Lapsettomat naiset, missä olette?
Jonkun tilaston mukaan kaikista aikuisista ihmisistä noin 80% prosenttia on lapsettomia syystä tai toisesta. No tämä ei kuitenkaan näy millään lailla tuolla deittimaailmassa, vaan ihan päinvastoin.
Olen +40v lapseton mies ja tarkoitus on myös pysyä sellaisena. Olen deittaillut nyt noin parin vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, välillä tietenkin myös taukoa pitäen. Ja sen olen havainnut, että ainakin täälläpäin lapsettomat ja normaalit suomalaiset naiset toivomassani ikähaarukassa (40-52v) ovat todella harvinaisia. Asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella alueella, jossa 100 km:n säteellä on noin +300 000 asukasta.
Missä te kaikki piileskelette, oletteko muka kaikki parisuhteissa tai muuten vaan deittailemattomia yksilöitä?
Kommentit (52)
Kotona minäkin viihdyn, pk-seutu. En deittaile, korona pitänyt sisällä, mutta pidän nyt muutenkin taukoa miehistä.
Mietin haluanko edes suhdetta ja millaista. Suhteen pitäisi nyt perustua aidosti yhteisille kiinnostuksenkohteille, ja miehissä ei ole liiaksi asti lukevia, perusmyönteisiä ja vankan itsetuntoisia yksilöitä vapaalla jalalla. Mihinkään romanttiseen hömppään en ole ikinä uskonut mutta sen sijaan ihan liikaa mukautunut kulloisenkin miehen äijäjuttuihin ja naistraumoihin. Enää ei viitsi. Nettideittailun maailma taas evvk, se on jo nähty ja ajatuskin suoraan sanottuna etoo. Varmasti siellä on ihan laatua seassa, en vaan jaksa yhtään lähteä enää etsimään.
Mutta ehkä joku kiva heppu käppäilee vielä vastaan. Mistäpä sitä ikinä tietää. Tuttavuuskin olisi ihan fine.
täällä pk-seudulla, tosin en ole missään seuranhakupalveluissa mukana.
Voidaanko siis olettaa, että lapsettomat naiset ovat liian itsenäisiä edes siihen parisuhteeseen, minkä vuoksi ovat jääneetkin lapsettomiksi, vaikka sanovatkin olevansa vapaaehtoisesti lapsettomia. 🤔
M__47
Olen viisikymppinen sinkku vela keskisestä Suomesta. En ole haku päällä missään, koska olen tyytyväinen elämääni näin. Eipähän tarvitse miellyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko siis olettaa, että lapsettomat naiset ovat liian itsenäisiä edes siihen parisuhteeseen, minkä vuoksi ovat jääneetkin lapsettomiksi, vaikka sanovatkin olevansa vapaaehtoisesti lapsettomia. 🤔
M__47
Ei voida. Olen lapseton, koska en halua viettää lapsiperhe-elämää.
En deittaile, koska ikäni on -51 vuotta ja asun kaupungissa jossa on -200 000 asukasta.
Lopputuloksena kumoaisimme toisemme ja jäljelle jää nolla.
En kestä aikuisia ihmisiä jotka eivät osaa käyttää oikein ilmaisua "N tai enemmän" eli N+.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on se ongelma että yksi iso syy miksi naiset haluavat pariutua, on perhe ja elintason nousu.
Kun ei haluta lapsia, ei haluta miestäkään. Tai jos halutaan, rima on korkeammalla.
Naiset eivät myönnä tätä, mutta näin asia on.
Jännittävä kommentti, kun vastaajat ovat nimenomaan syystä tai toisesta lapsettomia. Yleisimmin erityisesti vapaaehtoisesti lapsettomien vaihtoehtona ei ole perhe, joten se ei kuulu heidän suunnitelmiinsa.
Mulla on ihan tavallinen omaa tulotasoani oleva keski-ikäinen, - tuloinen ja - kokoinen mies. Hän riittää minulle oikein hyvin. Meillä on omat rahat pl. talouden yhteiset menot. Näin ollen emme hyödy toisemme säästänästä tai peritystä omaisuudestakaan.
Meillä ei ole muutenkaan tarkoituksena turvata kuin yhteinen omaisuus. Omat mahdollisesti elinaikana tulleet säästöt on suunniteltu ihan muualle kuin toisillenne.
Toisistamme hyötyminen taloudellisesti on käytännössä sidoksissa vaan siihen hyötyyn, mikä tulee puolitetuista kuluista vrt. yksin asuvaan.
Rakkaudesta sekä kumppanuudesta hyödymme tottakai myös alentuneena verenpaineena sekä palautumisen kautta stressittömämpänä elämänä. Joskus menee vaan tasan se onnenlahja ;)
Tämä itseasiassa ottaa päähän koska minä en halua lapsia enkä myöskään halua lapsia parisuhteeseen niin just ku vaikka deittisovelluksia selaa ja sieltä löytyy kaunis nainen niin koko homman vesittää se että sillä on lapsia.
Naiset vois haluta nykyistä vähemmän lapsia, vela naiset on parhaita.
Vapaaehtoisesti lapseton, 50-vuotias ja naimisissa. Jos jäisin yksin, en etsimällä etsisi uutta parisuhdetta, vaan sellainen tulisi jos olisi tullakseen. Netistä en miestä lähtisi hakemaan. Todennäköisimmin hän tulisi vastaan jossain lenkkipolulla tai maastopyörän päällä, olisi ainakin jotain yhteistä hänen kanssaan.
Mutta en siis etsi miestä enkä parisuhdetta, kun se jo on.
Täällä olisi yksi myös, mutta ylipainoisena minun ei kannata olla deittimarkkinoilla. Kokeillut kyllä olen, mutta ns. tyhjä arpa jää aina käteen. Mutta menee tämä elämä näinkin, en valita. :)
Kotona. Toisinaan hevostallilla.