Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten köyhät jaksavat loputonta kotielämää kerrostalossa?

Vierailija
12.04.2022 |

Siis ei ikinä käydä missään. Ei käydä ravintoloissa syömässä. Elämä samaa arkea ja tarjousten metsästämistä viikosta toiseen.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on jaksaa, jos ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
2/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vilkas mielikuvitus niin aivoilla jatkuvasti viihdykettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhayksiö on asuntojen aatelia. Jos ei viiraa niin se panee viiraamaan.

Vierailija
4/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kysymys köyhille vai kerrostaloissa asujille?

Asun kerrostalossa - ja vielä itä-Helsingissä - ja omistan itse asiassa kolme kerrostaloasuntoa - mutta en ole köyhä. Vastaanko tähän kysymykseen?

Vierailija
5/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi käydä ravintolassa syömässä? Hyi h*lvetti

Vierailija
6/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilapäisesti köyhä muutaman vuoden ajan. Rahat riittää ruokaan ja perusasioihin. Ravintoloissasyömiset ja matkailu on jäänyt. Nyt koronan jälkeen olen ihan katkeamaisillani. Kotona oleminen on käy raskaaksi. Pelkät kävelylenkit eivät korvaa uusia virikkeitä, joita kovasti kaipaan.

Vierailija
7/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennemmin köyhä kuin kusipää

Vierailija
8/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kaikki kerrostaloasunnot köyhille tarkoitettu.

Vierailija
9/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oikeastaan eroaa hyvätuloisten okt-asujien elämästä. Onko ravintola-annos elämäsi hienoin asia tai oma piha?

Vierailija
10/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen televisiosta oppinut, miten voi kokata hyvää ruokaa itse.

Vierailija
11/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käykään syömässä, kun tilaan kotiovelle, jotta ei tarvitse poistua asunnosta.

Vierailija
12/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä omakotitaloasuja on vielä päälle jossain ankeassa pimeässä kosteassa korvessa yksin ja riitelee perheen kanssa aamusta yöhön

Vierailija
13/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok-talossa on helpompi puuhastella kaikenlaista puutarhassa. Suurissa kaupungeissa toki on muita virikkeitä lähempänä saatavilla.

Pahinta on, ettei pääse ikinä käymään missään. Olen novelty seeking -persoonallisuus ja kotona on vaikea täyttää omia sisäisiä tarpeita.

Vierailija
14/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok-talossa on helpompi puuhastella kaikenlaista puutarhassa. Suurissa kaupungeissa toki on muita virikkeitä lähempänä saatavilla.

Pahinta on, ettei pääse ikinä käymään missään. Olen novelty seeking -persoonallisuus ja kotona on vaikea täyttää omia sisäisiä tarpeita.

Minkälaista puutarhapuuhastelua Suomessa harjoitetaan loka-huhtikuussa? Meillä on ainakin puutarha aivan kauttaaltaan lumessa. Ei sen varaan kannata elämänsä sisältöä rakentaa. 

Vierailija
15/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi muu kuin naapurien meteli. Valitettavasti joka rappuun yleensä ajautuu ainakin yksi apina ja sehän riittää pilaamaan kaikkien rauhan.

Vierailija
16/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on aina huvittanut tää että jotkut omakotitalo-asujat luulee, että meillä kerrostalossa elävillä on ovi ulkopuolelta lukossa ja joku tulee päästämään meidät ulos tyyliin kerran viikossa kauppaan eikä voida mihinkään lähteä tai tehdä mitään 😂

Luulis, että helpompi se on kerrostaloalueelta lähteä juurikin vaikka sinne ravintolaan tai mihinkä ikinä kun kaikki on kävelymatkan päässä.

Köyhä olen, mutta kyllä mä ulkona käyn melkein joka päivä! 😂

Vierailija
17/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro meille AP, kun itse kerran majailet työttömänä siellä neukkukuutiossasi.

Vierailija
18/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mukava työ, jossa viihdyn. Oikeastaan se on harrastuksesta tullut työ joka ei edes tunnu työltä. Teen siksi paljon ylitöitä ja olen melko vähän kotona. Tuloni vain ovat silti pienet. Minulla on myös hyviä ystäviä, joiden kanssa vietän aikaa, lenkkeilen, käymme ilmaistapahtumissa ym. Pidän huushollini hyvässä järjestyksessä ja kotona lähinnä luen kirjastosta lainaamiani kirjoja tai katson Areenasta tms ohjelmia. Nyt minulla tosin on myös maksullinen Ruutu yhdeksi kuukaudeksi. Joskus tuntuu, että käyn kotona vain peseytymässä ja nukkumassa.

Paljon on mukavaa puuhasteltavaa, vaikka pienet on tulot.

Vierailija
19/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun paljon ja odotan kuolemaa.

Vierailija
20/61 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään käsitä, mutta tässä ne päivät menee. Kaupassakäynti, tekee ruokaa, siivoaa, käy lenkillä ja sitä loputtomiin.