Onks kellään ihan outoa flunssaa? Flunssa tämä kyllä on. Ei kuumetta, ei räkätauti, ei yskä... nenä tukossa, silmät vetiset, hirveä hiki tai palelu, kropassa 'pistelee', vatsa löysä?
Onks kellään ihan outoa flunssaa? Flunssa tämä kyllä on. Ei kuumetta, ei räkätauti, ei yskä... nenä tukossa, silmät vetiset, hirveä hiki tai palelu, kropassa 'pistelee', vatsa löysä?
Kommentit (33)
Joku on saanut ripulin jäätelöstä Ingman ja salmiakki jäätelöt puikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako piikkiä hihassa? Kuulostaa rokotehaitoilta.
On samankaltaisia oireita kun kerran sain eräästä lääkkeestä ja rokotteesta... mielestäni nämä eivät ole koronaoireita enkä ole ollut missään mistä olisin korona saanut. Jonkun ruoka-aineen pitäisi olla aiheuttaja.
Korona tulee rokotteesta.
Koronan aiheuttaja ei ole biologinen, vaan kemiallinen. Rokotteen sisältämä grafeenioksidi aiheuttaa sairaudet, ja on vaarallista ja myrkyllistä.
Eikö teidän koronahihhuleiden pitänyt siirtyä jo Venäjän misinformaatiota toitottamaan? Oot muita vähän jäljessä nyt hei.
Vierailija kirjoitti:
Koronaahan nimenomaan seurataan kuumeesta... ei ole koronaoireet jos lukee netistä.
Koronan oireet ovat myös kirjavat ja osa sairastaa oireettomana. Voi järjelläkin päätellä, että mitään kuumetta tai lämpöilyä tarvitse olla.
Kotitestit eivät näytä kaikilla positiivista tulosta, vaikka sairastaa. Onhan niistä ollut paljon esimerkkejä mediassa. Joku oli ottanut kolmena päivänä peräjälkeen kotitestin, kaikki miinusta, meni sitten viralliseen ja siitä positiivinen tulos.
Mites se mies jenkeissä jolle on annettu 85 korona rokotetta. Äijä otti ne ystävien puolesta jotka pelkäsivät koronarokotetta. Olisi kiva tietää mikä on hänen kuntonsa nyt. Asian ilmi tultua äijä voimissaan.
Kolmesta rokotteesta en saanut mitään oireita. Nyt allergian alettua jylläämään. Silmät kutiaa ja vuotaa. Nenätukossa limakalvot turpoaa. Vatsa meni kuralle, kun ristiallergia pahimmillaan. Puiden/heinien siitepölyt saa aikaan ristiallergian, jos syön jotain raakaa hedelmää tai kasvista pölytyksen aikana. Myöskin jotkut viljat saa aikaan ripulin.
Kaikesta huolimattakevät ihanaa aikaa.
Minulla vähän vastaavia oireita. Allergiana pidän. Iän myötä on allergiat pahentuneet, leppä aiheuttaa jo ainakin oireita. Olen kolmesti jo koronatestin tehnyt, yksi niistä virallinen. Negaa kaikki. Aivastuttaa ja nenä vuotaa, ei kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Korona?
Tu0llaisia oireita on alkanut tulla enemmän ihmisille nykyään, johtuisko kaupunkeihin asennetuista 5G laitteista.? Mikroaaltosäteilyssä eläminen on kuin "koronassa" päivästä toiseen, koska sen on todettu alentavan immuniteettia. Luettavaa sen vaikutuksista löytyykyllä Englannin kielellä, Suomessa vähemmän. David Icke on kirjoittanut ainakin 5G vaikutuksista runsaasti. (se on mirkoaaltosäteilyä). Oireina flunssaa muistuttavia oireita, keskittymis- ja muistihäiriöitä ym.
Vierailija kirjoitti:
Korona?
Koronarokotehaitta? Rokotteessa oleva grafeiinioksidi on luultavasti syy, jos olet rokotettu.
Käy tutkimassa junaraiteilla venäläiset säiliö vaunut ensin ....
Venäläiset sairaan hoitajat lääkärit Suomessa varmaan turvallisia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona?
Suomessa ovat tehneet "sopimuksen" usan kanssa ilmatilan myrkytyksestä kemitreileillä. Oireita tulee jo niistäkin. . sisältää mm.grafeeinioksidia, alumiinia ja bariumia. . samoja aineita, alumiini ja grafeiinioksidi ovat koronarokotteessa. Olisi jo aika ymmärtää totuuksia rokotehaitoista. Onneksi tieto leviää mailmalla. Pitkiä vanoja taivaalla lentokoneiden lentäessä.
Ei muuten ole viime vuosina näkynyt taivaalla suihkukonevanoja samaan malliin kuin ennen. Mistähän se johtuu?
Onkohan mulla kevään toinen korona. Aika samat oireet ja juostessa ollut jotenkin raskas olo. Kuvittelin, että johtuu allergiasta ja olen vain avannut nenää suihkeella ennen lenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kolmatta päivää ripulia ja ihmeellistä kuumotusta, kuin kasvot ja yläkroppa olisivat tulessa. 2 koronatestiä olivat nega.
mulla oli tuota viime syksynä! eikä oo ikinä ollu koko elämänä aikana samaa, yläkropan kuumotusta. Korona kotitesti negatiivinen. Saattoi silti olla koronaa. Kuukautiset jäi pois 4 kk, eli jokua paha tulehdustauti varmaan...
Kuumetta ja ripulia on monessa sairaudessa jopa ientulehdus aiheuttaa kuumetta siihen auttaa antibiootti kuuri ja kemialliset aseet aiheuttaa silmissä vuotoa ja nenässä sekä huumeet aiheuttaa harhoja paniikkia valo ja väri väläyksiä.