Onko kellään yhtään hyvää kokemusta Tinderistä? Kertokaa
Itse en tajua tinderiläisiä yhtään. Todistakaa, että sieltä voi tulla myös muuta kuin pahaa mieltä ja hyväksikäyttöä.
Kommentit (34)
Siellä nyt on vaan vastuuttomia ympäriinsä nussijoita, markkina-arvon testaajia, yms red flag -tyyppejä.
Ihan mukava nainen löytyi - suhde ei kestänyt, mutta hauskaakin oli :)
Ei valitettavasti itselläni ole hyviä kokemuksia kyseisestä deittailumuodosta. Mutta olen kuullut huhuja siitä, että joku on sielläkin onnistunut.
Nykyinen puolisoni on Tinder-kamaa, ja olen ollut useissa Tinder-häissä. Kaikki nämä tinderöijät (minä, sukulaiseni, ystäväni, puolisot) ovat mukavia, normaaleja tyyppejä.
Kahden ja puolen vuoden sinkkuaikana kävin treffeillä liki 20 miehen kanssa.
Yksi Liettualainen oli kiva, kohtelias ja ennenkaikkea inhimillinen mies.
Siis tinderissä tavataan ihan normaaleja ihmisiä, se on vain tapa saada kontakti.
Kestäviä suhteita voi saada, mutta ei kiinnosta "todistaa" mitään. Jos sulle ei toimi, ole yksin!
Mun poika löysi tinderistä ihanan tytön. Ovat seurustelleet nyt nelisen vuotta ja muuttivat muutama viikko sitten yhteen. Hyvä pari ovat, mukava katsella ja kuunnella heitä kun käyvät kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Kahden ja puolen vuoden sinkkuaikana kävin treffeillä liki 20 miehen kanssa.
Yksi Liettualainen oli kiva, kohtelias ja ennenkaikkea inhimillinen mies.
Tosi vähän kävit.. ja liettualaisen kanssa pääsit..
Tässä täytyy muistaa, että joillakin on enemmän vientiä ja tuo ei kuulosta tosi etsimiseltä
Mukavasti on kysyntää ja vientiä. Seuraa saa helposti.
Se on sitten eri asia, koska sieltä osuu kohdalle sellainen jonka kanssa haluaisi jotain enemmän, sellainen on kuitenkin etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten eri asia, koska sieltä osuu kohdalle sellainen jonka kanssa haluaisi jotain enemmän, sellainen on kuitenkin etsinnässä.
Taidat olla mies? Korkeastikoulutettuja kauniita ja mukavia naisia on sinkkuina tarjolla pilvin pimein. Kaupunkilaismiehillä on varaa nirsoilla. Vaikka naisessa ei olisi mitään vikaa niin moni mies sanoo, ettei halua tavata uudelleen, koska "ei ollut kemiaa". Naisena taas annan aina mahdollisuuden miehelle tavata uudelleen, jos ei ollut mitään pahoja vikoja tai selkeitä red flagejä. Tasan ei mene nallekarkit.
Persoonallisuushäiriöiset miehet ovat tuolla yliedustettuina, koska kukaan nainen ei huoli heitä pitkäksi aikaa ja vaikka huolisikin, he jatkavat naisten metsästystä.
Olen kuitenkin kuullut tapauksista, joissa nainen ja mies ovat löytäneet toisensa tinderistä ja ovat onnellisesti yhdessä. Kun tarpeeksi monta sataa sammakkoa tapaa niin jossain vaiheessa voi lykästääkin.
Hyvää pillua oon sieltä kyllä saanut.
Yksi onnellinen esimerkki: 7 vuotta sitten latasin Tinderin ja ensimmäisen tunnin aikana löysin sieltä tulevan vaimoni.
Tapasin mieheni Tinderissä. Sitä ennen olin kyllä ehtinyt käydä erittäin monilla erittäin huonoilla treffeillä. Oli kyllä silleen huikean vähällä, ettei tavattu ollenkaan, koska hänen profiiliaan katsoessani mietin hyvän tovin, että swaippaisko kuitenkin vasempaan kun toi on vähän kaukana.
Olen treffannut varmaan noin 20 ihmistä Tinderin kautta, eikä mulla ainakaan ole mitään valittamista. Ihan kivoja kokemuksia ollut, vaikka ei nyt kenellekään kanssa ole sitten loppuelämän suhteeseen päädyttykään.
Yksi hyvä ystäväni muutti juuri yhteen miehen kanssa, jonka tapasi Tinderissä pari vuotta sitten. Toinen ystävä meni viime vuonna naimisiin Tinderissä tapaamassa miehen kanssa.
Jos olet ulkonäöllisesti edes "OK" tasoa, ja osaat edes hieman käyttäytyä sekä kommunikoida tekstimuodossa kuten normaali ihminen, niin kyllä siellä tinderissä pärjää ihan hyvin.
Muutaman stalkkerin sain sieltä perääni. Vaikuttivat ihan normaaleilta, mutta pakkien jälkeen esim. yksi soitteli puoli vuotta perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies? Korkeastikoulutettuja kauniita ja mukavia naisia on sinkkuina tarjolla pilvin pimein. Kaupunkilaismiehillä on varaa nirsoilla. Vaikka naisessa ei olisi mitään vikaa niin moni mies sanoo, ettei halua tavata uudelleen, koska "ei ollut kemiaa". Naisena taas annan aina mahdollisuuden miehelle tavata uudelleen, jos ei ollut mitään pahoja vikoja tai selkeitä red flagejä. Tasan ei mene nallekarkit.
Persoonallisuushäiriöiset miehet ovat tuolla yliedustettuina, koska kukaan nainen ei huoli heitä pitkäksi aikaa ja vaikka huolisikin, he jatkavat naisten metsästystä.
Olen kuitenkin kuullut tapauksista, joissa nainen ja mies ovat löytäneet toisensa tinderistä ja ovat onnellisesti yhdessä. Kun tarpeeksi monta sataa sammakkoa tapaa niin jossain vaiheessa voi lykästääkin.
Itselleni se kemia on ihan super tärkeä asia. Kun näen ihmisen livenä, tiedän heti ensi sekuntista lähtien että haluanko harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ja jos en tunne ensi hetkestä sitä kipinää, niin ei sitä kipinää tule koskaan.
Eli ainakin minun tapauksessani on ihan turha tavata uudestaan ihmistä johon en ihastu ensi hetkestä. Minä vain tuhlaisin hänen aikaansa jos niin tekisin.
N30
Ei ole hyviä kokemuksia. Kukaan mies ei ollut kiva ja maanläheinen vaan kaikki olivat joko epätoivoisia tai kuvittelivat olevansa jotain mitä eivät todellakaan ole. Mitään ei jäänyt käteen tinderistä. Nykyään en pääse sitä kautta edes treffeille.
N25
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen puolisoni on Tinder-kamaa, ja olen ollut useissa Tinder-häissä. Kaikki nämä tinderöijät (minä, sukulaiseni, ystäväni, puolisot) ovat mukavia, normaaleja tyyppejä.
"Nykyinen puolisoni on Tinder-kamaa" -kommentti kertoo, ettei pysyvä, ihmistä kunnioittava parisuhde ole Tinderin heiniä.
Näköjään ei ole.