En usko jäätelöautoon
Kommentit (14)
Eikös jo lain mukaan pitäisi ilmoittaa mistä tunkiosta tulevat. Enimmäkseen itä-eurooppalaisia bakteeri- ja lisäainepommeja.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:33"]Mä oon nähny jäätelöauton omin silmin! Ihan varmasti oon!
[/quote]
Niin mäkin. Koiran kanssa pelästyttiin kesällä pahasti, kun se ajoi vierestä ja laittoi musiikin soimaan meidän kohdalla. Luultiin jo, että loppu tulee. En ole hullu! Uskokaa tai älkää, mutta sanokaa mun sanoneen, että jäätelöauto on todellinen!
Onneksi ovat menneet jo talvipesiinsä. Saa olla puoli vuotta rauhassa.
Kerran viikossa tuo jäätelöauto pysähtyy täs meidän kadulla. Asiakkaita nolla joka kerta. Miksei se jo lopeta täällä pysähtymistä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:53"]Onneksi ovat menneet jo talvipesiinsä. Saa olla puoli vuotta rauhassa.
[/quote]
Missä ne talvehtivat? Meinaan vaan, etten vahingossa mene häiritsemään. Tiedän, että karhut ovat ainakin äkäisiä, jos ne herätetään kesken talviunien. Jäätelöauto on vielä isompi kuin karhu... Ja nopeakin se on. Puuhun se ei tietty osaa kiivetä, joten sinne sentään ehkä saattaisi raivotunutta jäätelöautoa paeta, mutta aina ei ole sopivia puita lähistöllä.
Missä maissa muuten tämä brändi tai konsepti on? Tunnistaako sen tiluuliin suurin osa länsimaalaisista vai onko tämä vaan parissa maassa?
Voiko se oikeasti olla totta vai onko tämä joku trolli? Vai ajaako se vain Porvoossa?
Jaa itde tykkään niistä minipizzoista on 100 kertaa parempia ku Lidlin
Ja mä en voi uskoa että eivät voi ilmoittaa missä ne jäätelöt tehdään!!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:30"]Ja mä en voi uskoa että eivät voi ilmoittaa missä ne jäätelöt tehdään!!
[/quote]
Ruotsissa
Mä oon nähny jäätelöauton omin silmin! Ihan varmasti oon!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:30"]Ja mä en voi uskoa että eivät voi ilmoittaa missä ne jäätelöt tehdään!!
[/quote]
Ruotsissa
[/quote]
nettisivuilla lukee eri tehtaissa ympäri Eurooppaa. . Ei kiitos