Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney raskaana mutta ovatko he siis naimisissa?

Vierailija
12.04.2022 |

Hän puhuu Samista aviomiehenään mutta en ole huomannut uutisia heidän häistään. Ovatko onnistuneet menemään salaa naimisiin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

´

Alastonkuvat ei ole rikos. Ne eivät ole hulluutta. Ne eivät ole peruste holhoukselle.

Teepä koe: julkaise itsestäsi alastonkuvia netissä. Tule sitten kertomaan, miten sukulaisesi ja läheisesi reagoivat.

Vierailija
22/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

´

Alastonkuvat ei ole rikos. Ne eivät ole hulluutta. Ne eivät ole peruste holhoukselle.

Teepä koe: julkaise itsestäsi alastonkuvia netissä. Tule sitten kertomaan, miten sukulaisesi ja läheisesi reagoivat.

Iltapäivälehdethän olisivat ihan lääpällään. Niinkuin esim. se joku playboy-susanna (?) tms vanha akka jo. Eikö just ollut viikonloppua juttua Anu Saagimista jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

´

Voin kuule kertoa kokeilemattakin. He voivat paheksua mutta he EIVÄT edes yritä hakea minua HOLHOUKSEEN 10 vuodeksi, orjuuta minua ja vie rahojani. Nyt jotain valoja päälle siellä!

Vai käytkö itse saunassa burkha päällä???

Vierailija
24/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasi heti kun b. vapautettiin holhouksesta, lopetti lääkityksen ja alkoi postailla alastonkuvia someen. Joillakin mania aiheuttaa ylikorostunutta seksuaalisuutta, joillakin se johtaa jopa lukemattomiin irtosuhteiseen lyhyessä ajassa. Ei se isä ja lääkärit turhaan b. pitänyt holhouksessa.

Eivät pitäneet turhaan ei. Saivat vietyä paljon Britneyn rahoja ja omaisuutta. Olkoon B. spears hullu, jos on, mitä väliä sillä on. Ei olisi ainoa maailmassa, eikä niitä muitakaan oteta säännönmukaisesti huostaan.

Mutta pitäisi ottaa.

Vierailija
25/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

´

Voin kuule kertoa kokeilemattakin. He voivat paheksua mutta he EIVÄT edes yritä hakea minua HOLHOUKSEEN 10 vuodeksi, orjuuta minua ja vie rahojani. Nyt jotain valoja päälle siellä!

En käy saunassa vaatteet päällä. En myöskään pyllistele kameralle enkä julkaise netissä itsestäni alastonkuvia tai -videoita.

Vierailija
26/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

´

Yllättävän voimakkaasti reagoit. Taisi osua herkkään paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi