Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomat naiset, missä olette?

Vierailija
11.04.2022 |

Jonkun tilaston mukaan kaikista aikuisista ihmisistä noin 80% prosenttia on lapsettomia syystä tai toisesta. No tämä ei kuitenkaan näy millään lailla tuolla deittimaailmassa, vaan ihan päinvastoin.

Olen +40v lapseton mies ja tarkoitus on myös pysyä sellaisena. Olen deittaillut nyt noin parin vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä tietenkin myös taukoa pitäen. Ja sen olen havainnut, että ainakin täälläpäin lapsettomat ja normaalit suomalaiset naiset toivomassani ikähaarukassa (40-52v) ovat todella harvinaisia. Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella alueella, jossa 100 km:n säteellä on noin +300 000 asukasta.

Missä te kaikki piileskelette, oletteko muka kaikki parisuhteissa tai muuten vaan deittailemattomia yksilöitä?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla tuntemistani 50+ naisista on lapset jo sen verran vanhoja, ettei ne pääse deittailua haittaamaan.

Kyllä, niin on. Mutta on myös tullut paljon vastaan niitä, joilla on tehty uudelle miehelle lapsi tai kaksi ja sitten lopulta erottu. Eräällä 52-vuotiaalla oli 9-vuotias kotona. Ja ne aikuiset lapset omine lapsineen..

Ap

Vierailija
22/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtessa, on lapseton tunttuni, jossa toinenkaan osapuoli ei halua lapsia. Käyävt koiranäyttelyssä ja kilpailussa 2 koiransa kanssa.Nauttivat oman laista elämää.asuvat erilään.Kumpikin maksaa asunto lainaansa.Heille sopii myös erillän asuminen.Muista en tie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko täällä naisia ketä haluisi rakastella?

Ketä 🤮 Puhuisitko suomea?

Vierailija
24/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40+ lapseton sinkku nainen. En tällä hetkellä etsi ketään joten en pyöri baareissa enkä ole deittisovelluksissa. Seurustelemaan en alkaisi, päivät nyt muutenkin kiireisiä, tapailla voisin jos sopiva mies kohdalle osuisi.

Vierailija
25/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä se ap on yrittänyt niitä etsiskellä? Lapsettomilla naisilla se taso on vähän korkeammalla kuin lihatiskin alelaari.

Vierailija
26/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kävisi minuun mutta olen varattu.

Vierailija
27/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös varattu.

Vierailija
28/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias, joten siinä varmaan isoin syy ja enkä halua deittailla. Parisuhde tuntuu raskaalta taakalta. 

29/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34-vuotias lapseton, isossa kaupungissa asuva nainen ja minä saan paljon tykkäyksiä Tinderissä. Etsin myös miestä, jolla ei ole ainakaan alle teini-ikäisiä lapsia.

Vierailija
30/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton 50 v. Sinkku. Tinderissä on vain hulluja tai spurguja. Toivon että vois keväällä-kesällä tavata jonkun fixun ja mukavan,samanhenkisen vEla-miehen livenä.

Käyn töissä, joogaan, hiihdän, mökkeilen. Asun hki.

Vierailija
31/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on se ongelma että yksi iso syy miksi naiset haluavat pariutua, on perhe ja elintason nousu.

Kun ei haluta lapsia, ei haluta miestäkään. Tai jos halutaan, rima on korkeammalla.

Naiset eivät myönnä tätä, mutta näin asia on.

Lapsia tekemällä ei kyllä kenenkään elintaso nouse.

Vierailija
32/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapseton, vaan lapsivapaa. Minulta ei puut mitään. Olen naimisissa, siksi en näy seuranhaussa.

Vierailija
33/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v nainen ja lapseton. Koskaan en ole lapsia halunnut, en omia enkä kenenkään miehenkään. En ole koskaan ollut tinderissä enkä mene. Seuraa olen etsinyt netistä "marginaaliryhmien" deiteistä ja foorumilta, eli sellaisilta, joissa on muita samanmielisiä tai saman arvomaailman omaavia ihmisiä. Olen kokeillut myös valtavirran deittejä, mutta niitten tarjonta ei juuri kiinnosta, rupusakkia enimmäkseen. Ne mahdolliset harvat helmet hukkuu sinne massaan. Sitä paitsi sieltä sai niin paljon viestejä sellaisilta, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa, ja eivät selvästikään olleet lukeneet edes mun profiilia tai vähät välittivät siitä. Viihdyn ihan hyvin myös yksin, paljon paremmin kuin sopimattoman miehen kanssa.

Vierailija
34/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ tervepäisiä naisia, joilla ei oli eivätkä enää saa lapsia on paljon, mutta kelpaakohan ap:lle?

Vierailija
35/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ tervepäisiä naisia, joilla ei oli eivätkä enää saa lapsia on paljon, mutta kelpaakohan ap:lle?

Aloitusviestissä oli toivottu ikähaarukka 40-52 vuotta, eli ilmeisesti kelpaa hyvinkin..

Vierailija
36/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen täällä, ei lapsia. En ole koskaan vain löytänyt ketään, joka haluaisi minut ja jonka minä haluaisin. 

Vierailija
37/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, mutta vaikeusaste on vielä korkeammalla kun etsin kinkyä miestä.. Huoh.

Kinky mies tarkoittanee miestä joka alistaa sinua?

Kutakuinkin niin, d/s-suhde siis. Ei mitään perheväkivaltaa.

Noin ajattelinkin. Kun nainen on "kinky", 99% tapauksista se tarkoittaa tuota.

Vierailija
38/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on se ongelma että yksi iso syy miksi naiset haluavat pariutua, on perhe ja elintason nousu.

Kun ei haluta lapsia, ei haluta miestäkään. Tai jos halutaan, rima on korkeammalla.

Naiset eivät myönnä tätä, mutta näin asia on.

Mitäh?? Aina olen toivonut elämänkumppania. Lapsia en ole koskaan halunnut. Elintasoni ei myöskään nousisi kumppanin myötä, varmaan asuttais omissa kodeissamme.

Vierailija
39/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ihmeestä olet tuollaisen 80%:n tilaston löytänyt? Esim. Tilastokeskuksen mukaan Suomessa asuvista 40 vuotta täyttäneistä naisista 21 prosenttia on lapsettomia.

No jos tosiaan otettu kaikki aikuiset huomioon, niin sitten tuo 80% ei oo niin iso ihme. Suurin osa 18-30-vuotiaista on nykyään lapsettomia. Tuo on kyllä tyhmästi mitattu, moni hankkii lapsia kuitenkin jossain vaiheessa, eikä vain moni vaan suurin osa, edelleenkin. Ois tosiaan pitänyt ottaa huomioon vaan yli 40-vuotiaat aikuiset tollasessa tilastoinnissa.

Vierailija
40/52 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun moniin vela-ryhmiin ja varattuja tuntuu olevan naisista valtaosa.

Mä tinderöin ym. mutta en etsi parisuhdetta enkä välttämättä edes miestä.