Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, monellekko olet antanut avo/avioliitossasi

Vierailija
11.04.2022 |

puolisoksi lisäksi, miksi? miksi ei?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaimon luvalla käynyt kerran puolitutun pariskunnan pyytämänä heillä kolmantena.

Sitten lisäksi vaimon suostumuksella ja jopa myötävaikutuksella myös muutaman kerran maksullisissa. Ihan uskomattoman upeat kokemukset mm. Prahassa ja Frankfurtissa, joissa on käsittämättömän upeita bordelli-kylpyläkeitaita.

Kaikki tämä siis tapahtunut siksi, että vaimoni halut ei ole enää viime vuosina olleet ennallaan. Hän on aina silti ymmärtänyt hienosti minun viettejä, ja kaikki kertomani on vain lujittanut suhdettamme - ja myös meidän keskinäiseen seksiinkin on tullut upeasti lisää kipinää.

Vierailija
22/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 varattua naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 varattua naista.

Miksi varattua?

Vierailija
24/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain yhden kanssa kerrallaan. 

tylsää. tylsyyssopiitylsille. pidä toi!

Vierailija
25/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain puolisolle.

Kunnioitan puolisoani, itseäni, sekä parisuhdetta. Noiden syiden takia ulkopuoliset ei kuulu kuvioihin.

aikatylsää. tylsyyssopiitylsimyksille. pidä se!

Vierailija
26/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita ollut. Seksikäs vaimo ja seksiä tarpeeksi niin ei mitään syytä.

Näin se on tosimiehillä ❤

todellatylsää. taitaamennä(ko.'miäs'täysin ja pilalletollasesta!) tylsyyssopiitylsille(='miähile'). hyvä pitäkää toi!

Vierailija
27/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut muitten kanssa häslätä vaimoni tavattuani. Kemiat natsaa sängyssä ja sen ulkopuolella, kunnioitan suhdettamme, ja rakastan häntä niin paljon, että ei tarvitse vieraista haaveillakkaan.

M31

voikuntylsää. tylsät'miähet'tarviitylsyyttä. hyvä pidä tuo!

Vierailija
28/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle. En pettänyt, vaan rikoin vaimon asettaman vastentahtoisen selibaatin.

Vierailija
29/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään kenellekkään vaimon lisäksi, miksi olisin naimisissa jos pitäisi pettää? Jos haluaa toisen täytyy entisestä ensin erota. Pitäisi olla sen verran miestä kaikissa

Vierailija
30/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen avioliiton aikana neljän naisen ja kolmen miehen kanssa. En pystynyt tai oikeammin halunnut vastustaa tilaisuutta, kun kotona oli seksielämä kuihtunut hengiltä. Toisen avioliiton aikana ei yhtään vierasta, eikä tule. Vieraisiin ei ole minkäänlaista tarvetta.

Vierailija
31/31 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avointa ja sallivaa upeaa avioelämää kirjoitti:

Mä olen vaimon luvalla käynyt kerran puolitutun pariskunnan pyytämänä heillä kolmantena.

Sitten lisäksi vaimon suostumuksella ja jopa myötävaikutuksella myös muutaman kerran maksullisissa. Ihan uskomattoman upeat kokemukset mm. Prahassa ja Frankfurtissa, joissa on käsittämättömän upeita bordelli-kylpyläkeitaita.

Kaikki tämä siis tapahtunut siksi, että vaimoni halut ei ole enää viime vuosina olleet ennallaan. Hän on aina silti ymmärtänyt hienosti minun viettejä, ja kaikki kertomani on vain lujittanut suhdettamme - ja myös meidän keskinäiseen seksiinkin on tullut upeasti lisää kipinää.

Voi kun kaikki suhtautuisi parisuhteisiin näin fiksusti. Olisi paljon vähemmän ongelmia…