Mistä johtuu, että joillain nököttää hampaat aina näkyvissä?
Kommentit (14)
Joillain etusormi ja nimetön ovat eri pituisia. Joillain on kolmas nänni. Joillain on hiusraja tosi korkealla jo nuorena. Joillain on syntymämerkki. Ihmetelläänkö vähän kaikkea?
Joillain miehillä ei ole kaulaa. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!
Pupujussi-syndrooma. Ei vaarallinen.
Miksi lihavilla , kaljuilla suomiehillä on niskassa läskikerrostumat? Yöök.
Siskoni synnytti juuri tällaisen erikoislapsen ihan vain saadakseen huomiota.
MISTÄ JOHTUU, ETTÄ IHMISET OVAT AINA OLLEET ERINÄKÖISIÄ KESKENÄÄN,
MIKSI MIKSI ?
Hammaslekurin mukaan olin nuollut liikaa naisen... no, "nillua" ja siitä johtui. Muistaakseni tuo nillu on lainaus Lapinlahden Linnuilta tai jotain. Kunhan kerroin tarinani hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslekurin mukaan olin nuollut liikaa naisen... no, "nillua" ja siitä johtui. Muistaakseni tuo nillu on lainaus Lapinlahden Linnuilta tai jotain. Kunhan kerroin tarinani hyvin nopeasti.
Jos olisit tarpeeksi nuollut, et kirjoittelisi.
Luulisin että suu on ainakin hieman auki.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että suu on ainakin hieman auki.
Ei kuuluisi olla.
Ap
Miksi jotkut ovat niin loputtoman typeriä?
Vierailija kirjoitti:
Joillain etusormi ja nimetön ovat eri pituisia. Joillain on kolmas nänni. Joillain on hiusraja tosi korkealla jo nuorena. Joillain on syntymämerkki. Ihmetelläänkö vähän kaikkea?
Uimahallissa oon huomannut että muilla pojilla on pienet munat, mutta mulla isot...mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen, se on rillu!
Ja joillain näkyy yläien sentin tms kun hymyilee