Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox vieroitusoireet

opamox koukku
12.04.2022 |

Ilmeisesti kärsin nyt Opamoxin vieroitusoireista. On jotenkin epätodellinen olo, hermostunut, ei tiedä miten päin olisi, sumea.. Olen käyttänyt 1-3tbl 15mg / pvä. Jouduin taas ottamaan kokonaisen 1 x 15mg tähän tuskaisuuteen mikä ei ilmeisesti johdu mielialasta vaan ihan vaan vieroitusoireista. Miten eteenpäin, miten alan vähentämään koska eroon näistä olisi päästävä? Tänään olisi ollut aika psyk.sairaanhoitajalle mutta aika peruuntui lakon vuoksi ja olen ihan hukassa nyt kun odotin tuota aikaa että pääsen sinne. :(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä tulee ns. rebound-oire pidemmän päälle.

Alkavat toimimaan itseään vastaan.

Ahdistusta jne. tulee lääkkeen ottamisesta ja myös ottamatta jättämisestä.

Vierailija
42/43 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt inssiajon, ylioppilaskirjoitukset, pääsykokeet, gradun, mennyt naimisiin ja ollut naimisissa jo 17 vuotta, lapset ja työt noiden voimalla. Lähes 30 vuotta käyttänyt. Erinomainen lääke ja lisäksi edullinen.

Ilman tuota lääkettä kaikki edellä mainittu olisi jäänyt minulta tekemättä.

Olen syönyt 8v 2 kpl 15mg opamoxia päivässä. Olen myös niiden ansiosta pystynyt elämään normaalia elämää. Annostusta ei ole tarvinnut suurentaa, ja aina vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt inssiajon, ylioppilaskirjoitukset, pääsykokeet, gradun, mennyt naimisiin ja ollut naimisissa jo 17 vuotta, lapset ja työt noiden voimalla. Lähes 30 vuotta käyttänyt. Erinomainen lääke ja lisäksi edullinen.

Ilman tuota lääkettä kaikki edellä mainittu olisi jäänyt minulta tekemättä.

Nykyään eivät lääkärit helpolla Opamoxeja kirjoita. Mistä olet saanut 30vuoden reseptisi? Ja eikö tuossa ajassa jo toleranssikin nouse hurjasti? Nykyisin ehkä, siis ehkä joku kirjoittaa 30kpl 15millisiä. Tarjotaan ei-bentsoja. Opamox-koukku on tosiasia ja karmea sellainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme