Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveys terveystalossa

Vierailija
11.04.2022 |

Onko täällä muita saikkuja paikalla? Soitin ajanvaraukseen klo10 ja edelleen odotan takaisinsoittoa. Ei taida enää tänään päästä lääkäriin.. Muistan ajan, kun soittivat miltei heti takaisin, kun jätti soittopyynnön!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 tuntia piti viimeksi odottaa soittoa takaisin. En käytä enää, käyn muualla lääkärissä ja se taitaa olla tarkoituskin.

Vierailija
2/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä se työterveys chat, mikset käytä sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä se työterveys chat, mikset käytä sitä?

Kerran käytin ja siinä meni myös ikä ja terveys. Hoitaja pyysi kuvia, kysyi kaikki mahdolliset ja tunti meni, että sain puhelinajan lääkärille. Toisaalta, siinä ajassa olisin nytkin jo päässyt apteekkireissulle. Taidan kokeilla.

Vierailija
4/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään klo 13 tienoilla ja viidessä minuutissa vastattiin.

Vierailija
5/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin tänään klo 13 tienoilla ja viidessä minuutissa vastattiin.

No just joo.. kiva, että joillakin toimii! Enkä nyt veetuile vaikka pattiin ottaakin :D ap

Vierailija
6/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättääkö, että korona ruuhkauttaa myös muutakin kuin julkista terveydenhuoltoa?

Vierailija
7/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo takaisinsoittopalvelut toimi oikein millään terveysasemalla, kunnallisella nyt huonoiten. Terveystalolla on mahdollisuus jäädä jonottamaan, suosittelen sitä. Laita puhelin kaiuttimelle ja tee samalla vaikka töitä, siten saat nopeimmin vastauksen.

Vierailija
8/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi varata netissä aikaa?

Vierailija
9/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja kieltänyt, pitää soittaa.. tuota käytinkin onnellisesti ennen. ap

Vierailija
10/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo takaisinsoittopalvelut toimi oikein millään terveysasemalla, kunnallisella nyt huonoiten. Terveystalolla on mahdollisuus jäädä jonottamaan, suosittelen sitä. Laita puhelin kaiuttimelle ja tee samalla vaikka töitä, siten saat nopeimmin vastauksen.

Jonotus maksaa, ja ootko itse yrittänyt kuunnella sitä pimputusta yli puoli tuntia? Minä olen ja siitä hyvästä voi jo melkein pyytää mielialalääkettä samalla reissulla. Ap

Vierailija
11/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa puolituntia soitosta tuli takaisinsoitto ja kävin jo lääkärissäkin.

Vierailija
12/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonotus maksaa, ja ootko itse yrittänyt kuunnella sitä pimputusta yli puoli tuntia? Minä olen ja siitä hyvästä voi jo melkein pyytää mielialalääkettä samalla reissulla. Ap

Mitä väliä kun soittaa työpuhelimesta?

Vierailija
13/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä kun soittaa työpuhelimesta?

Mulla ainakin on omia asiakkaita, enkä voi kaiuttimella silloin kuunnella taustapimputusta ja heittää asiakasta pihalle kun soittoon vastataan. Ei ap.

Vierailija
14/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella nettiajanvarauksen käyttö on kielletty? Turhauttavaa, jos ei toimivaa systeemiä saa käyttää.

Vierailija
15/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun kuvittelee, että sairaana voi nukkua pitkään ja joskus sitten hoitaa asian. Minä soitin seiskalta työnantajalle ja sen jälkeen terveystaloon, eikä tarvinnut kuin 5 min jonottaa. Lääkärissä ja apteekissakin jo käyty.

Vierailija
16/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella nettiajanvarauksen käyttö on kielletty? Turhauttavaa, jos ei toimivaa systeemiä saa käyttää.

Meille annettu myös vain yksi puhelinnumero, johon saa soittaa, chattia tai nettivarausta ei saa käyttää. En tiedä pystyykö TA kontrolloimaan käyntejä jotenkin paremmin silloin?

Vierailija
17/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaja sanelee säännöt ja ensin pitää olla yhteydessä digihoitajaan. Aina ei välttämättä lääkäriä edes tarvita ja siksi työnantaja on sopinut säännöistä ettei meitä työntekijöitä rasiteta sairaana turhilla lääkärinkäynneillä (luetaan ettei työnantajan tarvitse maksaa)

Vierailija
18/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille annettu myös vain yksi puhelinnumero, johon saa soittaa, chattia tai nettivarausta ei saa käyttää. En tiedä pystyykö TA kontrolloimaan käyntejä jotenkin paremmin silloin?

Kyllä se on raha, joka puhuu. Chat on esim 35€/kerta. 

Vierailija
19/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustannus syistä. Yleensä se lääkärissä käynti on turhaa. Esim sairauslomaa saa ihan puhelinsoitolla.

Vierailija
20/23 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on raha, joka puhuu. Chat on esim 35€/kerta. 

Näin arvelinkin, työnantaja on muutenkin varannut sen halvimman/vähiten kattavimman palvelun, joten käyn suosiolla muualla hoidattamassa vaivani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi