Millaisia vammoja olette saaneet seksissä?
Tiesittekö että selkävammat ovat yleisimpiä loukkaantumisia seksissä?
Kommentit (13)
Penis kipeytyi juuresta kun ratsastava nainen innostui liikkumaan liikaa eestaas ylösalas-liikkeen sijaan. Joskus on tullut syvemmät kynnenjäljet selkään. Muuten ei oikein fyysisiä vammoja ole tullut.
Reilut 20 vuotta sitten silloinen kumppanini nai minua pilluun niin hanakasti, että kalu ei siinä vauhdissa enää uponnutkaan pilluuni vaan 'viilsi/raateli' sisimempään häpyhuuleen 3 sentin mittaisen avohaavan. Kitkaa sopivasti oikeassa kulmassa todennäköisesti.
Verta tuli ihan hirveästi, ja ensiapukäyntihän siitä tuli. Siellä sitten näytin henkilökunnalle verille nussittua pilluani. Ei naurattanut. Nyt kyllä hymyilyttää aika paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Henkisiä
Voi ei. Surullista. Seksin pitäisi olla hauskaa ja rentoa. Olen pahoillani.
Olen samaa mieltä, mutta välillä on tullut tehtyä tyhmyyksiä ja jälkeenpäin on kaduttanut. Siitä ne henkiset vammat.
Nykyään sentään ymmärrän, ettei jokaisesta avonaiseta ovesta tarvitse kävellä sisään.
Parhaimmat juhlat on yleensä siellä, missä joutuu näkemään vaivaa oven avaamiseksi.
Yleensä sellaisen oven kun saa auki, niin se ovi vie maanpäälliseen taivaaseen.
Rintavälini meni joskus hieman araksi ja punoittavaksi, kun harrastimme ekoja kertoja tissipanoa mieheni kanssa. Liukkaria ei ehkä silloin ollut tarpeeksi. Sittemmin ei mitään ongelmia ole ollut.
Henkisiä. Alistuin traumakemiasuhteeseen, jossa omat rajat hävisivät ja tein toista miellyttääkseni asioita, joita kadun jälkikäteen suuresti. Omista rajoista kannattaa pitää kiinni, aina.
Vierailija kirjoitti:
Henkisiä. Alistuin traumakemiasuhteeseen, jossa omat rajat hävisivät ja tein toista miellyttääkseni asioita, joita kadun jälkikäteen suuresti. Omista rajoista kannattaa pitää kiinni, aina.
Kiitos, että jaoit. Tärkeä neuvo.
Olen pahoillani.
Mieli järkkyny kun nähnyt mitä ei pitäis...karvoja,ylipainoa,pihtausta
Penis poksahti ratsastaessa. Tuli kiero ja paksumpi keskeltä sen ansiosta. Suihinotossa hampaat raapineet vereslihalle jortikan
En ota enää suihin koska eräs ääliö yritti väkisin laueta suuhun,oksensin ja se refleksi on todella vahva edelleen.
Painostettuna suostuin perspanoo,oli hirveetä ja sen jälkeen tuli vielä erittäin paha virtsatieinfektio,eli ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
En ota enää suihin koska eräs ääliö yritti väkisin laueta suuhun,oksensin ja se refleksi on todella vahva edelleen.
Painostettuna suostuin perspanoo,oli hirveetä ja sen jälkeen tuli vielä erittäin paha virtsatieinfektio,eli ei ikinä enää.
Voi ei. Toivottavasti kuitenkin ollut noiden kokemuksien jälkeen hyviäkin seksikokemuksia.
Peppupanon jälkeen todennäköisesti siirtynyt bakteereja virtsatiehen, ja aiheuttanut tulehduksen.
Onpa harmi.
Aivot huusivat hoosiannaa tyydytyksestä kun vierasta panin.