Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun vastaatte lisääntymisestä tai parisuhteista uteleville (vanhoille) sukulaisille ettei asia kuulu teille, niin miten reagoivat?

Vierailija
11.04.2022 |

Jos vanhat sukulaisihmiset tenttaavat et onkos morsianta/miestä/onko lapsia tulosa ja vastaatte päättävästi, mutta asiallisesti että se on henkilökohtainen asia eikä kuulu teille, niin miten ovat reagoineet? Käsittämätöntä on, että jotkut kyyläsukulaiset loukkaantuvat tuosta itse.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan alettu sanoa jotain räävitöntä ja tahallisen kiusallista näihin, esim. että jompi kumpi pelkää vauvoja tai että ei olla vielä oikein keksitty, miten lapsia tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, että ilmoittaa olevansa hedelmätön, tukkii turvat useimmilta. Ihan sama, onko se totta vai ei.

Vierailija
4/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan alettu sanoa jotain räävitöntä ja tahallisen kiusallista näihin, esim. että jompi kumpi pelkää vauvoja tai että ei olla vielä oikein keksitty, miten lapsia tehdään.

Hah! Tää on hyvä

Vierailija
5/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin ennen, että kyllä me lastentekoa ahkerasti harjoittelemme. Kukaan ei koskaan esittänyt jatkokysymyksiä. Nykyisin ei kukaan enää kyselekään.

Vierailija
6/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miten vastata niille nuorille, jotka pyytelevät ennakkoperintöä jo 30 vuotta ennen oletettua kuolinaikaa? Kun heillä olisi rahalle tarvetta, minulla kuulemma ei.

Vierailija
7/8 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei keksi muutakaan puheenaihetta kanssanne. Mitä itse puhutte heille? 

Vierailija
8/8 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kumma että lapsista udellaan, mutta sitten vanhukset ikäänkuin ovat unohtaneet että siihen liittyy eräs seksuaalinen prosessi. Vanhukset kun itse elävät aivan kuin seksielämää ja seksuaalisuutta ei saisi olla laisinkaan, eletään kuin kirkossa.