Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet vielä tänään?

Vierailija
11.04.2022 |

Useimmilla luultavasti työpäivä pulkassa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tsempata ja mennä pesemään hampaat, vaikka tiedän oksentavani heti sen tehtyäni ja joutuvani aloittamaan alusta. Rv23 menossa eikä tämä pahoinvointi vaan lopu.

Kun selviän hampaiden pesusta ja oksentelusta, niin tarkoitus kirjoittaa vielä sivun verran esseetä.

Vierailija
22/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon loputkin. Provoilen ja kerron totuuksia. Sitten katon telkkaria ja toivon että saisi nukuttua.. Melkein tavispäivä. Nuita juomia vielä niin tavallista parempi. Mikäs tässä krapulaa kohti. Nopeimmillaan kanuuna on alkamut 5-6 tuntia siitä kun lopetttaa kaatamisen. Sellainen kama tuo ainoa laillinen päihde.

Siitä miedommasta en ole koskaan saanut ärsyttäviä jälkioloja. Vähintään satoja kertoja sitäkin. Jokainen voi laskea kun yli 30 vuotta ja vaikka kerran pari kuukaudessa. Oikeasti yli kuukausien taukojakin. olen pissinyt puhtaatkin kun erääseen paikkaan vaadittiin näyte. hah muka pulmunen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn saunassa ja rakennan toastsvedutoastenin. Paahtoleipää, jokirapua, kylmäsavulohisiivua, lohenmätiä, punasipulia, smetanaa ja tilliä. Kyytipoikana kuivaa valkoviiniä 😘

Mä haluan myös 😭

Vierailija
24/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön. Ja yksinäinen.

Tänään en ole tehnyt muuta kuin istunut koneella. Ehkä tässä vielä yritän käydä kävelyllä tai pyörälenkillä. Voisi käydä pari kaljaa ostamassa ja sitten lenkin jälkeen saunaan. Loppuilta menee sitten television ääressä ja istuskellessa.

Tällä palstalla taitaa olla aika paljon yksinäisiä ja Vauva.fi riippuvaisia, kuten minäkin. Mitähän sanoisivat jos hakeutuisi katkolle ja sanoisi riippuvuudeksi Vauva.fi?

Vierailija
25/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettuja ja iltakahvin

Vierailija
26/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän tsempata ja mennä pesemään hampaat, vaikka tiedän oksentavani heti sen tehtyäni ja joutuvani aloittamaan alusta. Rv23 menossa eikä tämä pahoinvointi vaan lopu.

Kun selviän hampaiden pesusta ja oksentelusta, niin tarkoitus kirjoittaa vielä sivun verran esseetä.

Paneeko mies sua? Mä raskausaikana halusin koko ajan. Hitto, nyt saan vain harvoin.

Vierailija
27/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustan pyykit ja teen huomiselle eväät töihin. Kuuntelen samalla youtubesta kanavaa 74Gear. Sitten luen Seppo Jokisen uusinta dekkaria. Nukkumaan viimeistään kymmeneltä.

Vierailija
28/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön. Ja yksinäinen.

Tänään en ole tehnyt muuta kuin istunut koneella. Ehkä tässä vielä yritän käydä kävelyllä tai pyörälenkillä. Voisi käydä pari kaljaa ostamassa ja sitten lenkin jälkeen saunaan. Loppuilta menee sitten television ääressä ja istuskellessa.

Tällä palstalla taitaa olla aika paljon yksinäisiä ja Vauva.fi riippuvaisia, kuten minäkin. Mitähän sanoisivat jos hakeutuisi katkolle ja sanoisi riippuvuudeksi Vauva.fi?

En usko että pääsee. Eikä tämä omalla kohdallani ole niinkään riippuvuus vaan enemmänkin ainoa väylä ihmisten väliseen kanssakäymiseen ja este sille etten ihan täysin syrjäydy oman mieleni sisään.

Vierailija
29/29 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko vaikka makkaraa paistelisi

🥨😋