirjoittaa oikein.
Mutta ei, selityksiä kyllä riittää.