Mies, monellekko olet antanut avo/avioliitossasi
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
38 varattua naista.
Miksi varattua?
Vierailija kirjoitti:
Olen vain yhden kanssa kerrallaan.
tylsää. tylsyyssopiitylsille. pidä toi!
Vierailija kirjoitti:
Vain puolisolle.
Kunnioitan puolisoani, itseäni, sekä parisuhdetta. Noiden syiden takia ulkopuoliset ei kuulu kuvioihin.
aikatylsää. tylsyyssopiitylsimyksille. pidä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muita ollut. Seksikäs vaimo ja seksiä tarpeeksi niin ei mitään syytä.
Näin se on tosimiehillä ❤
todellatylsää. taitaamennä(ko.'miäs'täysin ja pilalletollasesta!) tylsyyssopiitylsille(='miähile'). hyvä pitäkää toi!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvinnut muitten kanssa häslätä vaimoni tavattuani. Kemiat natsaa sängyssä ja sen ulkopuolella, kunnioitan suhdettamme, ja rakastan häntä niin paljon, että ei tarvitse vieraista haaveillakkaan.
M31
voikuntylsää. tylsät'miähet'tarviitylsyyttä. hyvä pidä tuo!
Kahdelle. En pettänyt, vaan rikoin vaimon asettaman vastentahtoisen selibaatin.
No en tietenkään kenellekkään vaimon lisäksi, miksi olisin naimisissa jos pitäisi pettää? Jos haluaa toisen täytyy entisestä ensin erota. Pitäisi olla sen verran miestä kaikissa
Ensimmäisen avioliiton aikana neljän naisen ja kolmen miehen kanssa. En pystynyt tai oikeammin halunnut vastustaa tilaisuutta, kun kotona oli seksielämä kuihtunut hengiltä. Toisen avioliiton aikana ei yhtään vierasta, eikä tule. Vieraisiin ei ole minkäänlaista tarvetta.
Avointa ja sallivaa upeaa avioelämää kirjoitti:
Mä olen vaimon luvalla käynyt kerran puolitutun pariskunnan pyytämänä heillä kolmantena.
Sitten lisäksi vaimon suostumuksella ja jopa myötävaikutuksella myös muutaman kerran maksullisissa. Ihan uskomattoman upeat kokemukset mm. Prahassa ja Frankfurtissa, joissa on käsittämättömän upeita bordelli-kylpyläkeitaita.
Kaikki tämä siis tapahtunut siksi, että vaimoni halut ei ole enää viime vuosina olleet ennallaan. Hän on aina silti ymmärtänyt hienosti minun viettejä, ja kaikki kertomani on vain lujittanut suhdettamme - ja myös meidän keskinäiseen seksiinkin on tullut upeasti lisää kipinää.
Voi kun kaikki suhtautuisi parisuhteisiin näin fiksusti. Olisi paljon vähemmän ongelmia…
Mä olen vaimon luvalla käynyt kerran puolitutun pariskunnan pyytämänä heillä kolmantena.
Sitten lisäksi vaimon suostumuksella ja jopa myötävaikutuksella myös muutaman kerran maksullisissa. Ihan uskomattoman upeat kokemukset mm. Prahassa ja Frankfurtissa, joissa on käsittämättömän upeita bordelli-kylpyläkeitaita.
Kaikki tämä siis tapahtunut siksi, että vaimoni halut ei ole enää viime vuosina olleet ennallaan. Hän on aina silti ymmärtänyt hienosti minun viettejä, ja kaikki kertomani on vain lujittanut suhdettamme - ja myös meidän keskinäiseen seksiinkin on tullut upeasti lisää kipinää.