Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26 enkä ole ikinä meikannut, mistä aloitan?

Vierailija
10.04.2022 |

Iho on kai ihan kunnossa. Olen tosi kalpea ja hiukset maantienruskeat. Tummat kulmakarvat. Mulla on myös aika selvästi näkyvät pisamat joita on paljon. Millainen meikki sopisi maskin kanssa käytettäväksi? Tarvitseeko meikata kuin vain silmät jos kuitenkin naama on maskin alla piilossa koko päivän?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien taivutus katkoo omat ripset.

Vierailija
22/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sain noin turhautuneen palautteen? Tässähän minä sitä "työtä" olen tekemässä kun kyselen vinkkejä hyvistä tuotteista.. ja miksi ihmeessä asenne että sinä et ainakaan helpommalla saa päästä kun ei muutkaan. Aika kamala paikka tämä maailma olisi jos ajateltaisiin joka asiassa että kerran minä kärsin niin saa seuraavakin polvi kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muori aina kehuu että onkos sulla tekoräpsyttimet laitettu.

Vastaan aina että ei.

Jos käyn vierailulla täysin naturell, niin hän saattaa sanoa että onko ripsiväri loppunut.

Vierailija
24/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiä voi myös kestotaivuttaa. Jos on hennot ja harvat niin ei kovinkaan usein. Kuluttaa jatkuvasti tehtynä. Kosmetologilla, ei itse.

Vierailija
25/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde ollenkaan tuohon typerään meikkaushommaan mukaan. Ihan turhaa ja syyntakeetonta ajan, rahojensa ja jopa luonnonkin tuhlausta.

Vierailija
26/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sain noin turhautuneen palautteen? Tässähän minä sitä "työtä" olen tekemässä kun kyselen vinkkejä hyvistä tuotteista.. ja miksi ihmeessä asenne että sinä et ainakaan helpommalla saa päästä kun ei muutkaan. Aika kamala paikka tämä maailma olisi jos ajateltaisiin joka asiassa että kerran minä kärsin niin saa seuraavakin polvi kärsiä.

No mutta kultapieni ethän sinä "kärsi" mistään. Haluat oppia eli OPETTELE.

Vierailija
27/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähän sitä olen opettelemassa. 😁 En tiedä mikä meikkikyselyssä herättää tuollaisen aggression sekä tarpeen anonyymisti vähätellä minua sanomalla "kultapieni" aivan kuin sinun täytyisi äidillisesti opastaa typerää lasta. Älä huoli, en ole helposti loukkaantuvaa sorttia sekä uskallan tässäkin meikkiasiassa myöntää etten omin nokkineni tajunnut miten tähän hommaan kannattaisi hypätä mukaan! Ap

Vierailija
28/33 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri meikkaa. Välillä käytän lumenen cc-voidetta, ei ole liian paksua. Peittää kuitenkin ihon epätasaista väriä, minullakin helposti vähän punoittaa. Maskiin sitä kyllä saattaa jäädä, mutta en käytä silloin jos pitää maskia käyttää pidempään. Joskus myös ripsaria, joku Lidlistä ostettu. Kulmat siistin, on omasta takaa kivat. Vähän väriä niihin välillä sipaisen.

Vierailija
29/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että kun aloittaa meikkaamisen, sitä voi olla hankala lopettaa. Siis tuntuu, että silloin ikäänkuin harjaantuu katselemaan kasvojaan eri tavalla ja huomaa niistä virheitä jotka haluaa peittää, vaikkei aiemmin olisi kiinnittänyt niihin mitään huomiota. Varsinkin meikkivoiteiden ym kanssa käy helposti näin. Tämä vaan tällainen huomio jota ei välttämättä tule ajatelleeksi jos ei meikkaa.

Itsekin olen kaltaisesi luonnonlapsi, en oikein koskaan oppinut meikkaamaan kovin hyvin vaikka sitä joskus yritinkin, joten mun meikkaaminen on edelleen vaan ripsiväri ja joskus huulipuna, jos villiksi heittäydyn. Silmiä rajasin myös joskus, ei ole liian hankalaa ja siihen löytyy paljon ohjevideoita.

Vierailija
30/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta höpöttämästä.Ja te jotka vastaatte, ette kai tosissanne ota tätä ?

Vierailija
31/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta höpöttämästä.Ja te jotka vastaatte, ette kai tosissanne ota tätä ?

Et siis usko, että joku voi kysyä meikkivinkkejä??

Vierailija
32/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se ketään tuntematonta nyppii jos joku haluaa oppia vähän meikkaamaan? Tai pukeutumaan nätisti? Tai vaikka oppia virkkaamaan? Jos siitä meikistä tulee iloa niin sitten opettelee. Jos meikkaaminen ei kiinnosta niin sitten ei meikkaa. Jos joku haluaa oppia vaikka ompelemaan niin menettekö sanomaan että ihan turhaan, pärjäät ilmankin ja menee vain rahaa kankaisiin ja tarvikkeisiin?

Vierailija
33/33 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla nypityttämässä kulmat kevyesti siistiin muotoon, helpompi sitten kotona itse nyppäistä muodon ulkopuolelle kasvavat karvat. Jos on hyvä iho niin et välttämättä tarvitse edes mitään voiteita tai puutereita, mutta ripsiväri tekee kyllä katseelle ihmeitä. Ohuita huulia en lähtisi tummilla punilla korostamaan, ennemmin opettelisin tekemään nätin silmämeikin. Meikkaaminen ei ole mitään vakavaa puuhaa, aina voi pyyhkiä pois ja aloittaa alusta jos siltä tuntuu 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi