Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverina koulukiusaaja

Vierailija
11.04.2022 |

Miten suhtautuisit kollegaan joka paljastuisi entiseksi koulukiusaajaksi? Tuntisitko kuvotusta etkä voisi enää koskaan katsoa moista hirvötä suoraan silmiin saatika hoitaa työtehtäviä yhdessä. Vai onko aivan sama mitä menneisyyteen kuuluu? Voiko ihminen muuttua vai asuuko kiusaajan sisällä pieni sosiopaatti, jonka aikuinen mieli vain peittää taitavasti kulisseihin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni kertoo nykyään olleensa koulukiusattu. Hieman kummastelen sitä. Minut on yläasteella hakattu perusteellisesti muutaman samaa koulua käyneen tytön toimesta. Olen myös kuullut pojilta aivan järkyttävää arvostelua ulkonäöstäni. Sellaista jota nykyään sanotaan vain anonyymisti nimimerkin takaa netissä. Ihan hirveää. Vaatteisiini on myös hierottu ulosteita, ja on eristetty porukasta. Minusta on levitetty juoruja jotka eivät ole pitäneet lainkaan paikkaansa. Näistä edellämainituista asioista en ole mielestäni ollut kuitenkaan koulukiusattu, vaikka nykymittapuulla aivan taatusti olisin.

Onko nykyään muotia syyttää pieleen menneestä elämästään jotakuta?

Onko kaikkien, jotka koulukiusaamisesta ovat kertoneen, elämä mennyt pilalle? Mielestäni ei.

Minua uhkailtiin aikoinaan teräaseella, päälleni suljettiin, minua uhkailtiin ja vainottiin, kasvoilleni puhallettiin tupakansavua! En ole traumatisoitunut, mutta niin ikävät muistot ne jättivät, että tämä kiusaajalumppu saa pysyä minusta vähintään kilometrin päässä.

Ja tämä kiusaajalumppu on ammatiltaan sairaanhoitaja!

Vierailija
22/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että tässä puhutaan aloittajan omasta kiusaajasta, jolloin keskustelu olisi ollut vähän mielenkiintoisempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että tässä puhutaan aloittajan omasta kiusaajasta, jolloin keskustelu olisi ollut vähän mielenkiintoisempi. 

Taidettiin puhua sellaisesta kun ”yläasteella Leenan poikaystävä oli ihastunut Leenan ystävään Kristiinaan ja yritti tätä jatkuvasti. Niin Kristiina on kyllä kiusaaja koska olevinaan ja kerjää miesten huomiota”.

Vierailija
24/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mukavaa käräyttää joku ex-kiusaaja työelämästä ja ajaa moinen saasta hylkiöksi.

Aika moni kiusattu on ajettu hylkiöksi liian kauniiden vaatteiden, liian kauniin ulkonäön, liian nöyrän luonteen yms. vuoksi. Onhan näitä syitä aina millä oikeutetaan jonkun eristäminen porukasta.

Vierailija
25/26 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu se.

Vierailija
26/26 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että on vain koulukiusaajia ja koulukiusattuja. Suurin osa on molempia. Mistä ne kiusaajat oikein tulee, kun tuntuu, että 99 % ihmisistä on koulukiusattuja. Eiköhän se ole ollut molemmin puolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän