Miten päästä alkoholista eroon
En oikeastaan tarvitse sitä mihinkään, mutta sitä tulee kuitenkin ostettua ja juotua.
Mulla on harrastuksia, joiden jälkeen vedän sitten kunnon kännit vaikka ei tarvitsi.
En ymmärrä miksi juon. Mulla on erittäin hyväpalkkainen työ enkä halua mitään parisuhteita eron jälkeen. Ero sentään toi jotain hyvää ja olin juomatta vähän aikaan, mutta sitten se alkoi uudelleen.
Kommentit (28)
Minä olen aina päässyt alkoholista eroon juomalla sen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon joit, että lopulta pääsit siitä eroon?
Minä olen yrittänyt päästä eroon alkoholista juomalla jo yli 20 vuotta, en vielä ole onnistunut, mutta usko on kova, että vielä onnistun. Se motivoi jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuolemalla
Alkoholisti juo kuollakseen.
Raitis ei juo elääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi kaataa myös viemäriin.
Tulee lopulta paljon halvemmaksi.
Pitää löytyä se oma henkilökohtainen pohja, vasta sitten alkaa paraneminen. Joillain se menee perheen, työn ja talon menetykseen asti. Joillakin tie vie sairaalaan. Joillain riittää paljon vähäisempikin. Mikä on oma pohjasi? Siitä se alkaa. Ja tie on pitkä, se ei ole mikään "puff lopetinpa juomisen tuosta noin vaan!!" (noin sanoo vaan ihmiset jotka ei tiedä). Se on hyvin pitkä, kivinen, rankka tie. Vielä vuosienkin päästä vaara vaanii joka kulmalla.
Jos on kumppani niin silloin onnistuu ihan vain kittaamalla alkoholia joka päivä ja ero tulee yleensä itsestään eli alkoholista eroon.