Miestä kolmanneksi vanhemmalle parille
Millaista tarjontaa täällä vanhemmalle parille 60v joka etsii asiallista miestä kolmanneksi.
Paino sanalla asiallinen ( ollut vaikea arvo)
Ei koko eikä ikärajoitusta.
Kommentit (27)
En ole tarjoutumassa. Olen asiallinen. Mitä te haluaisitte ja mikä on mukavaa?
Vierailija kirjoitti:
En ole tarjoutumassa. Olen asiallinen. Mitä te haluaisitte ja mikä on mukavaa?
Rentoa illanviettoa ja hyväilyä josta sitten edetään loppunautintoon niin monesti kun se siltä tuntuu ja mitä haluaa
Kiinnostaa, olen itse 59v ja voi lähettää yksityisviestiä.
Anssi62 kirjoitti:
Kiinnostaa, olen itse 59v ja voi lähettää yksityisviestiä.
Hei, miten sinuun saa yhteyden?
Kyllähän tollanen kiinnostaa. T.mies 41
Hei vaan
Laittakaa sähköpostinne mihin voi ottaa yhteyttä!
Tämä ei ole mikään seuranhakupalsta mummoille ja papparaisille. Menkää paikallisesta Attendosta kyselemään. Eikä täällä kuulu nuorempienkaan seksiä hakea.
Jos etsisin niin laittaisin viestiä. Seksi parasta tuossa iässä
Vierailija kirjoitti:
Jos etsisin niin laittaisin viestiä. Seksi parasta tuossa iässä
Näköjään, mutta ei ilmeisesti keskenään. Toivottavasti meilläkin on seksielämä kunnossa kuusikymppisinä. Siten, ettei tarvitse vieraita hakea, vaan riitämme toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut aiheesta. Keskustellaan. M60
Laitoin viestin.
Oon kyl miettinyt miltä tuntuisi kun paikalla olisi mies ja nainen hänen vaimonsa. Haluaisin kokeilla kimpparunkkua vaimon naamalle. Jos näkisin livenä toisen ruikkivan naamalle tulisin varmaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl miettinyt miltä tuntuisi kun paikalla olisi mies ja nainen hänen vaimonsa. Haluaisin kokeilla kimpparunkkua vaimon naamalle. Jos näkisin livenä toisen ruikkivan naamalle tulisin varmaan heti.
Tykkäätkö enemmän miehistä kuin naisista?
Vierailija kirjoitti:
Naisista. Olen hetero.
Naisena olisin kyllä valmis tuohon.
Olisitte ensin saaneet molemmat nauttia tiukasta pillustani ja testata peppuakin. Mielelläni tuplanakin. Jos tykkäät enemmän pillusta, voisin laskeutua ensin sun kalun päälle, ja ratsastaisin sun kalulla ja nauttisin. Sitten toinen kaveri tunkeutuisi rauhallisesti peppuuni. Kun olisin rento, olisi ihana tuntea molempien lykkivän kalujaan sisääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista. Olen hetero.
Naisena olisin kyllä valmis tuohon.
Olisitte ensin saaneet molemmat nauttia tiukasta pillustani ja testata peppuakin. Mielelläni tuplanakin. Jos tykkäät enemmän pillusta, voisin laskeutua ensin sun kalun päälle, ja ratsastaisin sun kalulla ja nauttisin. Sitten toinen kaveri tunkeutuisi rauhallisesti peppuuni. Kun olisin rento, olisi ihana tuntea molempien lykkivän kalujaan sisääni.
Tuota olis kyllä kiva kokeilla! Ja mielellään vanhemman parin kanssa.
Mies46 Espoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut aiheesta. Keskustellaan. M60
Laitoin viestin.
Ei oo vastausta tullut kun laitettiin viestiä?
Kovin tuntuu olevan tuo kiinnostus vähäistä?
Turussa olis viisikymppinen mies parille, jos kiinostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostuneita. Nainen 59 ja mies 60. Liian vanhoja taidetaan olla.
Tarkennuksena että nainen XL ja jos kiinnostuneita niin laittakaa sähköpostinne että teihin saa yhteyden.
Ei ole kiinnostuneita. Nainen 59 ja mies 60. Liian vanhoja taidetaan olla.