Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ammattiliitto infoa jäseniään, jos kuuluu lakon piiriin?

Vierailija
13.04.2022 |

Lakon pitäisi alkaa tiistaina Helsingissä, mutta ay ei ole lähettänyt mitään viestiä asiasta.

Kuulun JHL:n ja olen kouluavustaja. Onko OAJ jo infonnut opettajia?

Mistä hitosta pitää tietää tai mistä ottaa selvää? En ole koskaan ollut lakossa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina aamulla tai jos hyvin käy niin illalla myöhään maanantaina

Vierailija
2/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiistaina aamulla tai jos hyvin käy niin illalla myöhään maanantaina

Oikeastiko? Näinkö hoitajillekin lähetettiin viesti? Vasta kun lakko alkaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut sähköpostia JHL:ltä ensi viikon lakosta viimeksi tänään. Kannattaa tarkistaa, että sun yhteystiedot on ajan tasalla.

Vierailija
4/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut sähköpostia JHL:ltä ensi viikon lakosta viimeksi tänään. Kannattaa tarkistaa, että sun yhteystiedot on ajan tasalla.

Yhteystiedot ja työpaikkatiedot. Ei ne osaa sua infota jos et ilmoita ajantasaista sähköpostia etkä sitä missä olet töissä.

Vierailija
5/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteystiedot ja työpaikkatiedot. Ei ne osaa sua infota jos et ilmoita ajantasaista sähköpostia etkä sitä missä olet töissä.

Tämä. Jos kuuluu johonkin liittoon, pitää itsekin olla aktiivinen ja seurata asioita.

Mene oman liittosi sivuille ja erityisesti sen kaupungin liiton toimiston sivuille jossa työskentelet.

Siellä voi olla sellainen osio, jossa pääset ohjeiden mukaan kirjautumaan sisään, ja päivittämään oma yhteystietosi.

Etkä tämän vertaa ole tutkinut asiaa siitä liitosta, johon kuulut?

Vierailija
6/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos kuuluu johonkin liittoon, pitää itsekin olla aktiivinen ja seurata asioita.

Mene oman liittosi sivuille ja erityisesti sen kaupungin liiton toimiston sivuille jossa työskentelet.

Siellä voi olla sellainen osio, jossa pääset ohjeiden mukaan kirjautumaan sisään, ja päivittämään oma yhteystietosi.

Etkä tämän vertaa ole tutkinut asiaa siitä liitosta, johon kuulut?

Just näin ap.

Mene sinne OmaJHL sivustolle ja laita yhteystietosi kuntoon sähköpostiosoitteineen.

Vierailija
7/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tiedot on ajan tasalla, tarkastanut moneen kertaan. Minulle on tullut yleisiä sähköposteja lakosta, muttei mitään viestiä kohdennetusti juuri minulle. Eli mitä MINUN pitää tehdä, jos lakko tulee.

Mistä tiedän, että kuulun varmasti lakon piiriin? Ihan vaan TESin ja työpaikan perusteella vaan oletan?

Ap

Vierailija
8/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tiedot on ajan tasalla, tarkastanut moneen kertaan. Minulle on tullut yleisiä sähköposteja lakosta, muttei mitään viestiä kohdennetusti juuri minulle. Eli mitä MINUN pitää tehdä, jos lakko tulee.

Mistä tiedän, että kuulun varmasti lakon piiriin? Ihan vaan TESin ja työpaikan perusteella vaan oletan?

Ap

Ai odotat jotain juuri sinulle yksilöllisesti kohdennettua ohjetta? Tsiisus. Nehän tosiaan lähettelee kymmenilletuhansille ihan omia erillisiä meilejä.

Vierailija
9/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai odotat jotain juuri sinulle yksilöllisesti kohdennettua ohjetta? Tsiisus. Nehän tosiaan lähettelee kymmenilletuhansille ihan omia erillisiä meilejä.

En odota henkilökohtaista viestiä, mutta mediassa puhutaan OPETTAJIEN lakosta. En ole opettaja, enkä kuulu OAJ:hin, joten kaikki on epäselvää. Kun kuulemma meidän koulussa keittiöväki ei ole lakossa ja opiskeluhuoltokin pyritään pitämään toiminnassa. Eli lakko ei koske kaikkia. Mistä minä siis voisin tietää, mitä pitää tehdä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme