Repskops:-D tuttu sai vaa 8 onnitteluu fb synttäreinää
Kommentit (48)
Mä sain jotain 400 mut niillä ei ole mitään todellista merkitystä. Niillä on jotka tuli kasvokkain, halien ja yhteisen ajanvieton kera.
Mä en saanut yhtään fb onnitteluja-mulla ei ole fb:tä. Kasvotusten/puhelimen kautta parilta kymmeneltä läheisimmältä.
Joo mäki saan niitä aina satoja enkä jaksa. Jotenki niin tyhjänpäivästä. Nyt piilotin syntymäaikani hyvissä ajoin säästyäkseni ens vuonna. En onnittele itsekään kuin harvoja (ja niitäkin yleensä privana) facebookin kautta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:33"]Up
[/quote]
Repskops.
Ihan kuin pikkulapsi: mulla onkin 10 karkkia (pientä), sulla vaan viisi (tosi isoa). Jos nyt joku tajuaa vertauksen, ap tuskin tajuaa.
Sä olet ap säälittävyyden huipentuma!
Mä en saanut yhtään fabossa, vaikka täytin pyöreitä vuosia. Nyyh. Oisko johtunut siitä, ettei mun syntymäpäivä näy muille?! Ja ne, jotka oikeasti tuntee minut & muisti, laittoi ihan old fashion viestin puhelimeen! Nyyh mut jotku puolitutut eivät nähneet niitä :'(
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:40"]Mä en saanut yhtään fabossa, vaikka täytin pyöreitä vuosia. Nyyh. Oisko johtunut siitä, ettei mun syntymäpäivä näy muille?! Ja ne, jotka oikeasti tuntee minut & muisti, laittoi ihan old fashion viestin puhelimeen! Nyyh mut jotku puolitutut eivät nähneet niitä :'(
[/quote]
0???? Nolo!!!
Mulle ei tule pääsääntöisesti yhtään. En ole ylipäätään mainostellut synttäreitäni kellekään ja viimeksi pidin juhlat kun olin 10. Suurimmalla osalla tutuista ei ole hajuakaan milloin ne on, eikä ne missään somessa näy.
Ap on joku 20 vuotias teinipentu.