Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heteronainen, mutta kiihotun naisten kuvista

Vierailija
04.10.2015 |

Googlailen pyöreitä peppuja ja upeita naisvartaloita. Onko sielunsiskoja? =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Tosin googlettelen kyseisiä kuvia lähinnä motivaatioksi itselleni.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Vierailija
2/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...herää vaan kysymys että mikä susta heteron tekee? :) Voithan olla naisista kiinnostunut, vaikka ajatus seksistä ei kiinnosta.

Terveisin Bi-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olekaan niin hetero kuin luulit :D

Vierailija
4/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:01"]

Täällä yksi. Tosin googlettelen kyseisiä kuvia lähinnä motivaatioksi itselleni. Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

[/quote]

Joo, muakin ne motivoi :)

ap

Vierailija
5/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, bi-nainen jatkaa vielä, seksuaalisuus on imho aika liukuva ja muuttuva juttu, eli ehkä tuo huomautus ei-heteroudesta oli asiaton, toivottavasti en loukannut ap:ta!

Vierailija
6/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...herää vaan kysymys että mikä susta heteron tekee? :) Voithan olla naisista kiinnostunut, vaikka ajatus seksistä ei kiinnosta.

Terveisin Bi-nainen

[/quote]

No siksi olen aatellut heteroksi itteni, kun ei yhtään tee mieli seksiä naisten kanssa :) Mutta jotkut kropat näyttää kyllä siltä että voisin hypistellä ja kouria hellästi x) Että ehkä vähän olen kuitenkin kiinnostunut.

ap

Vierailija
7/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä osittain mies...

Vierailija
8/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:03"]

Nooh, bi-nainen jatkaa vielä, seksuaalisuus on imho aika liukuva ja muuttuva juttu, eli ehkä tuo huomautus ei-heteroudesta oli asiaton, toivottavasti en loukannut ap:ta!

[/quote]

Ei tokikaan loukannut! :) 

ap

Vierailija
9/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:04"]

Olet ehkä osittain mies...

[/quote]

Valitettavasti vähän oonkin :( Hormonihäiriöitä ja testot vähän koholla. Ei liity tähän, mut tosiaan fyysistä miehisyyttä ja karvaisuutta...

ap

Vierailija
10/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Bi-nainen

[/quote]

No siksi olen aatellut heteroksi itteni, kun ei yhtään tee mieli seksiä naisten kanssa :) Mutta jotkut kropat näyttää kyllä siltä että voisin hypistellä ja kouria hellästi x) Että ehkä vähän olen kuitenkin kiinnostunut.

ap

[/quote]Ei tarvitse haluta seksiä, onhan niitäkin ihmisiä jotka ei halua seksiä kenenkään kanssa muutenkaan. Ja en tiedä susta, mutta musta ajatus seksistä miehenkin (tai pojan, aikoinaan) oli aluksi ihan kummallinen, joten ehkä se vaan on jotenkin "totutun" ulkopuolella.

Sanonpa vaan, että monet naiset on ihania ja pehmeitä ja hyväntuoksuisia, joten olet ajatustesi kanssa oikeilla jäljillä :) - Bi-nainen

Vierailija
11/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:07"]

Terveisin Bi-nainen

[/quote]

ap

[/quote]Ei tarvitse haluta seksiä, onhan niitäkin ihmisiä jotka ei halua seksiä kenenkään kanssa muutenkaan. Ja en tiedä susta, mutta musta ajatus seksistä miehenkin (tai pojan, aikoinaan) oli aluksi ihan kummallinen, joten ehkä se vaan on jotenkin "totutun" ulkopuolella.

Sanonpa vaan, että monet naiset on ihania ja pehmeitä ja hyväntuoksuisia, joten olet ajatustesi kanssa oikeilla jäljillä :) - Bi-nainen

[/quote]

Voi, niin ovatkin... =)

ap

Vierailija
12/12 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun myös naisvartaloista. Isohkot rinnat ja pyöreä peppu ovat minun mieleen. En ole koskaan kuitenkaan ollut naisen kanssa, vain miesten. Kiehtoisi kyllä kokeilla. Kaipa olen sitten bi. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi