Mitä puoluetta aiot äänestää ensi vaaleissa?
Kommentit (79)
Perussuomalaiset. Kukaan muu ei tee pakolaisongelmalle mitään, vaan ovat mukana turvisbisneksessä. Ps on lisäksi maltillinen talousasioissa, ei niin kova porvarilinja kuin muilla hallituksessa.
Hehe. Miksi täältä poistettiin kommenttini, jossa linkki Persujen ajamiin rajuihin tiukennuksiin mamupolitiikkaan? Ylen uutinen oli, eikös se ole ihan virallista tietoa.
http://www.vaalit.fi/fi/index/puolueet/puolueenperustaminen.html Siitä vain perustamaan maahanmuuttokriittistä ympäristöasioista välittävää ihmisoikeuksia turvaavaa heikkojen puolella pysyvää puoluetta. Luulen, ettei tee ollenkaan tiukkaa saada 5000 tukijaa. Itse ainakin kannattaisin ehdottomasti.
En saa selvää lomakkeesta, koska se on arabiankielinen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:31"]
http://www.vaalit.fi/fi/index/puolueet/puolueenperustaminen.html Siitä vain perustamaan maahanmuuttokriittistä ympäristöasioista välittävää ihmisoikeuksia turvaavaa heikkojen puolella pysyvää puoluetta. Luulen, ettei tee ollenkaan tiukkaa saada 5000 tukijaa. Itse ainakin kannattaisin ehdottomasti.
[/quote]
Jep, 5000 tukijaa ja sitten vaaleissa 2765 ääntä. Samaa megasarjaa kuin "Köyhien asialla" ja mitä niitä pellepuolueita olikaan.
Suomen islamilaista puoluetta:
http://www.suomenislamilainenpuolue.fi/
Ne lupa, että kun pääsee valtaa niin mä saan otta ainakin 4 naista seksiorjaksi ja pitää nykyinen akka.
En oo vielä varma, monissa puolueissa on hyvät ja huonot puolensa. Pitää varmaan tehdä joku vaalikone ja katsoa tuloksia.
En äänestä, mihinkään ei voi vaikuttaa, eu määrää meidänkin asiat.
Tekisi mieli muuttaa jonnekin kainuun korpeen, elää vuodenaikojen mukaan, metsästää, kalastaa, marjastaa eikä seurata maailmantapahtumia.
Varmaan vihreitä, vaikka niillä on monia varsin ärsyttäviä edustajia. Ennen persujen jytkyä vihreät horisivat vain avioliittolaista, vaikka maa oli vajoamassa todella pahaan taantumaan. Onneksi kuitenkin Sinnemäen ajoista on menty vähän eteenpäin.
Mikäli te haluatte oikeasti jotain muutosta nykypolitiikkaan, niin alla on Muutospuolueen ja Piraattipuolueen kannattajakortit jotta puolueet pääsevät takaisin puoluerekisteriin. Itse en ainakaan suostu äänestämään mitään muuta puoluetta.
Kepua. Ollaan inkeriläistaustaisia ja siksi aina keskustaa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:23"]
Perussuomalaiset. Kukaan muu ei tee pakolaisongelmalle mitään, vaan ovat mukana turvisbisneksessä. Ps on lisäksi maltillinen talousasioissa, ei niin kova porvarilinja kuin muilla hallituksessa.
[/quote]
Persuja on muuten itsekin mukana "turvisbisneksessä", esim. Harjavallan VOK.
Oli miten oli, perussuomalaiset on niin ympäristöä vihaava puolue, etten voisi luonnonsuojelijana heitä äänestää, vaikka olisin ihan kaikesta muusta samaa mieltä.
Kurja olo, kun tietää, ettei ole enää ketään, ketä voisi äänestää. Yksittäisiä ehdokkaita siellä täällä. Ehkä he voisivat yhdistyä uudeksi puolueeksi...
Äänestän vihreitä. En itse mamuja tänne avosylin ottaisi, mutta vihreiden muut arvot (ympäristön- ja eläintensuojelu) ovat itselleni tärkeitä. Ja toisaalta muutkin puolueet kannattavat maahanmuuttoa yhtä lailla.
...
Huvittavaa muuten tuo persukannattajien logiikka. Vaikka menee päin per*että, katsotaan ruusunpunaisten linssien läpi: Nyt pakolaisongelma räjähtää käsiin, vaikka "persut ovat hallituksessa pitämässä pakolaistilanteen kurissa". Ja jos persut eivät olisi nyt hallituksessa, sanoisivat että pakolaisongelma johtuu siitä, että "persut eivät ole hallituksessa pitämässä pakolaistilannetta kurissa"? :D
Olen liikkuva äänestäjä ja olen äänestänyt kaikkia paitsi Kepua, kristillisiä ja persuja. Nyt kuntavaaleissa äänestän vihreitä.
Keskustaa äänestän vaikka niiden kanssa olenkin eri mieltä joistain asioista. Kuitenkin lähimpänä omia arvojani
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 16:24"]Äänestän vihreitä. En itse mamuja tänne avosylin ottaisi, mutta vihreiden muut arvot (ympäristön- ja eläintensuojelu) ovat itselleni tärkeitä. Ja toisaalta muutkin puolueet kannattavat maahanmuuttoa yhtä lailla.
...
Huvittavaa muuten tuo persukannattajien logiikka. Vaikka menee päin per*että, katsotaan ruusunpunaisten linssien läpi: Nyt pakolaisongelma räjähtää käsiin, vaikka "persut ovat hallituksessa pitämässä pakolaistilanteen kurissa". Ja jos persut eivät olisi nyt hallituksessa, sanoisivat että pakolaisongelma johtuu siitä, että "persut eivät ole hallituksessa pitämässä pakolaistilannetta kurissa"? :D
[/quote]
Niinistö otti tähän hyvin kantaa tänään facessa. Maahanmuuttokriittisen ei kannata koskaan äänestää persuja.
En tiiä yhtää. En varmaa äänestä ollenkaa
Ihan sama ketä äänestää. Nyt valta on EU:ssa eikä hallituspuolueilla ole mitään merkitystä.