Lapsella ihottumaa silmäkulmissa ja suun vieressä, mitä voisi olla?
Flunssassa ollut ilman kuumetta ja limainen yskä, nyt melkein parantunut, mutta ilmestynyt tuo ihottuma. Huomenna varmaan käytän lääkärissä, mutta ajattelin jos joku tietäisi mitä voisi olla :/
Kommentit (11)
Silmät vuotanut ja kuolannut unissaan. Ihan normaalia kamalassa flunssassa. Rasvaa kasvot ja vaihda tyynyliinat.
Vierailija kirjoitti:
herpes
Ei sovi oireisiin.
Voi johtua ihan mistä vain, mutta todennäköisesti siitä taudista. Turha tuosta on huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Silmät vuotanut ja kuolannut unissaan. Ihan normaalia kamalassa flunssassa. Rasvaa kasvot ja vaihda tyynyliinat.
Toivotaan, että ois vaan tätä. Kiitos kun kommentoit asiallisesti :) Aloin itse pohtia atopian mahdollisuutta, mulla oli se lapsena mutta hävisi teini-iässä.
Voi olla atopiaa. Onko allergioita?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla atopiaa. Onko allergioita?
Ei mitään allergiaa. Tuota atopiaa nyt pohdin. Mutta se selviää varmaan piakkoin.
Vierailija kirjoitti:
epola
Tääkin varmaan joku hassu vitsi? Ei lakkaa ihmetyttämästä nää vitsailijat lapsiakin koskevissa ketjuissa.
Ehkä atopiaa tai iho muuten kuivunut vaan virustaudissa? Kokeilisin itse vaan ensin rasvata säännöllisesti, esim Locobase Repair olisi mun ykkösvalinta rasvaksi. Jos ei parane tai pahenee niin sitten lääkäriin.
herpes