Sytyttääkö Final Countdown enää?
Laitettiin miehen kaa nämä kasarirokin hitit soimaan. Ekana biisi tuli Final Countdown, sitten Men at workkia ja muuta kivaa..
http://radiomakela.net/2015/09/19/radiotunes-80s-rock-hits-nettiradio-soi-80-luvun-rock-hitteja
Kommentit (21)
Mun mielestä se on ollut aina maailman kamalin biisi :D.
Yleensä on niin, että kun jokin kappale on hyvä, se on hyvä. Ei silloin merkitse mitään, onko julkaisemisesta kulunut viisi vuotta vai kolmekymmentä vuotta.
Tuo nimenomainen Europen kappale ei minulla aiheuttanut aikoinaan mitään erityisiä tuntemuksia eikä aiheuta nytkään, mutta bändillä on parempiakin biisejä, joita olen joskus kuullut. Tietenkään en nyt muista niiden nimiä.
Kuuntelin ihan vahingossa tässä yhtenä päivänä Maukka Perusjätkän Säpinää-kappaleen. Yllättävän hyvin se on kestänyt aikaa. Oikein mukavasti kulki. Kaikille vanhoille punk-klassikoille ei valitettavasti ole käynyt yhtä hyvin, mutta jotkut noista toimivat tänäänkin aivan erinomaisesti.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 22:07"]
Kuuntelin ihan vahingossa tässä yhtenä päivänä Maukka Perusjätkän Säpinää-kappaleen. Yllättävän hyvin se on kestänyt aikaa. Oikein mukavasti kulki. Kaikille vanhoille punk-klassikoille ei valitettavasti ole käynyt yhtä hyvin, mutta jotkut noista toimivat tänäänkin aivan erinomaisesti.
[/quote]
Maukan jutussa on imua joka on kestänyt kaikki nää vuodet. Tarina on sama nykyajan nuorillekin.
Olin Europen keikalla viikko sitten sunnuntaina ja kyllä livenä sytytti!
Kyllä todellakin. Kasarimusa on parasta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 21:05"]
Olin Europen keikalla viikko sitten sunnuntaina ja kyllä livenä sytytti!
[/quote]
Onko Europe vielä olemassa!
Final countdownista tulee risteilyt mieleen.
Pikkusisko kirjoitti ja lähetti kirjeen Joey Tempestille. Sai vastaukseksi valokuvia yms aarteita.
Ko. biisi ei oikein sytyttänyt silloinkaan kun se tuli, mutta bändi kyllä.
Olen sellainen slovareiden ystävä ja Europen Carrie iski kun miljoona volttia.. :)
Carrie on ihku :)
Jassoo. Keskustelu uudistui tältäkin osalta.
Carrie on ihku :)
Jassoo. Keskustelu uudistui tältäkin osalta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:52"]Laitettiin miehen kaa nämä kasarirokin hitit soimaan. Ekana biisi tuli Final Countdown, sitten Men at workkia ja muuta kivaa..
http://radiomakela.net/2015/09/19/radiotunes-80s-rock-hits-nettiradio-soi-80-luvun-rock-hitteja
[/quote]
Tossa radiosivuilla on esillä myös Inxs. Eiks se laulaja kuollut jotenkin kummasti?