Mies joka itkee?
Onko sellaisia olemassa? En ole eläissäni yhdenkään miehen itkevän.
Kommentit (68)
Masennuksen aikana saatoin alkaa itkemään kesken kävelylenkin kun alkoi tuntumaan lohduttomalta. En välittänyt yhtään mitä ihmiset mahtoivat ajatella. Joskus piti huutaa metsäänkin. En tuomitse jos näen vastaavaa käytöstä. Nyt on kaikki hyvin.
Tosimies itkee milloin huvittaa.
Itse itkin juuri viikko sitten kun rakas kissani siirtyi tuonpuoleiseen :(,,,,,,,
Itken, mutta välttelen sitä julkisesti. (Harvoin on myös syytä itkeä)
Olen nähnyt molempien veljieni itkevän äitimme hautajaisissa.
Mies 39 kirjoitti:
Todennäköisesti reaktioni on ollut sama, jos olen nähnyt kuinka siviilit kärsivät.
Tosin noissa sodissa, siviilit kärsivät jo ennen amerikkalaisten väliintuloa. Saddam Hussein esimerkiksi tappoi arviolta 5000 kurdia myrkkykaasuiskullaan Irakissa sijaitsevaan Halabjan kaupunkiin ja Afganistania piti otteessaan Taliban joka vainosi väärinuskovia.
Mutta nuo sodat ovat nyt mennyttä ja Ukrainan sota on akuutti ja täysin tuomittava.
Sitä vaan että venäjä on pieni paha verrattuna amerikkaan/natoon 😊 Amerikka vietnamissakin levitti myrkkykaasuja metikköön ja siviilit kärsivät siitä vuosikymmeniä ja amerikka tiputti ydinpommit ainoana maana jotka tappo siviilejä todella paljon.
Yritän lohduttaa sinua sanomalla että venäjän toimet ukrainassa on pieniä verrattuna amerikan/naton touhuihin maailmalla.
Itkinkö kun näin mitä Ukrainassa on tapahtunut? Kyllä, aivan varmasti.
Nämä lapset... olen itsekin isä.
Juuri tämä on se syy miksi hyvä voittaa lopulta aina pahan. Kukaan normaali ihminen ei hyväksy tällaista.
Siksi tarvitaan ihmisiä, jotka välittävät. Jotain jonka puolesta taistella. Ukrainassa moni taistelee henkensä uhalla, koko yhteiskunta taistelee pahuutta vastaan.
Miehenä itken kun siltä tuntuu ja osaan myös pyytää anteeksi. Viimeksi tuli tippa linssiin ukrainan uutisista. Oma isä on tunnekylmä paska, joka ei ikinä ole pyytänyt anteeksi sanomisiaan tai tekojaan. Minä otin oppia ja kasvoin ihmiseksi, en kasvanut samanlaiseksi. Jos joku haluaa haukkua minua nössöksi, on mulla sen verran pituutta ja lihasta että tervetuloa haukkumaan. Olkoon rakkaus sateenkaarta tai muuta, se on silti rakkautta. Vahvana miehenä nämä vihaajat lähinnä naurattaa, nimettömänä jostain tietokoneen takaa vihaavat ja trollaavat kaikkea. Ottakaa edes kantaa asioihin.
Itse taas herkistyn todella helposti, olen mies siis. Se ärsyttää vähän, mutta eipä hirveästi kiinnosta, mitä muut ajattelevat. Jos Venäjä hyökkää, ilman muuta Isänmaata täytyy puolustaa! Siellä moni "kovempi" kaveri juoksee rajan taakse karkuun ja kyllä tuon jo intissä huomasi, että jotkut ovat nilkkejä vaan ja en luottaisi heihin välttämättä, jos sota syttyisi. Todennäköisesti ekana pelastaisivat oman nahkansa, kun jo pikkuasioissa valehdeltiin ja selitettiin asioita parhain päin. Jollekin ärähdin ja huusin, että h.lvetin tissiposki, kun menee alikessuille itkemään mitättömistä asioista.
Minä olen kova mies. Käyn kuntosalilla. Punnerran. Juon olutta. Piikitän testosteronia.
En itke.
Vierailija kirjoitti:
Tosi miehet eivät itke.
"Tosi miehet pullottaa tunteet, ärisee lapsille ja hakkaa vaimoa." Tosin enemmistö naisista tuntuu haluavan näitä miehiä?
Miehet ja naiset ovat erilaisia. Hyväksykäämme se. Ketään ei saa työntää muottiin.
Olen nähnyt mieheni itkevän kolme kertaa.
- nuoruudessani aioin jättää hänet
- lapsemme syntyi
- hän tuli kolaripaikalta (ambulanssissa oli oli yöllä nähnyt pahan tilanteen)
- n65v -
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet itkevät netissä.
Ei vaan he antavat itkun tulla ihan kotonaan, jos on paha paikka.
"Show you've a soul, by crying" -Devin Townsend kappaleessa Planet Rain
Tosimies itkee silloin kun itkettää. Pelkkää plussaa minun mielestäni. En luottaisi mieheen, joka ei kykene itkemään. Miehen ei tarvitse eikä pidä olla kova ja tunteeton.
Oon nähnyt narsistin itkemässä kuinka mulqvisti oon kun hän ensin tuhosi elämäni.
Mies saa itkeä esim. kun sotasankari uhraa itsensä isänmaan puolesta tai kiekkoleijonat voittaa kultaa, mutta jos pillittää millekään vauvakuville tai nyyhkyleffoille, niin homo kyseessä.
Todennäköisesti reaktioni on ollut sama, jos olen nähnyt kuinka siviilit kärsivät.
Tosin noissa sodissa, siviilit kärsivät jo ennen amerikkalaisten väliintuloa. Saddam Hussein esimerkiksi tappoi arviolta 5000 kurdia myrkkykaasuiskullaan Irakissa sijaitsevaan Halabjan kaupunkiin ja Afganistania piti otteessaan Taliban joka vainosi väärinuskovia.
Mutta nuo sodat ovat nyt mennyttä ja Ukrainan sota on akuutti ja täysin tuomittava.