Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi deodorantteja käytetään, kun eivät estä hienhajua?

Vierailija
11.04.2022 |

Vahingossa ostin deon yleensä käyttämäni antiperspirantin sijaan. Ihan hukkaostos, kainalokäry haisee heti tai ainakin seuraavana päivänä ihan eri lailla. Oikein ällistyin. Enkä ole mikään kova hikoilija, yllätyin vain erosta.

Onko teillä mielipidettä? Käytättekö deodorantteja jostain syystä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla estää. Ei edes tarvitse laittaa joka päivä.

Vierailija
2/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä. Tai siis tarkoitus on peittää se paha haju, mutta… Erityisesti hajusteeton deodorantti on kyllä maailman turhin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hikoilen hyvin vähän vaikka olenkin keski-ikäinen. Jos sinä haiset pahalle niin ei voi mitään. Itselle auttaa deodorantit.

Vierailija
4/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä. Tai siis tarkoitus on peittää se paha haju, mutta… Erityisesti hajusteeton deodorantti on kyllä maailman turhin.

Ymmärräthän se, että kaikilla ihmisillä se hiki ei haise niin voimakkaasti? On niitäkin, jotka eivät tarvitse minkäänlaista deodoranttia. Mä en ennen tarvinnut, nyt käytän deodoranttia suunnilleen joka toinen päivä.

Ei pidä ajatella, että omat tarpeet koskevat kaikkia muitakin ihmisiä.

Vierailija
5/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ku estät sillä antiperspirantilla kehon normaalin toiminnon, hui

Vierailija
6/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju on paljon riippuvainen siittä mitä laittaa sisäänsä. Eli jos syö eineksiä yms ja käyttää kahvia, alkoholia tai jotain lääkkeitä, niin se haju todennäköisesti on voimakkaampi

Vierailija
7/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, olen vähän pettynyt kun luulin olevani hajuton mutta se olikin sitten antiperspirantti.

Kun en koe hikoilevani.

Tylsää olis pestä työpaita joka päivä (teen fyysistä työtä).

Vierailija
8/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hien haju on paljon riippuvainen siittä mitä laittaa sisäänsä. Eli jos syö eineksiä yms ja käyttää kahvia, alkoholia tai jotain lääkkeitä, niin se haju todennäköisesti on voimakkaampi

Mulla ei ole kyllä koskaan tuollaiset vaikuttaneet. Esim. kahvinjuonnilla ei mitään vaikutusta (join kahvia ehkä n . 10 vuotta elämästäni). Jotkut voimakastuoksuiset ruuat kyllä saattavat kyllä vaikuttaa. Mä olen yhdistänyt hienhajun muutokset hormonitoimintaan.

Vierailija
9/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian voimakkaita ja tehokkaita deodorantteja ei edes kannata käyttää etteivät tuki kehon luonnollista lymfakiertoa kainaloista.

Vierailija
10/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä rahaa että voit ostaa parempaa kuin Cieniä. Huomaat eron.

Vierailija
11/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin jo aikoinaan kauan sitten, mutta yritin kuitenkin sittemmin siirtyä terveellisempään alumiinittomaan deodoranttiin, mutta katin kontit. Kauhea kostea olo kainaloissa koko ajan ja selvä hien haju (ei paha, mutta kuitenkin). Pysyn antiperspirantissa, joka toimii täydellisesti.

Vierailija
12/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt Rexona roll-oneja koko ikäni, ne ovat ainoat jotka toimii. Miesten tuoksuja, koska tuoksuvat paremmalle. En ole kukkaistyttö

Vierailija
13/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona on ollut mulle hyvä dödö. Toimii.

Vierailija
14/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiits vinkeistä. Ehkä toisille riittää perinteiset dödöt. Ei kai niitä muuten myytäis.

En vaan ole tuota kauheasti pohdiskellut aiemmin.

Vierailija
15/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin että en edes ole katsonut käytänkö deodoranttia vai antiperspiranttia.

Vierailija
16/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua mode ei ehkä poista. Oli puhe, että kuinka suojautuisitte, jos ja kun Venäjä hyökkää tänne?

Itse olen varautunut ruuilla, mutta eipä ne paljoa auta, jos pommi hajottaa kodin.

Ensinhän ne pommittaa Helsinkiä. Ylimielisiä helsinkiläisiä en ota tänne Lappiin.

Ainahan tälläkin palstalla on v*ttuiltu, kuinka Kehä III takana asuu juntteja. Sieltä me maajussit kumminkin toimitetaan ruokaa sinne. Ollaan kuitenkin samanlaisia suomalaisia ja nyt me juntit ollaan kuitenkin sodan syttyessä paremmassa turvassa.

Vierailija
17/17 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua mode ei ehkä poista. Oli puhe, että kuinka suojautuisitte, jos ja kun Venäjä hyökkää tänne?

Itse olen varautunut ruuilla, mutta eipä ne paljoa auta, jos pommi hajottaa kodin.

Ensinhän ne pommittaa Helsinkiä. Ylimielisiä helsinkiläisiä en ota tänne Lappiin.

Ainahan tälläkin palstalla on v*ttuiltu, kuinka Kehä III takana asuu juntteja. Sieltä me maajussit kumminkin toimitetaan ruokaa sinne. Ollaan kuitenkin samanlaisia suomalaisia ja nyt me juntit ollaan kuitenkin sodan syttyessä paremmassa turvassa.

Paremmassa turvassa tosiaan ollaan täällä keskellä ei mitään. Helsinkiläiset sukulaiset ei ole olleet vuosikausiin yhteydessä. Nyt kiinnostaa. Eivät ole tervetulleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi