Viivi ja Wagner loppuu Hesarista
Hesari lopettaa parhaan sarjakuvansa. Sääli. Opin lukemaan lukemalla V&W seikkailuja lapsena.
Kommentit (19)
Tosi harmi ;( Olisikohan Juba alkanut vaatimaan liian isoa palkkiota?
En muista yhtään hyvää strippiä viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta. Olihan se alussa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
hyvä sarja, mutta ei voita kamala luonto, vai mikä se oli IS -sarjana
Kamala luonto on kyllä hyvä. https://www.ksml.fi/aihe/Kamala_luonto
Joutaa jo lopettaakin. Fingerporikin alkaa olla samassa pisteessä.
Eikös sen pitänyt jo vuosia sitten loppua
Samalla voi lopettaa sen Hesarikin lukemisen. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala luonto on kyllä hyvä. https://www.ksml.fi/aihe/Kamala_luonto
Kiitos linkistä
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään hyvää strippiä viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta. Olihan se alussa hyvä.
On tosiaan viimeisten vuosien aikana vain toistanut itseään ja jäänyt junnaamaan paikoilleen. Ei ole iso vahinko. Olisi kannattanut, perinteisesti, lopettaa huipulla ja vuosia sitten.
Seksistiset sarjat pitääkin lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Jää sitten aikaa lukea uutisia enemmän av:lta. Valtamedia on tosi mätää, täältä saa paremmin tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko oikeasti että joku vielä lukee tuota punavihreän uskonlahkon omaa "Vartiotornia"?
Minä olen sen verran vanha että muistan vielä suomettumisen ajan jolloin HS ja Kari Suomalainen uskalsivat seistä selkä suorana ja puolustaa suomalaisia arvoja sekä tervettä järkeä.
2000-luvun HS kelpaa enää torimummoille silakankääreeksi.
Lopetin hesarin lukemisen kymmenisen vuotta sitten, asenteellisuuden vuoksi. En kannata heidän edustamia arvoja.
Tänäänkin oli uusi strippi, missä lähde? Vastaava aloitus oli jo monta vuotta sitten täällä.
Eipä sitten ole Hesarissa enää mitää luettavaa.
Vielähän tuo näkyy ilmestyvän. Miksi jauhat paskaa?
Itse lopetin lukemisen jo vuosia sitten, kun stripit kiersivät samaa loppumatonta kehää. Alkuun sarja jaksoi huvittaa.