Huolestuttava ilmiö: yläasteikäiset tytöt pyörittävät usean pojan seksirinkejä
Seksuaaliterapeutit ja kouluterveydenhoitajat huolestuivat uudesta villityksestä http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/324553-yksi-tytto-monta-poikaa-mtv-seksuaaliterapeutti-varoittaa-jarkyttavasta
Yhä nuoremmat tytöt solmivat samanaikaisesti seksisuhteita useiden ikäistensä poikien kanssa. Asiantuntijoiden mukaan tytöt eivät hae suhteista rahaa, eikä kyse ole prostituutiosta. Asiantuntijat katsovat tyttöjen hakevan kokemuksia ja hyväksyntää useilta pojilta samanaikaisesti, ja omaksuvat estottomalle käytökselleen roolimallin julkisuudesta.
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:54"]
Niin kauan kun ketään ei satuteta, ihmiset nauttikoon seksistä juuri niin kuin haluavat!
[/quote]
Siinähän se ongelma juurikin on, hyväksyntää hakeviin ihmisiin tulee sattumaan.
Itse olen ollut, tai yrittänyt olla kevytkenkäinen parikymppisenä, koska ajattelin, että kaikkien pitääkin olla, muuten miehet ei tykkää. Tulin vain hyväksikäytetyksi miesten toimesta.
Ei saanut olla ns. "tiukkapipoinen", piti olla vaan kauheen vapaa, vaikka tuntui pahalta. Yritti sitten itselleen sanoa, ettei asioilla ole merkitystä eikä mikään voi sattua.
Se nyt vaan on nöyryyttävää oikeasti, olla miehen talossa ja jokaisessa makuuhuoneessa on nuori nainen, jota hän käy yöllä panemassa. Ja jokainen odotti enemmän, odotti hyväksyntää, kelpaavansa jne. Ei siitä mitään tullu.
Mitäs te miehet sitten ajattelette, että millaiset seuraukset tällä on naisen tuleviin suhteisiin miesten kanssa? Kun hän tajuaa olleensa ainoastaan patja koko nuoruutensa.
Eipä paljon luottoa miehiin enää löydykään. Ei seurustella kenenkään kanssa, ei päästetä ketään lähelle. Samaan aikaan miehet ihmettelee, kun naiset ei suostukaan seksiin enää.
Itse alan vain itkemään, jos edes yritän yhden yön suhdetta kenenkään kanssa.
Se on hinta, jonka jouduin maksamaan tästä miesten hurvittelusta.
[/quote]
Jaoit persettä ja huorasit, miesten vika?
Mita v-?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:52"]Lisäksi nuoret seuraa kaiken maailman geordie shoreja ja muita sävellyssarjoja, joissa mukamas aikuiset ihmiset koheltaa, kännää ja paneskelee milloin kenenkin kanssa. Aikuiset ohjelmaa katsovat kyllä ymmärtävät, että ko. ohjelmissa esiintyvät ovat vain hölmöjä eikä tuollaisessa käytöksessä ole mitään ihailtavaa. Nuoret kuitenkin voivat luulla, että tuollainen ohjelmissa esitetty elämä on jotenkin normaalia ja tavoiteltavaa. [/quote] Hah! Mä seurasin tota ja en ole niin tyhmä että apinoisin tyhmää tv-sarjaa :D. Olen 18 v. Ja 1 seksikumppani ollut jolle menetin neitsyyteni 6 kk sitten
[/quote]No ei sekään kyllä mikään hieno asia ole. Joillakin on enemmän joillakin vähemmän kokemusta. On naurettavaa että naisen täytyy arvostusta hakea sillä että kertoo että en pane monen kanssa, en ole huora jne. Ei siinä ole mtn hienoa.
[/quote]
En haukkunu ketään huoraksi! Silmä käteen !
Se 18 v
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"]Ainahan osa ikäryhmästä on ollut "huoria" eli "helppoja",joita pojat on kierrättäneet sitten toiselta kolmannelle, jne.
[/quote]
Mitä ne pojat sitten on? Miksi vain tytöt leimataan?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:01"]
No siis mun mielestä siinä ei sosiaalisesti ole mitään ongelmaa. Mutta tuo lisääntymispuoli on aika rankka aihe tonikäselle. Tää "jakorasia" -maine yms on naurettava ilmiö, ja saahan sitä paneskella kenen kans vaan. Mutta tonikäsillä on iso chänssi raskautua ja se on aika karu tilanne sitten.
[/quote]
Kannattaisi tutustua psykologiaan
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"]Oon ite Vantaalta ja en oo törmänny kyl tollasee ilmiöön! Oon itte ysil ja mun kavereista ei kukaan oo edes seurustellu enkä mä. Ollaan vissii sitä fiksumpaa osastoo...kun sitä ehtii kyllä noita harrastelee aikuisena. Mä keskityn kouluun ja uimiseen(harrastan 6 krt viikos)
[/quote]
Fiksu olet!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"]
Ainahan osa ikäryhmästä on ollut "huoria" eli "helppoja",joita pojat on kierrättäneet sitten toiselta kolmannelle, jne.
[/quote]Eli pojathan ne tässä seksirinkiä pyörittää. Miksi ne lutkailee ja hakee huomiota tytöiltä. Kuka niitä enää voi arvostaa jos on jo jakanut munaansa tonikäsenä.
[/quote]
Pyörittää? Pääosassa on kuitenkin se jalat-auki-kaikille tyttö, joka mahdollistaa toiminnan. Tottakai pojat panee kun on pillua tarjolla?
Ei kai siinä huomiota haeta, vaan nimenomaan pelkkää pillua.
Nyt näiden poikien äiteinä ottaisin puhutteluun ja käsittelyyn että kohta sitten saa olla sairaalassa katsomassa abortoitua sikiötä tai sitten synnyttämässä lasta ja lopun ikänsä kiinni lapsessa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"]Ainahan osa ikäryhmästä on ollut "huoria" eli "helppoja",joita pojat on kierrättäneet sitten toiselta kolmannelle, jne.
[/quote]
Ja nämä pojat ovat huoripukkeja?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:04"]
Mun mielestä uutisointi on huolestuttavan patriarkaalinen. Miten niin niistä pojista ei puhuta että ne huorailee ja että todella huolestuttavaa ja noloa että panevat samankin tytön kans. Huoh.
[/quote]
Miten pojat huorailee? Mitä pahaa siinä on että nussii samaa tyttöä?
Niillä pojilla ei ole mitään tunteita tuossa mukana vaan se on pelkkää fyysistä tyydytystä. He nussisivat ketä vaan ja sanoisivat mitä vaan päästäkseen nussimaan.
Tuossa jutussa juuri tytöt toimivat jonain kaveripiirin panoalustoina. Eli puolet kaveripiiristä kävi nussimassa samaa tyttöä. Kyllä se tarkoittaa että tytöllä on silloin jotain psyykkisiä ongelmia. Tuosta aiheutuu niin psyykkisiä ongelmia kuin sosiaallisia ongelmia joista aiheutuu lisää psyykkisiä ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:07"]
Se nyt vaan on nöyryyttävää oikeasti, olla miehen talossa ja jokaisessa makuuhuoneessa on nuori nainen, jota hän käy yöllä panemassa. Ja jokainen odotti enemmän, odotti hyväksyntää, kelpaavansa jne. Ei siitä mitään tullu.
[/quote]
Mistä tommosia taloja saa ostaa?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"]Ainahan osa ikäryhmästä on ollut "huoria" eli "helppoja",joita pojat on kierrättäneet sitten toiselta kolmannelle, jne. [/quote] Ja nämä pojat ovat huoripukkeja?
[/quote]
Tuossa on hyvä juttu samantapaisesta aiheesta. Siinä tultiin hyvään lopputulokseen: miehet nussivat samaa naista koska pystyvät.
Moni mies joutuu olemaan ilman naista tahtomattaan ja jos seksiä saa niin sitä otetaan sieltä mistä sitä saadaan. Miehillä tuo on vain seksiä eikä sillä ole mitään merkitystä kuka se nainen on.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:04"]Mun mielestä uutisointi on huolestuttavan patriarkaalinen. Miten niin niistä pojista ei puhuta että ne huorailee ja että todella huolestuttavaa ja noloa että panevat samankin tytön kans. Huoh.
[/quote]
Niinpä
Todella hienoa huomata, että yhä nuoremmat tytöt tiedostavat millä he tässä maailmassa saavat huomiota. Salivillitys, some-poseeraus, peppumuoti, vaatetus jne jne. Kyllä näin vanhemmiten tajuaa, että nuorella pimpalla on sellainen voima miehiin, että oksat pois! Pelottaa vain ajatella, että nuo tytöt alkavat käyttämään seksiä janoavia poikia hyväkseen. Kunhan täyttävät 16, niin toivottavasti joukosta löytyy aina niitäkin, ketkä kaipaavat isähahmoa tms. ;) m37
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:01"]Pitäisi puhua myös siitä, mitä pojat oppivat ajattelemaan tytöistä ja naisista, jos he jo teininä tottuvat siihen että tytöt ovat olemassa vain seksiä varten? Miten he arvostavat naisia aikuisena?
[/quote]
No entä ne tytöt, jotka eivät harrasta seksiä. Tuolla logiikallasi heillä ei ole mitään virkaa.
Eivätköhän teini-ikäiset ole pääsääntöisesti ihan selväpäistä porukkaa, toiset kokeilevat enemmän kuin toiset, ja heillä on elämä ollut usein pienestä asti risaista.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:43"]
APUA!!! Kyllä se on armon vuonna 2015 kerrassaan järkyttävää, että nuori nainen saa päättää omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan!
Nyt äkkiä säädetään jokin laki, joka rajoittaa naisen itsemääräämisoikeutta ja palauttaa naiset takaisin tiettyyn moraalimuottiin. Ei tällaisesta seuraa mitään hyvää, jos yksilö päättää omasta seksuaalisestä käyttäytymisestään.
[/quote]Heh, hyvin saadaan feministisesti inspiroituneille myydyksi tuollainen meno vapautuneen nykynaisen tunnuksena :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:16"]
Mun mielestä uutisointi on huolestuttavan patriarkaalinen. Miten niin niistä pojista ei puhuta että ne huorailee ja että todella huolestuttavaa ja noloa että panevat samankin tytön kans. Huoh.
[/quote]
Niillä pojilla ei ole mitään tunteita tuossa mukana vaan se on pelkkää fyysistä tyydytystä. He nussisivat ketä vaan ja sanoisivat mitä vaan päästäkseen nussimaan.
Tuossa jutussa juuri tytöt toimivat jonain kaveripiirin panoalustoina. Eli puolet kaveripiiristä kävi nussimassa samaa tyttöä. Kyllä se tarkoittaa että tytöllä on silloin jotain psyykkisiä ongelmia. Tuosta aiheutuu niin psyykkisiä ongelmia kuin sosiaallisia ongelmia joista aiheutuu lisää psyykkisiä ongelmia.
[/quote]Pojat huorailee siten että jakavat penistään tytölle joka nauttii siitä peniksestä sitten. Tyttö saa monilta eri kundeilta ja kundit jakaa tavaraansa. Pojathan tässä noloja huoraajia ovat
Kyllä pitää ihmisen olla TYHMÄ, että sotkee vapauden ja itsemääräämisoikeuden seksileluna toimimiseen!
Mutta, heh heh, me miehethän nautimme tästä naisälyn huipentumasta ;) Nuoret naiset ovat paljon haluttavampia kuin kypsemmät.
Ei ne tossa mukana olevat miehet mitään teinejä ole vaan aikuisia miehiä. Useimmat ulkomaalaisia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:16"]
[/quote]
[/quote]Pojat huorailee siten että jakavat penistään tytölle joka nauttii siitä peniksestä sitten. Tyttö saa monilta eri kundeilta ja kundit jakaa tavaraansa. Pojathan tässä noloja huoraajia ovat
[/quote]
Voihan noin yrittää kääntää, mutta todellisuus on just se, että tytöllä ongelmia ja pojille jotakin runkkaamista parempaa tekemistä.
Eikä kukaan noista pojista ala seurustelemaan tuon tytön kanssa.
Sama kuin entisten mamupatjojen kanssa, kukaan ei ala oleen mamujen ex-patjojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 22:08"]
Ainahan osa ikäryhmästä on ollut "huoria" eli "helppoja",joita pojat on kierrättäneet sitten toiselta kolmannelle, jne.
[/quote]Eli pojathan ne tässä seksirinkiä pyörittää. Miksi ne lutkailee ja hakee huomiota tytöiltä. Kuka niitä enää voi arvostaa jos on jo jakanut munaansa tonikäsenä.