Olen aivan saamarin väsyneen ja vanhannäköinen 36-v.nainen
Miten saisin naaman näyttämään paremmalta?
Onko kosmetologihoidoista apua, vai täytyykö ottaa laina että pääsee plastiikkakirurgille?
Iho ryppyinen, näyttää lähemmäs 60-vee iholta. Kaulaniho ohut ja ryppyinen, kaksoisleuka, hirveät sibeliusrypyt, sekä ns.viininaamarypyt,syvät otsajuonteet.
Kommentit (20)
Kevät iski? Heinäkuussa olet jo tottunut "uuteen" naamaasi. Vanhetessa olen ymmärtänyt, ettei keväisin kannata katsoa peiliin.
Elintavat.
Kaikki pöhöttävä roska pois.
Alkoholi, sokeri, pulla. Ja toisilla tupakka.
Nuorikin voi näyttää huonossa hapessa olevalta elintapojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Hmm vaikea sanoa. Kerrotko vähän elintavoista? Voisiko niitä muuttaa, oletko kokeillut?
Tai onko sisäilmaongelmaa, tai esim joku lääkitys?
En polta, juon harvoin, liikun.
exilis elite ultra, ja pieni määrä botoxia auttaa.
detox
Oletko tosi laiha tai kuivunut? Minä olen ikäisesi ja kortisonikuuri on tuo ottanut sen verran, että iho on melko rypytön. Koita saada vähän lisää pyöreyttä naamaan. Se onnistunee myös fillereillä ettei tarvitse varsinaisia leikkauksia hommata. Koita juoda suolavettä. Ja käytä spf:ää
täyteaineita jos naama kerta noin pahan näköinen. n38
No sibeliukset saa ainakin pitkitettyä pois. Itse ajattelin hoitaa omani.
T.toinen 36v
Osaatko itse arvioida, mistä tuo johtuu? Onko perinnöllistä vai oletko esim. ollut liikaa auringossa?
Vierailija kirjoitti:
No sibeliukset saa ainakin pitkitettyä pois. Itse ajattelin hoitaa omani.
T.toinen 36v
PIIKITETTYÄ
Enemmän unta, liikuntaa, ruokavalio kuntoon, stressiä vähemmäksi ja enemmän mielihyvää tuottavia asioita.
Ei mitään hajua, mitä on nämä viini- ja sibeliusrypyt
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua, mitä on nämä viini- ja sibeliusrypyt
Sibeliukset on kai kulmakarvojen välissä? Viininaamaryppyihin edelleen vastausta odotellessa.
Onkohan ap sama kuin aloittaja, joka osti tahtomattaan kosmetologilta 300 euron arvoiset ihonhoitotuotteet? Halusi uskoa ihmeeseen?
Tyypillinen suomalainen nainen. Lotta Backlundin näköinen.
Varaa nyt aika naistentautien läkärille.Jos sulla ei rahaa terveysaseman kautta naistentautien plk.Tutkivat kunolla verinäyteet ja hormooni tasosi ymm.Jospa sulla on alkavat vaihdevuodet. Ensin on menopaissi .Kieli toi väsymys ja naaman roikuminen naishormoni puute. Mutta jos dokaat viinä,kaljaa ja tupakoit?Johtu elintavat.Olet myös silloin ylipainoinen ja et riittävästi liiku.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosi laiha tai kuivunut? Minä olen ikäisesi ja kortisonikuuri on tuo ottanut sen verran, että iho on melko rypytön. Koita saada vähän lisää pyöreyttä naamaan. Se onnistunee myös fillereillä ettei tarvitse varsinaisia leikkauksia hommata. Koita juoda suolavettä. Ja käytä spf:ää
Melko laiha. Olen iltaisin syönyt nuudeleita että naama näyttäisi aamulla turvonneemmalta.
Hmm vaikea sanoa. Kerrotko vähän elintavoista? Voisiko niitä muuttaa, oletko kokeillut?
Tai onko sisäilmaongelmaa, tai esim joku lääkitys?