Archie Cruz, viimeinen aito rokkistarba
Keep on rockin' Archie! Antaa heittaajien heitata, pidä sä rock'n'rollin liekkiä yllä ja niinhän se pidätkin!
Kommentit (58)
Varakas iskä ostanut pojalle bändin, jotta poika voi olla "rebel".
Aivan naurettava nyysä koko jannu.
Rokkiuskottavuus tulee siitä että tehdään hulluna duunia vaikkei ole rahaa eikä treenikämppiä eikä kaikkea anneta kultasella lusikalla.
Tälle keikarille se rokkiuskottavuus näyttäytyy pitkällä tukalla ja päihdesekoiluilla. Käsittämätön urpo.
Viimenen silaus sille "uskottavuudelle" joku mainstream tositv.
Arttu vois mennä kiltisti kotiin, äiskä on tehnyt voikkuleipiä välipalaksi ja tietysti täysmaitoa kaveriksi. Ja illemmalla sitten naapurin Jaakon kanssa vielä pienet leegoleikit ennen nukkumaanmenoa. Jätetään ne turhat haihattelut nyt vaan rokkimaailmasta oikeille vanhoille ja nouseville rokkistarboille.
Voi nolous. Näiden "rokkikukkojen" esikuvat tekivät aikanaan jotakin uutta luovaa ja päräyttävää. Se, että yrittää muutama vuosikymmen myöhemmin matkia musiikkia, eleitä ja tyyliä ei ole aitoa eikä kiinnostavaa. Se on vain väsynyttä roolin vetämistä. Todellinen taiteilija luo joka ajassa jotakin, mitä eivät muu ole ennen tehneet.
Archie on kyllä maailmanluokan kitaristi, se on tunnustettava.
Ihan mieletön kepittäjä.
Uskomaton veijari kun ottaa luutun käteen.
Tajuton plektravelho.
Helvetinmoinen tiluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Voi nolous. Näiden "rokkikukkojen" esikuvat tekivät aikanaan jotakin uutta luovaa ja päräyttävää. Se, että yrittää muutama vuosikymmen myöhemmin matkia musiikkia, eleitä ja tyyliä ei ole aitoa eikä kiinnostavaa. Se on vain väsynyttä roolin vetämistä. Todellinen taiteilija luo joka ajassa jotakin, mitä eivät muu ole ennen tehneet.
Hell! Archien esikuvat ovat G'n'R, Mötley Crüe, Van Halen, Poison etc...
Just tollasta kohkaamistahan noitten ääri-upeiden bändienkin meno on ollut.
Ja ääri-hyvää viskiä on kulunut!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että se on ihan pelle, mutta sujuuhan tuolla kitaran kanssa:
No kyllä lähtee!
Blindshanelli-vai-mikö-se-nyt-oli on ihan kakaroitten touhua Archieen verrattuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä lähtee!
Blindshanelli-vai-mikö-se-nyt-oli on ihan kakaroitten touhua Archieen verrattuna!
Kuka tuollaista vingutusta jaksaa. 40 vuotta sitten ajankohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä lähtee!
Kuka tuollaista vingutusta jaksaa. 40 vuotta sitten ajankohtaista.
Niin mut on se opetellu hyvin nuo tilutuskikat.
Vähän niinku Guitar-Herossa!
Tyttörokkari verrattuna kunnon karjuun.
Kunnon tilutusta se pitää hevibändissä ollakin. blues-fiilistely on eri asia.
Paljon lehmänkelloa, korkealta ja kovaa huutoa ja menevää ääri-nopeaa tilutusta.
Siis soitaako se jossain bändissä?
Kyllä ollaan kusessa jos otsikko on totta!
Pallonaama joka keksii mielikuvitustappeluita Till Lindemanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse Arttuko se siellä tehtailee aloituksia vauvapalstalle?
Sori, sulla ei ole mitään saumaa päästä tai päätyä siihen kerhoon, johon tässä maassa kuuluvat lähinnä Michael Monroe ja Andy McCoy.
Olin just tulossa sanomaan että kunnia kuuluu Monroelle.
Kunnia TODELLAKIN kuuluu hra. Monroelle. Tää Kuosmanen on pilalle lellitty Wannabe.
Vierailija kirjoitti:
Älä edes vertaa Gerhardia Kuosmaseen. Toi on sentään aito kitaristilegenda, vaikka onkin puolifiktiivinen sketsihahmo. Archien pellestä ei sais edes sketsihahmoa, vaikka kuinka yrittäisi muovata.
Andy = pelle
Remu= toinen pelle