Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on jäätelökoneella jos kaupast saa eurolla litran jäätelön

Vierailija
11.04.2022 |

Litra vaniljakermajäätelöä Prisma oli euron. Ethän sä mitenkään saa tehtyä niin phalpaa jäätelöä itse... Koska kerma ehkä 1,5euroa, maito 1 euro, vanilja 4 euroa, sokeria10 senttiä ja sähkö jäätellökoneeseen 20 senttiä. Siis mitä järkee tehä ite?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, mutta on monia, jotka haluavat laadukasta jäätelöä.

Vierailija
2/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se omatekemä on paremman makuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kiinnostunut hankkimaan koska sitten voisi tehdä jäätelöä joka ei olisi niin makeaa. En usko että sokerin syönti on terveellistä mutta jäätelöä tekee mieli. Oikeastaan kaikki löytämäni jäätelöt turhan imeliä. Ingman vanilja menee mutta toivoisin siitäkin saavani vähemmällä makeudella jäätelöä. Joten jäätelökoneella voisi laittaa itse haluamassaan suhteessa aineksia.

Vierailija
4/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ja lisäaineettomuus.

Vierailija
5/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitolitra painaa 1 kg. Litra halvinta vaniljajäätelöä painaa n. 500 g. Eli puolet on ilmaa. Kun teet jäätelökoneella itse jäätelöä, et mitenkään pysty pumppaamaan siihen yhtä paljon ilmaa kuin noissa halpisjäätelöissä on.

Ja joillekin yksi jäätelön tarkeimmistä ominaisuuksista on maku.

Vierailija
6/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää tehdä mitään itse, kun joku muu voi tehdä. Itse kannattaa vain nautiskella.

Vierailija
7/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl halpaa.

Vierailija
8/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla useessa tapauksessa huonomman makuista.

Ja kauhee vaiva.

Ja taas joku iso vimpain säilytettäväksi.

ei maksa vaivaa.

Vierailija
9/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, euron pahvinmakuinen vaniljajäätelö. Sitä joutui lapsena syömään. Se kuivi siihen kartonkiin jos ei kerralla syöty. Päälle lössähtäneitä pakastemansikoita.

Vierailija
10/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kokkiveitsellä vaikka kaupasta saa mikroateroita.

Vierailija
11/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi joku kasvattaa parvekkeella amppelitomaatteja, kun kaupasta saa valmiina 3-4 kiloa tomaatteja samalla hinnalla?

Vierailija
12/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, euron pahvinmakuinen vaniljajäätelö. Sitä joutui lapsena syömään. Se kuivi siihen kartonkiin jos ei kerralla syöty. Päälle lössähtäneitä pakastemansikoita.

Olen aikuinen ja vaniljajäätelö on parasta.

Ei sitä jäätelöä tehdä itse siksi, että saisi halvemmalla. Vaan että saa esim vähäsokerista, runsaammin marjoja, ei lisäaineita. Voi laittaa jugurttia tai rahkaa.

Vierailija
13/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökoneella voi tehdä sellaisia makuja, joita kaupassa ei ole tarjolla.

Vierailija
14/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin sanoa, että teen sellaisia jäätelöitä, joita kaupasta ei saa. Ostan kyllä kaupan jäätelöitäkin. Tosin mun lähimarketissani en ole varmaan koskaan nähnyt jäätelölitraa eurolla, ei edes sitä halvinta mahdollista.

Vierailija
15/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi otin jäätelökoneen ilmaiseksi vastaan, että saan tehdä sellaista laktoositonta jäätelöä kuin itse haluan. Ei ole laktoosittomana ainakaan täällä tuppukylässä tarjolla sellaista mitä mä haluan esim. lakritsijäätelö.

Vierailija
16/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla useessa tapauksessa huonomman makuista.

Ja kauhee vaiva.

Ja taas joku iso vimpain säilytettäväksi.

ei maksa vaivaa.

Ei ole ikinä ollut huonomman makuista. Hyvistä aineista ei tule huonoa jäätelöä.

Vierailija
17/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä äly on tehdä ruokaa kotona jos euron päivillä saa maksalaatikon eurolla. Normaali ihminen syö siitä kaksi kertaa.

Vierailija
18/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostan vain kalliimpia jäätelöitä. Ben & Jerrys, Mövenpick, Ainot, jne. Mieluummin syön kerran kuukaudessa hyvää jäätelöä, kuin samalla rahalla 3-4 kertaa jotain bulkkivanillaa, joka lähinnä v-ituttaa.

Vierailija
19/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta ostan vain kalliimpia jäätelöitä. Ben & Jerrys, Mövenpick, Ainot, jne. Mieluummin syön kerran kuukaudessa hyvää jäätelöä, kuin samalla rahalla 3-4 kertaa jotain bulkkivanillaa, joka lähinnä v-ituttaa.

Todella makeita nuo mainitsemasi.

Vierailija
20/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole maistanut koskaan muuta kuin Prisman euron "jäätelöä", niin kyllähän säälittää tällainen "jäätelöasiantuntija".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän