Aion näyttää nelivitosena paremmalta kuin koskaan!
Olen iän myötä ymmärtänyt mistä se hyvä ulkonäkö koostuu: itsevarmuudesta, tyylitajusta, kurinalaisista elintavoista ja rahalla saatavista tuotteista ja kauneudenhoitopalveluista.
Muutama vuosi aikaa kohti tavoitetta!
Kommentit (59)
Jos olet ap mies, niin go for it!
Jos taas nainen, niin unohda! :D
Parasta Ennen päiväys mennyt jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap näkee asian niin kuin itse haluaa sen nähdä. Eli että rahalla saa. Sehän on mukavaa istua kauneushoidoissa ja shoppailla meikkejä. Ja onhan se kivaa olla itsevarma.
On kaksi asiaa ylitse muiden:
1) Nuoruus
2) Urheilulliset ja terveelliset elämäntavatJos kroppasi on lösähtänyt, eli takapuoli lättänä ja vatsa pömpöttää, ei mikään raha tai itsevarmuus pelasta tilannetta. Jo pääseminen lähelle sitä miltä kroppa näyttää parhaimmillaan - nuorena - vaatii todella paljon töitä, eikä sittenkään olla samoissa. 99,9% naisista tunnistaa ikäisikseen vaikka maski päällä välittömästi. Sitä kropan mallia joka on hyvännäköisillä nuorilla naisilla (hoikka mutta silti kurvikas oikeista paikoista), ei ole yhdelläkään 45-vuotialla naisella.
Hyvät erottuvat akanoista, mutta eri tavalla kuin ap kuvittelee. Ne erottuvat siten että naiset jotka ovat eläneet koko elämänsä liikkuen aktiivisesti ja vältellen herkuttelua, näyttävät hyviltä vanhempinakin. Ja se on juuri sitä mitä naiset eivät halua tehdä.
Uskon näyttäväni paremmalta nyt, kuin 14 vuotiaana. Silloin 14 vuotiaana painoin 83kg, nyt 58kg.
N37 ja 161cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap näkee asian niin kuin itse haluaa sen nähdä. Eli että rahalla saa. Sehän on mukavaa istua kauneushoidoissa ja shoppailla meikkejä. Ja onhan se kivaa olla itsevarma.
1) Nuoruus
2) Urheilulliset ja terveelliset elämäntavatJos kroppasi on lösähtänyt, eli takapuoli lättänä ja vatsa pömpöttää, ei mikään raha tai itsevarmuus pelasta tilannetta. Jo pääseminen lähelle sitä miltä kroppa näyttää parhaimmillaan - nuorena - vaatii todella paljon töitä, eikä sittenkään olla samoissa. 99,9% naisista tunnistaa ikäisikseen vaikka maski päällä välittömästi. Sitä kropan mallia joka on hyvännäköisillä nuorilla naisilla (hoikka mutta silti kurvikas oikeista paikoista), ei ole yhdelläkään 45-vuotialla naisella.
Hyvät erottuvat akanoista, mutta eri tavalla kuin ap kuvittelee. Ne erottuvat siten että naiset jotka ovat eläneet koko elämänsä liikkuen aktiivisesti ja vältellen herkuttelua, näyttävät hyviltä vanhempinakin. Ja se on juuri sitä mitä naiset eivät halua tehdä.
Kapea vyötärö on kuule tärkein ulkonäkökriteerini, joten oletit väärin. Pyöreä perse on nykyajan hömpötystä, sillä ei ole niin väliä kun ei menneinä vuosikymmeninäkään ole ollut. Ap
Et sitten ole seurannut aikaasi.
Pyöreällä perseellä on enemmän väliä kuin koskaan.
Juu ehkä älyllisesti vajaille, samoille tyypeille jotka innostivat myös isoista tisseistä.
ApPidätkö älyllisesti vajaina myös naisia jotka kiinnostuvat miehen pituudesta, leveistä hartioista ja V-mallisesta yläkropasta, jne?
Kyllä, jos ne ovat tärkeimmät kriteerit. Se ettei ole lihava on tärkein ulkonäkökriteeri ja tyylikkyyden edellytys. Ap
Siinä tapauksessa enemmistö naisista on älyllisesti vajaita. Todella harva vaatii että mies on hoikka mutta ei välitä pituudesta tai raamikkuudesta.
Valtaosa naisista ovat nykyään ylipainoisia ja harva haluaa olla miestä isompi. Ap
Myös pienet ja sirot naiset suosivat pitkiä ja raamikkaita miehiä.
Jos kaikkien miesmaku on sama, vain selitys muuttuu, tuo kommentti johon vastasit pätee.
Ap:n listaan lisään vielä treenin. Mikään tunnu niin mahtavalta, kun kunto kasvaa ja jaksaa paremmin. Unikin maistuu paremmin ja se jo pelkästään parantaa elämänlaatua huimasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
1) Nuoruus
Outo vastaus. Ulkonäkö koostuu
- kasvoista
- hymystä
- eleistä
- ryhdistä
- tyylikkyys
- vartalonmalli
- yms
Vaikka vartalo olisi täydellinen, mutta naama vi turallaan, ei hyväkään vartalo tee ihmisestä kaunista.
Vaikka olisi kuinka urheilullinen ja timmi, mutta vartalonmalli luiseva ja poikamainen, ei se tee ihmisestä kaunista (jos ei nyt rumaakaan).
Vaikka olisi kuinka hoikka ja kiinteä, mutta ryhti karsea, niin ryhti pilaa koko vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen on tosi vittumaista jos on ulkonäkökeskeinen . Muuten se on vain vittumaista.
Asia on aivan päinvastoin! Ulkonäköön panostaminen on iän myötä koko ajan palkitsevampaa, kun kilpakumppaneina ovat omanikäiset. Ap
Miten niin vain omanikäiset?
Kyllä ne on kaikki yli 13v naiset.
Ja 45v nainen häviää aina.. Siihen ei auta ruokavalio tai pistokset.
Vain älyllisesti vajaa sovinisti-pedofiili on tuota mieltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n listaan lisään vielä treenin. Mikään tunnu niin mahtavalta, kun kunto kasvaa ja jaksaa paremmin. Unikin maistuu paremmin ja se jo pelkästään parantaa elämänlaatua huimasti.
Jep, treeni on välttämätöntä kiinteyden ja muotojen takia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, treeni on välttämätöntä kiinteyden ja muotojen takia. Ap
Kyllä! Aloin itse treenata kunnolla raskailla painoilla vasta 45 v ja kropan malli muuttui parissa vuodessa ihan toisennäköiseksi.
- Edellinen
Geenistä se kyllä tuossa iässä jo pääosin johtuu. Joillakin on paremmat geenit kuin toisilla. Et voi muuttaa sinulle annettuja geenejä. Toiset rupsahtaa jo 40 vuotiaana mummon näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Geenistä se kyllä tuossa iässä jo pääosin johtuu. Joillakin on paremmat geenit kuin toisilla. Et voi muuttaa sinulle annettuja geenejä. Toiset rupsahtaa jo 40 vuotiaana mummon näköiseksi.
Toiset, mutta vain toiset. Elintapojen ja oman panostuksen osuus selittää pitkälti eroja, eivät geenit, jotka ovat monelle vain tekosyy välttää vaivannäkö itsestä huolehtimisessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ap vaikutta kus*päältä 😊
Osa ihmisistä kavahtavat rehellistä puhetta, jota minulta tässä ketjussa löytyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Mua luullaan 25-30-vuotiaaksi enkä kauheasti ole tehnyt asian eteen mitään.
N41
Rehellisenä puheena sanoisin, että kymmenen vuoden sisällä ap rupsahtaa niin että silmiä särkee.
N45, ikäisensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisenä puheena sanoisin, että kymmenen vuoden sisällä ap rupsahtaa niin että silmiä särkee.
N45, ikäisensä näköinen.
Et voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 45 v varmaan parhaimmillani. Takana oli avioero pihistä miehestä, ja pääsin kampaajalle yms ilman valituksia. Naama ei ollut vielä alkanut roikkua, ei selluliittiä eikä ikääntyminen vielä näkynyt missään. Ulkonäölliset mutokset tulivat vasta vaihdevuosien kohdalla 52-53 v.
Vähän off topic, mutta todettakoon, ettei eksä tunnista minua kaupassa, ei edes vuoden päästä erosta, vaikka olimme sitä ennen olleet 20 v yhdessä. Niin paljon muuttaa tyyli, kun on sen näköinen kuin itse haluaa. Esim. Avioliiton aikana minulla oli keskiruskeat hiukset, otsatukka, ponnari, ruskeat insinöörilasit - nyt kerroksittain leikattu, raidoitettu, surffikihara ja pyöreät kultaiset sangat. Plus vaatetyyli muuttunut, ei pelkästään muodin vaihtuessa.
Miehen rahoilla elit ?
Minä tienaan varmaan kaksi kertaa sen mitä mies. Tämä ei estä häntä paheksumasta ja esittämästä mielipiteitä rahankäytöstäni. Se on sitä miessukupuolen mukanaan tuomaa varmuutta siitä, että voi ainakin yrittää määrätä kaikesta.
Eri
Samaa koettu täälläkin. Minun hyvinvointiin panostaminen oli jotenkin exän rahoista pois, vaikka pääosin minä kustansin kaiken ja hän maksoi vain sen mitä häntä huvitti. Olen eron jälkeen laittanut itseeni viisinumeroisen määrän rahaa ja nauttinut kaikesta :)
No onnea vaan koitokseen. Itseäni ei ole neljänkympin jälkeen koko ulkonäkö onneksi enää kiinnostanut ja se on hyvä niin ,koska kyllähän se alkaa aika rupsahtanut olla, vaikka olen aina elänyt terveellisesti, hoitanut ihoani jne. Geneettinen juttu pitkälti, myös äitini näytti nelikymppisenä kuusikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen on tosi vittumaista jos on ulkonäkökeskeinen . Muuten se on vain vittumaista.
Asia on aivan päinvastoin! Ulkonäköön panostaminen on iän myötä koko ajan palkitsevampaa, kun kilpakumppaneina ovat omanikäiset. Ap
Avaa vähän tuota.
Miksi se on koko ajan palkitsevampaa?
Ainahan "kilpakumppaneina" on samanikäiset?
Mikä kilpailu on meneillään?
Mikä on palkinto ja mitkä arvostelukriteerit?
Koska iän myötä panostamisen merkitys korostuu koko ajan enemmän, jyvät erottuvat akanoista eli he jotka osaavat ja jaksavat panostaa!
Meneillään on jatkuva naistenvälinen kauneuskilpailu ja palkintona on onnistunut ulkonäkö joka on aina etu ja valtti elämässä monella tavalla.
Ap
Hyi helveta! Varmaan provo.
Aion ja aion...