Vaimoni äkäisenä kun ei saa nukuttua
Vaimoni on raskaana ja hän ei saa öisin kovin hyvin nukuttua. Viime yönä hänelle tuli nälkä klo 05:30 ja hän herätti minut ja esitti minulle pyynnön että tulisin kuorimaan hänelle omenan. Olin kuitenkin niin väsynyt etten jaksanut ja vaimoni närkästyi asiasta minulle. Koko viikon olen nukkunut itsekin katkonaisia, alle viiden tunnin yöunia ja olin todella väsynyt.
Millä keinoilla saisimme parempia yöunia? raskauden vuoksi vaimo nukkuu yöt todella huonosti ja valvon itsekin siinä sivussa.
Kommentit (21)
Kai vaimo pitää pillun kunnossa? Häh?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:50"]Kai vaimo pitää pillun kunnossa? Häh?
[/quote]
Pitääkö uroo peniinsä ojennuksessa?
Siis miksi vaimo ei itse kuorinut omenaansa? Tai syönyt kuorineen? Outoa.
Yöpöydälle kannattaa varata juomapullo ja pari keksiä. Hommatkaa korvatulpat.
Haloo, miten oot noin saamaton vätys ukko. Raskaus on aika saatanan vaativaa. Sun osuutes on huolehtia naises hyvinvoinnista
Hoida sitä naista niinkuin vauvaa.
Mun exä-raukka lähti öisin hakemaan makkaraperunoita, kun mulle tuli raskaana ollessani nälkä :) Miksköhän on exä...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:54"]Siis miksi vaimo ei itse kuorinut omenaansa? Tai syönyt kuorineen? Outoa.
[/quote]
Turhaan siinä jeesustelet, olet itse ihan samanlainen! AP
Pitäisiköhän munkin alkaa herättää mies aina kun mun tarvii mennä vessaan yöllä, jotta ukko voi mut sinne kantaa.
En oo osannut käyttää yhtään hyväkseni tätä siunattua tilaa. En edes edellisessa raskaudessa :/
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:55"]
Haloo, miten oot noin saamaton vätys ukko. Raskaus on aika saatanan vaativaa. Sun osuutes on huolehtia naises hyvinvoinnista
[/quote]
Uhritumista ja äitimyyttiä.
Vätys on ämmä, joka ei saatana saa ruokaa itse lapettua suuhunsa. Toivon todella että sinulla ei ole miestä eikä lapsia. Kuvottava miesvihaaja.
Raskaus ei ole vamma tai sairaus.
Palvelisin mielelläni raskaana olevaa vaimoa...
t. raskausfetissimies
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:55"]Haloo, miten oot noin saamaton vätys ukko. Raskaus on aika saatanan vaativaa. Sun osuutes on huolehtia naises hyvinvoinnista
[/quote]
Huolehdin kyllä ja teen kaikkeni että hänellä olisi hyvä olla, mutta eikö tuo mene jo vähän liian pitkälle?
Nukkukaa omissa huoneissa. Valvotatte vaan toisianne. Minusta vain parantaa seksielämää, kun on pirteämpi.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:03"]Nukkukaa omissa huoneissa. Valvotatte vaan toisianne. Minusta vain parantaa seksielämää, kun on pirteämpi.
[/quote]
Seksielämässä ei ole kyllä mitään vikaa ;)
No aika omituista, olen itse kahdeksannella kuulla raskaana eikä ole käynyt edes mielessäkään että herättäisin mieheni passaamaan minua. Vaikka maha on iso niin en ole mikään vammainen, saan raahauduttua keittiöön itsekin. Itse uniongelmaan- riippuu ihan mistä se unettomuus johtuu. Monilla se on hormonaalista ja siihen ei ole kauheasti apua, ääritapauksessa varmaan saa jotkut unilääkkeet mistä ei ole sikiölle haittaa. Mulla unettomuuden syy oli yölliset krampit ja ne hoitui villasukilla ja rauta- ja magnesiumkuurilla.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:58"]
Pitäisiköhän munkin alkaa herättää mies aina kun mun tarvii mennä vessaan yöllä, jotta ukko voi mut sinne kantaa.
En oo osannut käyttää yhtään hyväkseni tätä siunattua tilaa. En edes edellisessa raskaudessa :/
[/quote]
Herätin miehen keskellä syysyötä mökillä, kun piti lähteä ulkovessaan. Mökillä ei ole sähköä eikä mitään "mukavuuksia", nukuin pilkkopimeässä ulkorakennusksen vierashuoneen yläsängyssä, kun pissahätä yllätti. Taskulamppu ja mies olivat alasängyssä :)
Muistan vieläkin miehen kommentin "et oo tosissas" kun huhuilin hänet hereillä ja kerroin vessaseuran tarpeesta :D
Lähti ystävällisesti näyttämään tien vessaan ja rantaan käsipesulle ja edelleen ollaan yhdessä :)
Passaan kyllä mielelläni vaimoani kun hänellä on todella pahat raskauspahoinvoinnit. Nuo yöt haluaisimme vaan nukkua paremmin.
Minun mies ei passaa, mutta turpaan osaa antaa. Onneksi on meno vähän hiljentynyt nyt kun olen raskaana. Toivottavasti vaimosi arvostaa. :(
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:29"]
Minun mies ei passaa, mutta turpaan osaa antaa. Onneksi on meno vähän hiljentynyt nyt kun olen raskaana. Toivottavasti vaimosi arvostaa. :(
[/quote]
Lisäännyt vielä hakkaajalle? Ihan oma syy. Ei säälipisteitä, minkäänlaisia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Lisäännyt vielä hakkaajalle? Ihan oma syy. Ei säälipisteitä, minkäänlaisia.
[/quote]Yli 80 prossaa miehistä on naisystäväänsä kohtaan väkivaltainen. Että sun kommenttisi on suht turha ja typerä-
[/quote]
Älä puhu paskaa, taidat olla miesvihaprovo.