Työkamumiehen viesti, siis apua!
"Hiiohoi halojatapäivää! Mulle tuli mieleen, että pitää kysästä, onko teikäläisellä mahdollisesti aikaa ja mielekiintoa vaivautua joku kerta höpöttelemään niitä ja näitä kahvikupin tai jonkun muun vastaavan sivuseikan äärelle? :)"
Mitä vastaan, kääk?
Kommentit (73)
"Heissuli veissuli, työkaveri! Nähkäämme toisemme keiton äärellä, mutta hökkelikökkelin eessä pääkallopaikalla (töissä). Minulla on jo oma kultsipuppel/ olen kiinnostunut naisista/työtuttavuudet kuuluvat minusta työpaikalle."
Tulee sääli miesparkaa. On jännittänyt hirveästi tuon viestin laittaminen.
Jos itse saisin tuollaisen työkaverilta, vastaisin sen mukaan, onko mitään kiinnostusta ja miten tyyppi yleensä kommunikoi. En torppaisi tuon viestin perusteella. Jos tuollainen tulisi joltain tuntemattomalta tinderhemmolta, sanoisin ei sen enempää miettimättä.
Miehet, ihan vaan "Moi! Lähtisitkö kahville vaikka lauantaina?" on aivan erinomaisen toimiva viesti, kun haluatte pyytää naista treffeille.
"Moi, toki voidaan käydä kaffilla juttelemassa kaverimielessä :)" Onko vaikeeta?
Uskon tämänkin, olenhan aivovammainen mamma (av-mamma).
Vierailija kirjoitti:
Tulee sääli miesparkaa. On jännittänyt hirveästi tuon viestin laittaminen.
Jos itse saisin tuollaisen työkaverilta, vastaisin sen mukaan, onko mitään kiinnostusta ja miten tyyppi yleensä kommunikoi. En torppaisi tuon viestin perusteella. Jos tuollainen tulisi joltain tuntemattomalta tinderhemmolta, sanoisin ei sen enempää miettimättä.
Miehet, ihan vaan "Moi! Lähtisitkö kahville vaikka lauantaina?" on aivan erinomaisen toimiva viesti, kun haluatte pyytää naista treffeille.
Olet oikeassa, tuo on jännittänyt ja paljon miespoloa. :)
Mutta sen verran kommentoisin, että tuo esittämäsi vaihtoehto kirvoittaa usien reaktion "voi miten tylsä ja tavanomainen pyyntö". Tämän vuoksi osa meistä miehistä yrittää näiden pyyntöjen kanssa heittäytyä oikein humoristiksi, mikä menee varmaan metsäänkin joskus (usein).
M38
Pitikö oikein laittaa toisen viesti koko Vauva palstan arvioitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika monelle naiselle laittanu saman viestin
Miksi olisi? Jos se haluaa kahville just Ap:n kanssa.
No tuollainen vaivautuneen tekopirteä viesti kielii jännittämisestä, joka tekee siitä minusta ihan sympaattisen - olettaen tietysti, että mies ei ole mikään "rempseä" Huutokauppakeisari-tyyppi tosielämässä, jonka halojatahalloo-höhötyksiä saa muutenkin kuunnella töissä väsymiseen asti.
Mikäli mies on muuten mukiinmenevä, eipä tuo viesti mikään turn-off olisi.
Mutta mikäli ei, niin ei vaivautunut viesti tietenkään mitenkään autakaan asiaa.
Toi on vanha ylilautajuttu. Googlettelemalla selviää, joskus vuosia sitten monet laitto muijalle tuon ja katsoi reaktion.
"Ehkä sitä vois mahdollisesti joskus jossain kahvikupin tai muun vastaavan sivuseikan äärellä jutustella jotain niitä näitä."
Vastaa, että rasvaat reikäsi valmiiksi ja olet jo tulossa.
Tietenkin vastaan linkillä tähän ketjuun!
Mies oppii jo alkuunsa, että ap on av-mamma ja jokainen suhteen asia vatvotaan palstalla.
Halojatahalloo ja hiiohoi, sanovat ettei pidä kastaa kynäänsä firman musteeseen.
kysy siltä että tykkääkö rakastella
Lopusta puuttuu vielä yhteistyöterveisin.
Miksi joku lähettäisi treffipyynnön vitsin vuoksi jollekin?
Siis mä en kestä :`D
Tää oli ihan paras!!