Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä ei ole yhtään sarkasmin tajua, ottaa kaiken kirjaimellisesti ja suutahtaa "valehtelusta" esim. sanoin vitsillä keränneeni viime vuonna ainakin 500 litraa mustikoita yhtenä päivänä

Vierailija
11.04.2022 |

Meni ihan vakavaksi ja alkoi inttää, miten muka sain niin paljon pyörän kyydissä kulkemaan, miksi valehtelen. Päivittelin kerran, kuinka serkkuni on idiootti kun oli lähtenyt humalassa auton rattiin. Sanoin, että serkulla ei nykyään ole aivoja enää ollenkaan. "Älä jauha pas kaa, ei kukaan voi elää ilman aivoja" Samalla serkulla on myös aina pakottava tarve kertoa milloin menee tarpeilleen. Kerran lohkaisin "No kiitos, en olis voinut elää ilman tuota tietoa" Myöhemmin alkoi vängätä siitä, miksi se tieto oli ollut minulle niin tärkeä.

Tuon tyyppiset jutut ottaa aina kuolemanvakavasti ja loukkaantuu. Olen huomannut jo, että valitsen sanani tarkkaan hänen seurassaan. Tunteeko muut tällaisia ihmisiä ja mistä voi johtua? kolmekymppinen mies.

Kommentit (624)

Vierailija
621/624 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks aina ne, jotka valittavat ettei joku muu ymmärrä sarkasmia, ovat itse ihan pihalla mitä sarkasmi yleensä on?

Paras ja osuvin sarkasmi nimenomaan on sellaista, jota sarkasmi "yleensä" ei ole. Jotain yllättävää.

Huoh. Lue aloitus. Uudelleen.

Vierailija
622/624 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on täyttä poppariainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/624 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuohan on ihan oppikirjaesimerkki autistista. Älä vaan ainakaan lisäänny sen kanssa. 

Vierailija
624/624 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan autismin ja matalan äo:n yhdistelmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän