Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttava ilmiö: yläasteikäiset tytöt pyörittävät usean pojan seksirinkejä

Vierailija
05.10.2015 |

Seksuaaliterapeutit ja kouluterveydenhoitajat huolestuivat uudesta villityksestä http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/324553-yksi-tytto-monta-poikaa-mtv-seksuaaliterapeutti-varoittaa-jarkyttavasta

Yhä nuoremmat tytöt solmivat samanaikaisesti seksisuhteita useiden ikäistensä poikien kanssa. Asiantuntijoiden mukaan tytöt eivät hae suhteista rahaa, eikä kyse ole prostituutiosta. Asiantuntijat katsovat tyttöjen hakevan kokemuksia ja hyväksyntää useilta pojilta samanaikaisesti, ja omaksuvat estottomalle käytökselleen roolimallin julkisuudesta.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:59"]

Helsingissä katsoin tuimasti viikonloppuna n. 35 vuotiasta mamua ja n. 16 vuotiasta blondiaan. Tyttö huomasi paheksuvan katseeni ja lohdutti "miestään" rasistisen suomalaisen pahoitettua mielen. Roikkui kovasti kaulassa ja silitti ukon hiuksia. Tulevat varmasti viettämään onnellisen elämän yhdessä. Huomionkipeät teiniritsat saavat varmasti huomiota esim. irakilaisilta ja voivat näitä helliä. En tajua miten ählämit KEHTAAVAT? edofiliaa julkisesti!

[/quote]

Hohhoijaa. Miten kateellinen voi ihminen ollakaan.

Vierailija
102/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:59"]pojat naureskelee että jakorasia

[/quote]

tai sitten pojat naureskelee, että tota en panisi edes maksusta.

Kyllä se hymy pojilla viimeistään keski-ikään mennessä hyytyy.
[/quote]
Olen jo keski ikäinen mies ja mulla ei koskaan edes ollut tarvetta naureskella jakorasioille. Yleensä ne jotka jää ilman ottaa tuon ylimielisen naureskelu asenteen.
Kovasti kyllä ihmetten miksi asia halutaan nyt nähdä nykyajan ongelmana. Ensisijaisesti ihmettelen missä on ongelma, toiseksi vielä enemmän ihmetten tätä että kyse olisi nykyajan ongelmasta. Yläasteella tiedettiin 70 - luvulta keltä sai ja jopa tiedettiin kuka osasi ottaa hyvin suihin.
Mielestäni tilastot on muuttuneet, eli tytyöt ylipäätänsä aloittavat seksin poikia nuorempana ja heillä on useampia kumppaneita. Ennen useampi tyttö pihtasi koko yläasteen ja ne harvat saivat seksiä paljon ja huomiota myös. Ennen oli helppoa amistytölle kun kehui kotibileissä hänen tissejään niin paita lähti heti pois ja emme todellakaan olleet kahden kesken tuossa vaiheessa vielä.
No jotkut asiat nuoruudesta näyttäisi tänään pahalta, sisko oli mielettömän rakastunut yhteen vähän vanhempaan poikaan, kaksi vuotta oli lukioiässä paljon.
Olin samoissa kotibileissä jossa sisko ja tämä vanhempi poika olivat. Mutta taisin nukkua jonkun vieressä kuin tapahtui niin että sisko meni samaan sänkyyn kiehnäämään mihin ihastuksensa oli sammunut lopulta pani ainakin neljää poikaa muka luullen että ihastus oli kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite Vantaalta ja en oo törmänny kyl tollasee ilmiöön! Oon itte ysil ja mun kavereista ei kukaan oo edes seurustellu enkä mä. Ollaan vissii sitä fiksumpaa osastoo...kun sitä ehtii kyllä noita harrastelee aikuisena. Mä keskityn kouluun ja uimiseen(harrastan 6 krt viikos)

Ne onkin ne mamupatjat eli rumat limaiset tytöt, jotka kelpaa vain mamuille.

Vanhemmille limaisille karvakäsille..

Vierailija
104/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin saatais tehtyä miesten vika?

Vierailija
105/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästäkin saatais tehtyä miesten vika?

Ei sellaista olekaan mitä naiset eivät miesten syyksi kääntäisi ja itse uhriutuisi jo ennenkuin toisten suu edes asiasta aukeaa.

Vierailija
106/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllätys että naiset itse haukkuvat ja lyttäävät niitä naisia joilla on aktiivinen seksielämä. Toki olisi suotavaa olla hieman vanhempi kuin yläasteikäinen, mutta hekin päättävät omasta vartalostaan. Luulisi että huoran maineesta jauhaminen olisi jäänyt johonkin 50-luvulle, mutta jostain syystä seksuaalisesti aktiivisia naisia pitää edelleen yrittää painaa alas. Ei ole naiset teiltä pois jos joku harrastaa seksiä ja pitää siitä.

Ja ei, en ole huora tai jakorasia itse, olen ollut lähes kymmenen vuotta yksiavioisessa suhteessa. Mutta en myöskään punastele, pihtaa ja leiki etten tykkää seksistä.

Vierailija
107/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä

Vierailija
108/109 |
06.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on tultu. Mediakin aivopesee meitä naisia alati hakemaan hyväksyntää miehiltä. Ja tämä mielihyvän tuottamisen varaan rakennamme sitten identiteettimme. Ei hyvää päivää.

Tuo osa pätee myös sukupuolet toisin päin käännettynä. Te naiset ette todellakaan ole tässä asiassa lähellekään ainoita.

Vierailija
109/109 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyihyihyi ei saa ei saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi