Mitä puoluetta aiot äänestää ensi vaaleissa?
Kommentit (79)
Hallituksessa istuvaa puoluetta, olen tosi tyytyväinen heihin tällä hetkellä.
Varmaan jotain IPUa tai muuta pien puoluetta.
Vasemmistoliittoa. Olisin viimeksikin äänestänyt, mut menivät kimppaan kokoomuksen kanssa ja viimemetreillä sit vasta yrittivät kiillottaa kuvaansa eroamalla hallituksesta, joten mun ääni meni persuille. Nytkin kuvittelin (tyhmä minä) että kokoonpano olis ollut keskusta+pers+sdp, mutta kyllähän miljonääri aina miljonäärien etua ajaa. Nykyinen hallitus kyllä saa aikaan, mikä on tietysti hyvä asia. Sääli vaan että suurin osa päätöksistä on ihan vääränlaisia.
Varmaan taas Vihreitä. Sapettaa suunnattomasti niiden maahanmuuttopolitiikka, mutta muut asiat ovat mulle tärkeämpiä. Kuten esim. koulutus ja ympäristö.
En tiedä äänestääkö ketään.. Puhetta ja lupauksia kyllä syydetään, mutta vain sen aikaa että saadaan äänet kasaan.
Hankkikaa puolue joka ajaa ympäristön ja vähemmistöjen asioita, mutta on maahanmuuttokriittinen. Äänestäisin sitä.
Perussuomalaiset. On suuri onni että ovat nyt hallituksessa, ja voimme vielä selvitä pakolaisvyörystä. Ovat tehneet paljon konkreettistä sen eteen.
Mikään muu puolue ei ole yhtenäinen ja selkeästi maahanmuuttokriittinen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:08"]Hankkikaa puolue joka ajaa ympäristön ja vähemmistöjen asioita, mutta on maahanmuuttokriittinen. Äänestäisin sitä.
[/quote]
Sama. Vihreistä voisi vaikka erkaantua sellainen oma osio. Luulen, että aika suuri osa esim. persuista liittyisi niihin. Nyt pitää valita vihreiden ja persujen välillä, vaikka puolueet ovat aivan erilaiset. -kasi
Kokoomusta. Se on meillä suvussa. Minulle on kerrottu, että vuoden 1919 vaaleista saakka puolue on pysynyt samana. En toki pelkän perinteen takia äänestä, mutta Kokoomus nyt sattuu olemaan lähimpänä omia arvojani.
jotain natsisikaniskapuoluetta, kun ei nämä valtapuolueet uskalla puuttua asioihin.
PS. Ainoita jotka ovat suomalaisten puolella. Pelottaa ajatellakaan mikä olisi tilanne, jos eivät olisi hallituksessa yrittämässä hillitä pakolaiskatastrofia.
Riippuu siitä miten tämä maahanmuuttoasia menee. Entisenä vihreiden äänestäjänä olen nyt hakemassa uutta suuntaa ja olen aika avoin vaihtoehdoille.
Soini on valitettavasti ilmoittanut, että maahanmuuttoasia ei häntä henkilökohtaisesti kiinnosta. Mikä niissä/meissä vihervasureissa sitten risoo jos ei se? Ympäristönsuojelu vai työläisen puolustaminen? Kyllä minä edelleen kannatan molempia, vaikka olen Halla-ahon linjoilla maahanmuutossa.
Demareita, kuten tähänkin asti.