Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sinut on väliaikaisesti estetty."

Vierailija
12.04.2022 |

"Vaikuttaa siltä, että käytit tätä toimintoa väärin etenemällä liian nopeasti. Sinua on väliaikaisesti estetty käyttämästä tätä toimintoa."

Ilmo Facesta, eikä pääse sisään. - Kukaan muu saanut? - Kuka tällaisen eston laatinut? Kökköä kieltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kerran, kun selasin kuvia (!), ilmeisesti liian nopeasti (!). Mutta ei sillä ollut mitään merkitystä. Saatoin jatkaa käyttöä heti.

Facebookin hakutoiminnot ovat kömpelöt. Ja se marketplace on kanssa onneton - ainakaan kansainväliseen myyntiin en ole voinut laittaa mitään, ja kun kerran yritin laittaa tiedustelua israelilaiselle myyjälle, sain ilmoituksen, ettei viestiäni voida lähettää. Ihmeellistä kansainvälisyyttä!

Vierailija
2/4 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kerran, kun selasin kuvia (!), ilmeisesti liian nopeasti (!). Mutta ei sillä ollut mitään merkitystä. Saatoin jatkaa käyttöä heti.

Facebookin hakutoiminnot ovat kömpelöt. Ja se marketplace on kanssa onneton - ainakaan kansainväliseen myyntiin en ole voinut laittaa mitään, ja kun kerran yritin laittaa tiedustelua israelilaiselle myyjälle, sain ilmoituksen, ettei viestiäni voida lähettää. Ihmeellistä kansainvälisyyttä!

FB ahterista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut silloin tällöin facebook-eston etenemällä muka liian nopeasti ,vaikka hitaasti

Vierailija
4/4 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persehest koko systeemi tuol!