Mies joka itkee?
Onko sellaisia olemassa? En ole eläissäni yhdenkään miehen itkevän.
Kommentit (68)
Minä itken tosi usein koska masentaa tää yhteiskunta ja siksi kun tämä yhteiskunta on surkea. Itken myös sen takia kun ihmiset ovat niin tyhmiä ja yksinkertaisia nykyään. Itken ennen nukkumaan menoa jos itken.
Olen mieshenkilö, toki mitä väliä sukupuolella on koska ulkonäöllä tuskin on merkitystä tässä aiheessa.
Veljeni itki vuolaasti, kun vastikään jouduimme lopettamaan lapsuudenperheen 20-vuotiaan kissan.
En ole ikinä tavannut psykopaattia joka aloittaa keskustelun kuten Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja itken todella helposti. On kyllä masennus ja muitakin terveydellisiä syitä.
Itse toivoisin,etten itkisi niin helposti. Kuuntelin Zelenskyin puhettakin eduskunnassa ja mietin miten ne kansanedustajat pystyivät olemaan parkumatta.
Todella ärsyttävää olla niin itkuherkkä. En tiedä miten jotkut ihmiset voivat olla itkemättä.
Kävin esimerkiksi hammaslääkärissä ja se lääkäri oli tosi vattumainen niin alkoi sekin itkettää.
Miten miehet oppivat olemaan muka itkemättä?
Miksi naisten pitää tyrkyttää heidän tapojaan miehille? Monet miehet eivät halua itkeä, mikä siinä on vaikeaa tajuta?
No lue teksti uudestaan.. mikä siinä on niin vaikea tajuta?? Missä kohtaan tyrkytettiin miehille "naisten tapoja" tai käskettiin itkeä? Kerro ihmeessä.. odotan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja itken todella helposti. On kyllä masennus ja muitakin terveydellisiä syitä.
Itse toivoisin,etten itkisi niin helposti. Kuuntelin Zelenskyin puhettakin eduskunnassa ja mietin miten ne kansanedustajat pystyivät olemaan parkumatta.
Todella ärsyttävää olla niin itkuherkkä. En tiedä miten jotkut ihmiset voivat olla itkemättä.
Kävin esimerkiksi hammaslääkärissä ja se lääkäri oli tosi vattumainen niin alkoi sekin itkettää.
No se on monesti jos on kovin turvaton ihminen niin itkee herkästi kun on koko ajan ihan stressissä, siihen päälle joku tyly lääkäri joka herättää tunnemuiston vaikka kylmästä vanhemmasta niin avot. Kyllä näille syynsä aina on, ja se syy ei ole se että olisit jotenkin heikko tai muita huonompi. Tosi paljon kyllä hormonitkin vaikuttaa, mulla on nykyään e-pillerit lääkkeeks ja liikutun ja itken tosi herkästi, siis pala kurkussa jostain mainoksesta jossa on vaikka joku liikkis vanha koira. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitää tyrkyttää heidän tapojaan miehille? Monet miehet eivät halua itkeä, mikä siinä on vaikeaa tajuta?
No lue teksti uudestaan.. mikä siinä on niin vaikea tajuta?? Missä kohtaan tyrkytettiin miehille "naisten tapoja" tai käskettiin itkeä? Kerro ihmeessä.. odotan.
Koko elämäni olen kuullut tuota sontaa kuinka miesten pitäisi vollottaa kuin naiset. Ota pää pois sieltä omasta takapuolestasi ja pidä korvat auki, kerrankin.
Mieheni, isäni ja appiukon olen nähnyt itkevän. Mieskin saa näyttää tunteensa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta joskus luin jonkun naisesta mieheksi korjanneen kertovan, että testosteronihoitojen myötä itkeminen on lähes loppunut. Samat tunteet ovat yhä, mutta kyyneliä ei vain tule aina niinä hetkinä, kun ennen olisi tullut.
Ja toki on tämä typerä vanhentunut asenne, että miehen kuuluu peittää tunteensa, siihenkin kyllä oppii.
Aloituksen kysymykseen, joo, oon nähnyt monen poikaystäväni itkevän. Ihan sellaistenkin, joiden ei ihan heti olettaisi suostuvan itkemään kenenkään nähden.
Hmmm.. olenkin miettinyt,että hormoneilla voisi olla osansa. Esim.tietty aika kuukaudesta voi vaikuttaa mielialaan.
Itselläni oli mitattaessa testosteronit jopa alle naisten viitteiden. No,eipä se lääkäreitä kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi upeaa ja seksikästä nähdä miehen itkevän. Osoittaa suurta luottamusta, että mies niin paljastaa tunteitaan. Olen kokenut itkun todella ihanana ja miehisyys ei hävinnyt, päinvastoin. N66
Tyttäresi ajattelee todennäköisesti toisin. Ehkä kerran vuodessa on ihanaa jos mies itkee, mutta jos sitä useemmin rupee pillittelemään niin kyllä se munattomuus alkaa ärsyttämään.
Sairaan kasvatuksen olet saanut, munatonta jos itkee :O No mutta joo, noinhan se ennen vanhaan oli, tunnevammaiset jatkoivat tragediaansa ja vaativat miehiltä vääränlaista kovuutta.
Nykyisin onneksi toisin, mieskin saa olla ihminen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta joskus luin jonkun naisesta mieheksi korjanneen kertovan, että testosteronihoitojen myötä itkeminen on lähes loppunut. Samat tunteet ovat yhä, mutta kyyneliä ei vain tule aina niinä hetkinä, kun ennen olisi tullut.
Ja toki on tämä typerä vanhentunut asenne, että miehen kuuluu peittää tunteensa, siihenkin kyllä oppii.
Aloituksen kysymykseen, joo, oon nähnyt monen poikaystäväni itkevän. Ihan sellaistenkin, joiden ei ihan heti olettaisi suostuvan itkemään kenenkään nähden.
Hmmm.. olenkin miettinyt,että hor moneilla voisi olla osansa. Esim.tietty aika kuukaudesta voi vaikuttaa mielialaan.
Itselläni oli mitattaessa testos teronit jopa alle naisten viitteiden. No, eipä se lääkäreitä kiinnostanut.
Mieheni itkee usein surullisia leffoja katsoessaan, ei oikeastaan muuten.
Sori,tuli kaksi kertaa!🤔 31 /29
Ensin näytti, ettei mennyt läpi😏
Itken sitä kun meillä on niin paskat päättäjät, itken sitä kun meillä on niin tyhmä kansa, itken sitä kun tuollaisia tolloja on päästetty päättämään tämän maan asioista, itken sitä kun suomi on suistunut hyvistä ajoista paskaksi maaksi. Itken ja toivon että päästäisi takas 1800 luvulle. Kärsin ja hammastapurren yritän elää normaalisti täällä, en näytä muille tätä vihaani ja surua vaan yksin kotona puran tunteeni.
Syytän olostani suomea ja kyllä mä itken tämän asian takia. Haluan irtautua tästä yhteiskunnasta, en halua maksaa euroakaan veroja tänne enkä halua olla missään tekemisissä tämän maan kanssa.
Nyt taas olo että taidan itkeä itseni uneen.
Itku on tervettä ja puhdistavaa. Itse pidän täysin itkemättömiä ihmisiä jokseenkin tunnekylminä enkä usko, että pystyisin olemaan suhteessa miehen kanssa joka ei pysty itkemään.
Juuri äsken kyyneleet peittivät silmäni, kun katsoin hyväntekeväisyyskonserttia Ukrainan hyväksi ja siinä näytettiin miten lääkärit ja hoitajat yrittivät selvitä haavoittuneiden ihmisten ja vastasyntyneiden lasten kanssa sairaalan kellaritiloissa pommien moukaroidessa kaupunkia. Itkin ja samalla tunsin suunnatonta vihaa niitä hyökkääjiä kohtaan, jotka ovat saaneet aikaan tuon tilanteen.
Mies 39v kirjoitti:
Juuri äsken kyyneleet peittivät silmäni, kun katsoin hyväntekeväisyyskonserttia Ukrainan hyväksi ja siinä näytettiin miten lääkärit ja hoitajat yrittivät selvitä haavoittuneiden ihmisten ja vastasyntyneiden lasten kanssa sairaalan kellaritiloissa pommien moukaroidessa kaupunkia. Itkin ja samalla tunsin suunnatonta vihaa niitä hyökkääjiä kohtaan, jotka ovat saaneet aikaan tuon tilanteen.
Itkitkö myös silloin kun amerikkalaiset hyökkäsivät irakiin ja afganistaniin?
Tämä ukrainan sota on pientä verrattuna amerikkalaisten siviilien teurastukseen sen omissa ryöstöretkissä.